Wie nog meer net gestopt, eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Caro.. Super meid, dat is wel mega fijn om te weten !!!

2. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Heb het de afgelopen week nogal druk gehad, wat denk mijn (lieve) moedertje..? Ik zal de tuin is gaan doen, de was allemaal opvouwen & strijken, en wat opruimen in huis! Maaaar... Al mijn ovulatietestjes (zakjes) lagen in de prullenbak, nouja prullen emmer! Die heeft ze ook verschoond.. weet bijna voor 90% zeker dat ze ze gezien heeft... ze wil heel graag oma worden, maar weet nu niet wat ik moet doen.. Vragen of ze het gezien heeft? (Dan is de verassing eraf) of net doen of ik van niets weet?

Help meeee :(

3. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha oeps ... Ik zou niks zeggen . Moeders weten dit volgens mij toch wel. Maar toch wel een beetje balen

@hier ik denk dat mijn cyclus nu niet 24 is maar langer zal zijn. Ik zit nu op cd11 en nog geen ei voorbij zien komen :(

4. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    nou ik kan weer van de lijst af :( ... vanmorgen begon het bruin/rode verlies .. dus ik denk dat ik zo echt ongesteld wordt... wel weer precies op tijd.. maar ik ben toch wel een beetje teleurgesteld... hebben jullie dat ook iedere keer? ... Ik weet natuurlijk dat dit pas ronde 2 was... maar toch...

5. MyLady

MyLady Actief lid

19 aug 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Jammer Daantje!

Nu is het even stil met het NOD-lijstje. Pas 10 oktober de volgende: Cvo... ben benieuwd!

Ik ben nog even aan het genieten van de wijntjes zolang ik ongesteld ben... Niet veel, maar wel heel erg lekker nog! Zeker met dit weer...

Heeft er iemand leuke plannen dit weekend? Ik denk dat wij dit weekend de kinderkamer op gaan halen... (erg voorbarig, maar wel heel leuk!)

Ukkie: heel moeilijk... Ik zou er gewoon een keer naar hinten; ik zou aan mijn moeders reactie wel weten of ze iets had gezien... Ik denk eigenlijk dat mijn moeder niet eens zou weten wat het is :D

6. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

@caro; nu je je ei hebt gevonden is het fijn dat je weet wanneer je nod is.

@ukkie; lastige situatie van je moeder. Maar misschien weet ze idd niet wat de testjes zijn of heeft ze er niet op gelet. Ik denk dat ik eerst niets zou zeggen tegen haar. Als ze het echt weet zal ze misschien wel eens een kleine hint naar jou geven.dan weet je genoeg. Heb je je ei al gevonden?
    Hier geen ei te bekennen...

@daantje; jammer joh! En ik begrijp je teleurstelling, dat gevoel heb ik ook als ik ongesteld word, het is ook zon spannende tijd.

@lady; leuk joh vd kinderkamer! Wat is het voor stijl!?

Een vriendin die ook zwanger wil worden praat ik veel mee.
    Zij heeft een boek gekocht waarin alle maanden van de zwangerschap aan bod komen met veel leuke en praktische tips. Een prachtig boek maar ik durf er nog niet 1 te kopen..

7. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen daantje !

@ my lady ik ben benieuwd of ik dat ga halen want me ei heb ik nog niet gespot.

Leuk die kinderkamer haha dat is ook voorpret

8. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Daantje.. Jammer! Ja ik ben ook elke keer teleurgesteld elke maand meer, ook al voel je soms dat het toch niet gelukt is.. negatief testen of ongi worden is altijd vervelend !!

@Mylady & Theebeeb.. Ben vanmiddag de hele middag bij mijn moeder geweest, ze heeft verder ook geen hints ofzo gegeven, dus hopelijk niets gezien.. en ik ken mijn mama als ze het had gezien had ze echt wel iets gezegd !!! Dus ga er maar vanuit dat ze GELUKKIG niets heeft gezien haha.
    @Theebeeb.. Nee nog geen ei gevonden, al was mijn test vanmorgen IETS donkerder als afgelopen dagen, dus ik denk dit weekend… maar dan ga ik op kamp !! :(

9. Theebeeb

Dat zou jammer zijn ukkie! Misschien voor vertrek nog even klussen?

Wie heeft er nog meer dipsticks ovu testjes van sensitest?
    Na testen staan Controle en teststreep ver van elkaar af , er zit veel ruimte tussen. Op de de voorbeeldafbeelding op de bijgeleverde kalender staan die streepjes veel dichterbij elkaar. Zou dit normaal
    zijn?

10. MyLady

MyLady Actief lid

19 aug 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Hey Ladies,

Nog steeds ongesteld hier, maar het lijkt wel of het niet echt doorzet; net alsof ik nu minder bloedverlies heb dan bij een ontrekkingsbloeding. Herkent iemand dat?

@theebeeb Het kamertje is heel uhm... Disney en daar houden wij ontzettend van!

@cvo je weet niet wat je cyclus doet he? Ik had nu 25 dagen, maar heb mijn handtekening op 26 gezet. Jij gebruikt dus echt vanaf het begin ovulatietesten begrijp ik? Ik ga dat deze maand ook doen, zodat ik weet of ik wel een eisprong heb. Ik heb die van Clearblue gekocht (digitaal) Iemand ervaring?

@ukkie Wat een opluchting! Des te leuker is het straks om te vertellen!

Over boeken: Ik heb voor mijn ventje 'Ik, papa' gekocht van Filemon Wesselink. Ik heb hem zelf al helemaal uitgelezen; echt zo grappig! Daarnaast heb ik ook Zwangerschap voor dummies gekocht want daar staat ook voor nu een heel stuk in over zwanger worden; ik vind het zelf leuk om alle theorie een beetje te lezen zeg maar.

Hebben jullie nog leuke aanraders?

11. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Theebeeb.. Ik gebruik ook sensitest (zie onderstaande afbeelding)
    @MyLady.. Ben niet zo van de boeken, alleen thrillers... haha :)

Bekijk bijlage 186651
    Wat denken jullie... is dit mijn eisprong of komt hij eraan??
    Sorry, ben echt een ei met eisprongen zoeken hahah ;)
    Mijn vriend komt morgen gelukkig weer thuis..(zit heel de week intern, defensie) Vrijdag avond klussen, dan personeelsfeest, zaterdagochtend klussen en dan op kamp tot zondag avond, dan zitten we wel goed toch ;)

12. Theebeeb

Mijn dipsticks van sensitest zien er anders uit. Heb net die extra gevoelige zg ik later, misschien moet ik die maar de volgende keer. Caro13 heeft die ook volgensmij, met zon groen stuk eraan.
    Mn streep die vanmiddag op mn ovu test stond is nu alweer weg. Ik ben het spoor volledig bijster:(:x was ook een hele apart streep...
    Morgen maar weer eens testen.

Ukkie; dat komt helemaal goed hoor met jou klusschema als ik dat zo lees, kansen worden goed benut. Hier word om de dag geklust momenteel. En er word druk naar eieren gezocht:)
    Ik zit hier gewoon heel hard in mezwl te lachen om die woorden die hier worden gebruik en die ik zelf nu ook zonder enige verbazing volop gebruik:D

13. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Het lijkt wel Pasen...... dan zoeken we ook naar eieren!! Hahahaha

14. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    In heb dat stukje waar HCG op staat eraf getrokken, maar ik heb een blauw teststreepje ipv groen. Je ziet bij mij elke dag iets maar vandaag issi het duidelijkste.... Morgenvroeg weer testen.
    Wel leuker dan zwangerschapstesten, die zijn altijd hagelwit bij mij :D

15. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    Hai!

Had het ff druk afgelopen dagen, dus wat minder op het forum, maar heb snel bijgelezen! Is inderdaad grappig al die termen en dat je denkt, dat ga ik dus echt niet zeggen en dan toch gewoon gebruiken ondertussen haha

Ei zoeken is wel lastig, maar na deze 1 keer gebruiken weet ik wat ik moet zoeken.
    @Ukkie, het lijkt mij dat je eisprong er nog niet is hoor, hij moet echt even donker of donkerder zijn dan de teststreep. Maar misschien ziet ie er in het echt anders uit dan op de foto.. En je klusschema lijkt me helemaal goed en veel plezier op kamp alvast!
    @Daantje, balen van je ongi! Op naar de volgende ronde dan maar...
    @Theebeeb, ik heb de extra sensitive idd met groen stuk. Ga ze maar wel weer bestellen voor deze ronde :)

Mijn ongi is deze keer niet zo heftig.. zit vandaag op dag 3 en is al stuk minder dan normaal...

16. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Hoi Meiden.

..iedereen is druk met ei zoeken zo te horen.. haha

...hier is de ongi niet zo erg doorgezet... normaal heb ik eigenlijk meteen helder bloed.. maar nu niet.. gisteren bleef het heel weinig en een beetje bruinig.. vannacht geen druppel.. en vanmorgen ook helemaal niks meer :S.... toch weer opnieuw testen?... ik weet het niet.. ben bang dat het weer een teleurstelling zal zijn.. als er vandaag en morgen geen bloed is dan doe ik zondag een nieuwe test.

17. Theebeeb

@lady; mijn eerste ongie na de onttrekkingsbloeding stelde ook heel weinig voor, veel minder dan ik gewend was. Maar de tweede ronde werd ik heel heftig ongesteld, had ik ook nog nooit gehad. Het zal allemaal wel bij het befaamde "ontpillen" horen.

@daantje; jammer dat het niet doorzet, je wee dan niet zo goed waar je aan toe bent, nietleuk! Had je ook ovu testen gebruikt? Misschien een verlate eisprong en nu een innestelingsbloeding?
    ( daar hoop ik zelf vaak op:D)

@ukkie; ja kan me voorstellen dat je blij word van die streepjes! Dat hagelwitte begint ook te vervelen! Hoop ook snel streepjes te ontdekken. Vandaag kan ik officieel met de ovutestjes beginnen staat in de tabel.
    Ik wil een streep! En een ei!

18. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    nou... ik heb toch weer een test gedaan vandaag... weer negatief! ... maar geen bloed hier.. alleen bruine afscheiding, en echt heel weinig ... wat moet ik hier nu mee!!!! :(

.. ik heb ovutesten gedaan dus ik weet dat ik 15 of 16 dagen geleden mijn ei heb gehad.. dus een verlate eisprong en innesteling lijkt me geen optie..... .. iemand ideeën?

19. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Daantje.. met mijn cyclus van 58 dagen had ik ook eerst 3/4 dagen bruin bloed, nja bloed kon je het niet eens noemen en na 4/5 dagen was ik ineens ongi, dus er is nog hoop.. maar als je negatief test wil je ook zsm ongi worden voor een nieuwe ronde..
    Dikke knuffel !!

20. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Dankje ukkie!! Ik heb nu eindelijk ongikrampjes dus ik hoop dat het vandaag doorzet....

hoe moet ik trouwens rekenen nu... mijn kalender terugzetten.. de eerst dag met rood bloed is toch pas de eerste dag van je cyclus?

Deel Deze Pagina