Wie nog meer net gestopt, eerste kindje?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by ukkie87, Aug 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    yes!!!.. bloed en kramp ... raar dat ik daar blij mee ben :S.. haha

.. zou ik vandaag nu moeten rekenen als de eerste dag van mijn nieuwe cyclus of donderdag toen het bruin verlies begon?

2. MyLady

MyLady Actief lid

Aug 19, 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Allemaal een beetje aan het genieten van het goede weer?

@daantje Volgens mij moet je inderdaad je kalender terugzetten. Bij helder rood bloedverlies is sprake van je eerste dag. Wel fijn voor je dat het nu doorzet!

Bij mij is het nu ook wel goed raak trouwens; dacht even dat ik gewoon een korte ongesteldheid zou hebben deze maand, maar het zet nu flink door.

Ik ben best een beetje zenuwachtig voor de seks... Hadden jullie dat ook? Dat het toch anders is in je hoofd?

Fijn weekend allemaal!

3. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hoi hoi

Ik ben net thuis van mijn werk.
    Even ovulatie test gedaan, nog steeds spierwit...

Lady en daan; Fijn dat de ongi nu doorzet.
    Weet je iig waar je ana toe bent en kun je weer beginnen met tellen.

Ik zat net verder op het forum gelezen. Was een meid van 18 jaar die graag een tweede kindje wilde. Ze woont nog bij haar ouders en had geen werk. Het ging er verschrikkelijk aan toe in dat topic.
    Ik las met tranen in mijn ogen dat elkaar gewoon een miskraam word toegewenst. Wat een zooitje. Gelukkig is het topic gesloten.

Liefs theebeeb

4. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht

Ik vond het de eerste ronde ook wel een beetje vreemd.. maar je moet het idee proberen van je af te zetten en gewoon samen lol te hebben. :)... zenuwachtig zijn is niet bevorderlijk..

5. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Daantje.. Gelukkig maar meid, kalender inderdaad terugzetten :)
    @MyLady.. Dat had ik ook heeeeel erg.. vooral de eerste maand. Mijn vriend zegt ook telkens na de daad: Zo, dit wordt een mooie baby! hahaha Wel lief opzich :)

6. Theebeeb

Hee dames

Weinig nieuws hier. Nog steeds geen posi ovu testen hier.
    Ukkie heb jij je ei al gevonden?
    Wij lopen gelijk qua cyclus ;)

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Ik heb mn ei nog niet gehad, maar dat zou anders ook veel te vroeg zijn. Waarschijnlijk woensdag of donderdag.... gelukkig dat mijn vriend dan niet hoeft over te werken!!! :)

Verder hier weinig nieuws inderdaad...

Groetjes jufaman

8. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Theebeeb.. Mijn streepje wordt nog steeds elke dag donkerder, heb gister niet getest omdat ik toen op kamp was...
    Pffffff druk.. maargoed dat ik geen 30 kinderen tegelijk krijg, anders had ik er nog eens overnagedacht !!

9. Theebeeb

Dan is je eisprong wel op komst!
    Mijne blijven wit. Zit aan die testjes te twijfelen.
    Maar dat zou ik niet moeten doen. Heb die standaard van sensitest.
    Misschien had ikdie extra sensitive moeten doen.

30 kids.. Hm.. Nee!
    Voor welke groep sta je?

10. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    hahaha... ja idd :)
    wij hadden vanavond een ouderavond... altijd weer spannend maar alles is goed gegaan. tref het weer dit jaar met een leuk mentorklasje! welke klas geef jij les eigenlijk (@ jufaman)?...

11. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Daantje: ik geef les op de basisschool aan groep 7/8! Hartstikke leuk die kinderen! Ouderavonden zijn pas eind november, dus dat duurt nog even.

Nog 3 weken en dan lekker herfstvakantie!! Ik ga samen met vriend en hond lekker 4 dagen naar Vlissingen. Ik heb er zin in!

12. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Jufaman.. Ooh wat lekker ben jaloers, maargoed ik heb (waarschijnlijk) ook een goed vooruitzicht. Mijn vriend zit al bijna 2 jaar in opleiding en is in eind oktober eindelijk klaar, we gaan dan ook een weekje samen ergens heen :) Nu al echt zin in!

13. Theebeeb

Haai

Even radiostilte gehad hier. Ik ben erg blij want heb net een ovu test edaan en beide streepjes zijn even donker! Gister was ie al iets zichtbaar maar nu knalt ie, ben erg blij!
    Mijn vraag is; kan het zo zijn dat ie meerdere dagen zo knal posi is of springt mn ei nu bijna? Zoja binnen hoeveel uur!? Ik las ergens op het forum binnen 24 uur maar het kan ook langer duren?
    Ik heb er nu zon twintig x naar gekeken, is weer eens wat anders
    dan witte zw testen!

14. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Theebeeb.. heb pas over je vraag heengekeken maar ik was dit weekend op kamp geweest met de dansvereniging. Geen streetdance aan meisjes/meiden tussen de 6 en de 14 jaar!

Mijn testjes worden ook elke keer donkerder!! Zal er zometeen is een foto op zetten !

15. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    NOD lijstje
    10-oktober: CvO1986
    18-oktober: Theebeeb
    19-oktober: Jufaman
    19-oktober: Ukkie87
    22-oktober: Ab
    25-oktober: Mylady
    5-november: Caro13
    Zwanger: Manonii, Monaatje en beertje1986

View attachment 187968
    Heb denk ik vandaag/gister een eisprong gehad zo te zien...
    Heb alleen jammer genoeg niets aan mijn lichaam gevoeld. :(
    Dan zou mijn cyclus ongeveer op 38 dagen uitkomen.
    Heb mijn NOD ook even verzet naar 19 oktober.
    Dan hebben ik en mijn vriend 6,5 jaar verkering dus wel een leuke datum om te testen... :D

16. Theebeeb

Wat een duidelijke streep! Denk id dat je eisprong vandaag is! Dus je weet wat je te doen staat! Hetzelfde als mij vanavond:D ik heb de hele middag al buikkramp. Maar weet niet of het mn eisprong is kunnen ook wel mn darmen zijn.

Wat leuk dat je aan dansen doet. Watdoe je precies op danskamp? Ook een optreden oid?
    Heb je van het dansen je werk gemaakt of doe je wat anders?

Fijn dat je de NOD lijst weer even hebt neergezet. Mijn nod word ook later denk ik..

17. ab1984

ab1984 Actief lid

Aug 14, 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Hoi Allemaal, ik ben weer terug van weggeweest. Ik heb wel meegelezen, maar weinig te melden gehad.

Vandaag merkte ik ineens aan m'n slijm dat mijn eisprong eraan komt, dus ik heb even een ovu testje gedaan, omdat ik die toch nog had liggen en hij was redelijk positief. Dat wordt weer klussen dus....

Het viel me wel op dat onze NOD deze maand veel bij elkaar liggen, leuk hoor! Vanaf de 3e maand worden de percentages hoger hè dames, dus wie weet!

Vandaag op m'n werk was het wel ff lastig. Er werd even verteld dat er zware keuzes gemaakt moeten worden voor volgend jaar en dat zou betekenen dat ik er ook werk bij krijg. Daar tegenover staat ook wel een salarisverhoging gelukkig, maar als je bezig bent met zwanger worden is vind ik dat toch wel lastig. Ik was namelijk juist bezig om beetje bij beetje mijn werkzaamheden te leren aan collega's, zodat meer mensen het kunnen. Mocht ik er een poosje niet zijn......niemand is onmisbaar, maar in een klein bedrijf heeft het toch een grote impact als iemand met verlof gaat en niet volledig terug komt. Ik wil eigenlijk maar 3 dagen gaan werken mocht ik kinderen krijgen. Maar ik wil ook wel graag meer salaris, want dat heb ik de afgelopen jaren weinig gehad.

Kennen jullie dat gevoel?

18. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

Aug 30, 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL

19. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Ik heb mezelf er even tussen gezet :)

20. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Theebeeb... Mijn vriendje is vanavond niet thuis, afgelopen maandag voor het laatst geklust, en hij komt morgenavond (hoogst waarschijnlijk) pas weer thuis, heb 3 'pendels' laten doen en die staan alle 3 voor November dus ik bhaha :D Ben benieuwd haha

Share This Page