HELAAS! Ik sta op ROOD! Ben teleurgesteld op dit moment, baal als een stekker sorry voor mijn gezeur. Ik duim voor de rest!
@theebeeb, helaas hoop dat t snel wel raak is Ik moet deze week dus weer voor een paar aan het duimen slaan,ik hoop zeker nog wel wat roze te zien Hier is het rustig,ben alleen continue moe en als ik vrij ben slaap ik zowat de hele dag. Vrijdag weer een echo! Dan ziet het er eindelijk uit als een mensje in plaats van een blob hihi
@Theebeeb.. Helaas meid!! Maar wel een prachtige cyclus Ik ga morgen weer een testje wagen, als deze weer negatief is wacht ik mijn ongi gewoon af... Heb al niet zoveel testdrang meer dan een paar dagen geleden (omdat ik negatief getest heb denk ik) voel ook niets 'vreemds' meer dus zal wel negatief zijn.
Jammer Theebeeb! Hopelijk lukt het volgende maand! Het wordt wel spannend voor velen deze week hè.... Ik hoop maar dat ik zaterdag kan testen. Ik voel me niet anders als anders, dus ik kan er niks van zeggen. Succes met de spanning allemaal!
Hey Ladies, Wat veel NODs deze week! Jammer Theebeeb! Hopelijk kun je volgende ronde op roze! Ik ga zaterdag testen.. Ik heb zondag pas mijn NOD, maar ga zaterdag naar het buitenland, dus wil wel graag weten waar ik aan toe ben... Weet iemand of het kwaad kan om te vliegen (korte vlucht) als je net zwanger bent? Just in case Ik ben echt ZO benieuwd.. Ik weet dat de kans heel klein is dat het de eerste keer raak is, maar toch... Ik duim voor jullie! ZO spannend!
@MyLady... Vliegen voor zowel moeder als kind tot 36 weken meestal zonder enig risico. Omdat vliegmaatschappijen niet happig zijn op een bevalling in de lucht willen ze zo min mogelijk risico nemen. Neem een verloskundigenverklaring mee waarin staat hoe lang je zwanger bent. Hiermee voorkom je dat je het vliegtuig niet in mag.... Hopelijk heb je hier iets aan Ik heb vanmorgen NIET getest.. knap he... Wil het eigenlijk nog even afwachten, heb totaan geen testdrang nu omdat het gevoel zwanger te zijn helemaal weg is (na de negatieve test) Heb wel duidelijk een eisprong gehad, en helemaal geen ongi krampjes maar verder ook niets... Misschien sta ik morgenvroeg op met ongelovelijke testdrang, zien we dan wel weer.
Hee dames Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties! Dat doet me zo goed! Iedereen hier weet als geen ander hoe die teleurstelling voelt. Ik heb gister zo gehuild.. Eigelijk voelde ik me ontzettend schuldig hierover, ik dacht aan al die meiden die al jaren bezig zijn en overgeleverd zijn aan de medici. @mannonii; vervelend dat je zo moe bent, je moet maar zo denken het is voor een ontzettend goed doel! Goed je rustmomentjes pakken en goed op jezelf en je beeb passen! @ukkie; wat goed dat je vanmorgen niet getest hebt! Het kan alle kanten uit, ik hoop de goede! @mylady; spannend hoor je eerste ronde! Weet echt hoe je je voelt @jufaman; ik hoop zo voor jou dat je morgen niet ongi word! Je bent al best een tijdje bezig (ronde 9) Toy toy toy! Fingers crossed voor jullie allemaal meiden!
@jufaman Ik denk al de hele dag aan je... Ik hoop echt dat het deze keer raak is! @ukkie bedankt voor de info! Heb je nog niet opnieuw getest? @theebeeb ik hoop dat het al wat beter met je gaat! @manonni fijn dat het allemaal goed gaat op wat 'kleine dingen' na. Blijf je ons op de hoogte houden? Ik ga zaterdag dus testen, een dag voor mijn NOD. Ik heb die testen van ClearBlue die je vier dagen voor je NOD kan gebruiken. Zouden die goed zijn of kan ik beter de Kruidvat 2v5 euro halen? Ik ben echt heel erg benieuwd... Heb wel wat kwaaltjes, maar kan ook nog ontpillen zijn... Ik houd jullie op de hoogte! Weet iemand hoe we het NOD lijstje weer naar voren kunnen halen? Ik weet echt niet hoe dat allemaal werkt!
@Theebeeb & MyLady.. Nee nog niet gestest... op werk ook niet zo'n drang, ben nu thuis.. en moet heeel erg nodig plassen... zal ik testen ?!
Uk wat spannend! Ben benieuwd of je getest hebt of niet! Ik heb anavond een ontzettend rode biefstuk gegeten! Jufaman; hoest met jouuuuu? Zo benieuwd!!
Heb getest.. zoals verwacht, maar niet gehoopt... Negatief Nu maar hopen dat mijn ongi doorzet en dat ik niet nog eens een 'monster' cyclus krijg !!
O jee... Jammer ukkie! Inderdaad hopen dat je een kortere cyclus hebt nu... Theebeeb: heel goed! Zo ontzettend lekker zo'n rode biefstuk!
Haaai meiden, Ik ben ook helaas ongi geworden vandaag. Ik baal er ontzettend van zeg.... op naar ronde 10 dan maar! Grts jufaman
Hoi meiden! @ Uk en Juf, jammer dat het niet gelukt is deze maand Ik heb deze maand mijn ei niet ontdekt... maarja.. ik heb getest vorige week op woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag.. en allemaal negatief ... toen waren mijn testjes op..... heb ook niks gevoeld dus heb het idee dat ik nog geen eisprong heb gehad... maarja..nu weer testen kopen en doortesten heeft ook geen zin want ik heb veel te veel dagen gemist... weet trouwens iemand hier of het kan dat je een maand een eisprong overslaat?
Hey Daantje... Mijn huisarts vertelde me dat je gemiddeld maar 10 van de 12 cycli (of cyclussen?) een eisprong hebt... Geen idee hoe dat zit, maar dat is wat ze zei... Jufaman: wat jammer weer! Had zo gehoopt voor je dat het zover was... Ik ben zenuwachtig voor zaterdag...
Ha meiden! @Mylady, ... oh bedankt voor de informatie.. dat wist ik echt niet! ... ik hoop natuurlijk wel dat ik toch ergens een ei heb gehad Even een andere vraag... Hoe is het met jullie gewicht? ..... Ik ben echt jaren en jaren stabiel 63 kilo geweest, soms ietsje minder, hooguit 63.5. ... En nu ben ik sinds ik gestopt ben met de pil gewoon ruim 2 kilo aangekomen!! ... Ik snap daar echt niks van... Toen ik het merkte ben ik al minder gaan eten maar vanmorgen zei de weegschaal 65.3 ... Meer van jullie hier last van?
@Daantje.. Ik weeg rond de 61 kg (ben ook wel klein 1.60) heb eigenlijk niet echt het idee dat ik ben aangekomen nu ik gestopt ben met de pil... Meestal als je een eisprong overslaat krijg je ook een 'langere' cyclus.. Mijn vriendin was 1,5 jaar bezig, toch maar met ovulatietestjes begonnen en toen kwam ze erachter dat ze geen eisprong kon krijgen. toen met mmv? geloof ik via de huisarts was ze binnen 3 maanden zwanger !!! Toch maar even goed bijhouden of je een eisprong hebt de komende maanden (Niet om je bezorgd te maken hoor) Ik ben op dag 10 van mijn cyclus begonnen met testen en heb pas dag 22 mijn ei ondekt. Er kwam elke dag wel een streepje te staan, maar erg licht. (In mijn fotoalbum kun je ze bekijken) Succes... dikke knuffel
Hoi Ukkie! Dank voor je bericht ... gelukkig heb ik de twee cyclussen hiervoor wel een eisprong gehad... dus dat scheelt