Gelukkig maar... dat is al een hele geruststelling... Je kunt ook tempraturen is stukken goedkoper.. Heb er alleen niet zoveel verstand van hahah
Hee dames Ik voel me weer een stuk beter als voorgaande dagen. @Jufaman; wat jammer! Had het je zo gegund! Heb je altijd een regelmatige cyclus? @uk; is je ongie al doorgekomen!? @daan; toen ik ooit begon met de pil ben ik tien kg aangekomen binnen 3 maanden, er nooit meer afgekregen. Nu ik gestopt ben, ben ik zomaar 5 kg afgevallen... Ik denk de hormonen. Jammer dat je geen ei hebt gevonden deze maand. Misschien is ie er toch geweest op de dagen dat je geen ovu test heb gedaan.. Misschien een kortdurend ei! Had ik ook deze x... Over dat temperaturen; dat lijkt me echt niet leuk! Iedere dag meten en heel vroeg, ook op vrije dagen. En het stomst vind ik dat je hetdrie maanden moet volhouden om daadwerkelijk inzicht te verkrijgen in je cyclus. Ik word al moe bij de gedachte! Hoe denken jullie hierover? Of zijn er dames met ervaring? Ik lees hier ook van alles over teunisbloem, tarwekiem pillen en etos pillen om je cyclus te verkorten of regelmatig te krijgen. Mn gevoel zegt dat ik niet mbv pillen in mn cyclus moet gaan rommelen. Ervaringen? Ik heb net een potje geduld gekocht. Wil jullie ook wat geven... Dus hierbij......
Hai Theebeeb, nu ik er over nadenk.. Toen ik 6 jaar geleden begon met de pil ben ik juist 5 kilo afgevallen.... heb er alleen nooit over nagedacht of dit door de pil kom komen... daarna 6 jaar 63 kilo geweest.............. Ik hoop niet dat die 5 kilo er nu weer helemaal aankomen Dat tempraturen lijkt me ook niet echt wat... ook omdat je tempratuur pas omhoog gaat na je eisprong... Het lijkt me toch handiger om te weten als ie er aankomt kan je tenminste extra goed klussen ... dus ik koop volgende ronde gewoon weer nieuwe ovutestjes
Hier nog geen ongi, maar ik heb nog geen testdrang, want de maandelijkse pukkel zijn er helaas wel:x Temperaturen lijkt me niks, een vriendin van me moest dat doen van de gyn, maar die zij dat het best zwaar was om netjes op tijd en 3 maanden lang bij te houden. Ik vind ovulatietestjes een stuk handiger Het worden spannende dagen voor de meeste, dus Succes allemaal!
Dat tempraturen lijkt mij ook helemaal niets... pff zo'n discipline.. misschien als het over een paar maanden nog niet raak is! Maar tot nu toe... nee dank je. Mijn ongi is nog niet doorgekomen, meestal eerst bruinig slijm en 2/3 dagen later breekt het door.. heb nu juist wat wit slijm, maar verder nergens last van!! Pfff
Goedeavond ladies! Temperaturen... Tja; dat moet ook persé via de achterkant toch? Lijkt mij ook niks! Maar goed... Wie weet over een tijdje... @ukkie misschien toch later nog een positieve test? Wie weet?! @ab ook toch wel spannend nog? @daan ik durf niks te zeggen over mijn gewicht voor en na de pil, want ik heb ontzettend last gehad van het jojo-effect door andere medicijnen. @theebeeb fijn dat je weer wat beter voelt! Ik ben meteen na het stoppen met de pil begonnen met 'zwanger worden' tabletten van Etos en mijn eerste cyclus was meteen 26 dagen. Ik geloof juist dat het met 'natuurlijke' producten niet zo'n kwaad kan, maar dat ligt aan je eigen gevoel natuurlijk! Nog twee nachtjes slapen voor mij... Ik ben er echt helemaal van onder de indruk Slaap lekker allemaal!
@ theebeeb: Ik heb al vanaf januari een perfecte cyclus van 26 dagen... dus misschien heb je me verward met iemand anders?!
Goedemorgen, weer even een updateje Net terug van weer een prachtige echo( kan dit keer helaas geen foto showen) Onze uk was goed gegroeid en het hartje klopte mooi. Het zag er nu uit als een echt minimensje met alles erop en eraan en het heeft zelfs even naar ons gezwaaid hihi. Het lag met de beentjes gekruist wat betekend dat het ruggetje dicht is en mijn andere baarmoeder werd al wat aan de kant geduwd.18 november weer en echo en misschien weten we dan wat t wordt! Ik zie dat er helaas weer wat dames op rood staan we zullen de volgende ronde weer extra hard duimen.. Voor de dames die nog niet hebben getest,succes!! @ukkie,voor jou,blijf ik ook nog even hard duimen. Ik wil je zeker geen valse hoop geven,maar rond mijn twijfel testjes had ik ook witte afscheiding en wat later toch een knaltest,hopen dat dit voor jou ook zo is!
hmmm... al de hele ochtend steekjes in mijn rechterzij.. best wel hoog.... zou ik dan nu toch eindelijk een eisprong hebben?? is wel erg laat... ik ga denk ik zo maar even een testje kopen
Ja toch en die test heb ik vanmiddag gedaan, nog niet eens vanmorgen. Dus ik ga morgenochtend weer testen. Ik heb het mijn moeder al verteld, ze stond voor de deur op het moment dat ik de test stond te doen.....en een streepje zag verschijnen..... dus ik was zo van slag dat ik het niet voor me kon houden. Zo lastig dit. Mijn moeder wil dat ik het zelf m'n vader vertel en dan wil ik het voor mn schoonouders ook vertellen Maar laat ik vooral blij zijn. Zijn er nog mensen die nog mogen testen dit weekend?
Ab gefeliciteerd!!! ...ik heb toch geen testje meer gedaan voor ovu... ik wilde een navul verpakking halen voor die clear blue digital maar die blijkt niet te bestaan.. moet ik weer zo een heel ding kopen.. is hardstikke duur en onnodig .. dus ik wacht t nog wel even af...
lastig omdat je in eerste instantie wou wachten met vertellen? in dat geval zou ik het ook van deze kant bekijken : niets is mooier als het nieuws dat ze opa en oma worden, en mocht het in een slecht geval niet goed lopen,dan is de steun en begrip van je ouders/schoonouders misschien wel heel belangrijk Ik zou er in eerste instantie vooral heel erg van genieten, JE BENT ZWANGER!!
@manonii; wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met jullie baby, echt tof! Het word al een echt mensje hé! @ab; jij kan er niet omheen! een dikke PROFICIAT!!! Zooo wat goed zeg! Erg blij voor je. Vierde ronde zo zie ik?
@ab GEFELICITEERD! Wat een mooie streep! Lijkt mij inderdaad duidelijk... Ik mag (nou ja, ga) morgen testen... @daantje Ze hebben inderdaad geen navullingen... En toch, als je denkt dat je iets voelt, ben je dan niet al te laat voor je LH piek? Maar gewoon klussen zou ik zeggen (blijft een naar woord ) Echt superleuk voor je ab! Gewoon even ademhalen en rustig met je vriend/man overleggen wie jullie wat wanneer vertellen... En je moeder is tóch je moeder; die zou ik het ook meteen verteld hebben, zeker in jouw situatie vanmiddag! Geniet! Je bent een mensje aan het maken; hoe mooi is dat! @manonni Fijn dat het allemaal zo goed gaat!
Bedankt allemaal! We hebben besloten het vanavond gewoon ook aan mn schoonouders te vertellen en mijn vader. En mijn zusje ook, want die weet dat ik gestopt ben met de pil en ik zie haar vanavond. Weten jullie misschien of ik Etos zwanger worden gewoon mag gebruiken, want ik heb net een nieuw pakje gekocht. @My Lady ik had de afgelopen dagen ook witte afscheiding, dus wie weet!