Wie nog meer net gestopt, eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    nee net niet gelukt.. als het goed is staat ie er nu bij....

... ik zag trouwens ook de rondes erbij staan in het schema.. Ik zit nog maar in ronde 1!!!! heel spannend dus :)

2. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    Sorry, had je berichtje even gemist...
    Ik had geen mega dik slijm, maar juist heeeeeel vloeibaar en doorzichtig. Het liep er gewoon uit zeg maar.. (sorry voor details), dus ik dacht de hele tijd dat ik ongi was! Denk dat dat dus de week van mijn eisprong is geweest ipv de week van NOD en ben nu ook 2 weken later ongi. Kijken of ik hem in de volgende ronde ook weer herken, zou wel mooi zijn!

En ik doe zeker een extra rondje in de python voor jullie :D

3. mrdam

mrdam Actief lid

16 mei 2011
    141
    0
    0
    ja klopt is het ook,kheb 19mei van de ha een kuurtje primolut gekregen om me ongi op te wekken hierna een ontrekkingsbloeding gehad en 11juli pas me 1e echte ongi.
    nu alweer 38 dagen verder en nog geen volgende ongi te bekennen ook niet zwanger, khad nie gedacht dat je zo graag zou wensen dat je menstruatie door zou komen dat het regelmatig zou worden haha
    maargoed we wachten het af

4. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    JA, hij doet het!! :)

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Fijn zo'n klein clubje... Ik zag dat jullie mij al hadden ingevuld op de NOD-lijst op 27-08, perfect!! Leuk om alles te lezen.

Ik was vanavond lekker uit eten met mijn vriend, want we zijn vandaag precies 1 jaar samen! Ik ben 30 en hij is 32. Hopelijk worden we snel zwanger van ons eerste kindje.

Maandag ga ik weer werken na 6 weken vakantie. Ik werk namelijk in het onderwijs en dan heb je veel vakantie. Aan de ene kant wel fijn om weer regelmaat te hebben en hopelijk veel aan mijn hoofd, zodat ik me minder zorgen maak over het zwanger worden! aan de andere kant is veel vakantie natuurlijk altijd prettig!!

Succes allemaal.... ben benieuwd of er binnenkort van iemand goed nieuws komt!

Liefs jufaman

6. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie jubileum Jufaman!

Ik heb net ovutesten besteld bij sensitest.nl, ben benieuwd!

7. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    @Jufaman, ik ben trouwens ook 30 (bijna 31), volgens mij paar jaartjes ouder dan de rest in dit clubje haha
    Maar leeftijd maakt niks uit, iedereen zit in het zelfde schuitje!

8. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

Vandaag al vergadering op school, zodat ik maandag weer fris & fruitig aan de slag kan!

@ Caro13: Het maakt inderdaad helemaal niks uit wat de leeftijden hier zijn. We zijn namelijk allemaal hier op het forum met hetzelfde doel. We willen zwanger worden van ons eerste kindje en zoeken steun en begrip bij elkaar. Dat vind ik het mooie van zo'n forum. Met anderen deel ik dit niet zo snel, omdat bijna niemand weet dat we bezig zijn zwanger te worden...

Mijn NOD op 27-08 is trouwens mijn 7e ronde... Hopen dat het goed nieuws brengt.

Heel veel succes allemaal en tot snel, groetjes!

9. monaatje

monaatje Lid

16 aug 2011
    89
    0
    0
    Goede morgen allemaal!!..

Ben de dag zo misselijk begonnen..... ik hoop voor het goede doel en geen griepje! :(

10. crangon

crangon Lid

13 aug 2011
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Hier nog iemand die zich ook graag bij dit clubje aansluit. Ben 31 (volgens mij de oudste in dit clubbie @caro13). Maar leeftijd maakt idd niks uit. Ik ben eind juni gestopt met de pil en 24 juli een korte ongi gehad. Nu een week wachten en dan hopen dat ik kan testen. Vind het maar moeilijk om niet eerder te gaan testen.

Ben benieuwd of we snel zwanger worden. Succes allemaal!

11. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht

12. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Hoi Caro!!

Succes met de ovutest! Hopen dat je snel je ei vind :)

13. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Meiden.. hoe maken jullie eigenlijk allemaal van die nette reacties op een vorig stuk.. dat het stukje van die ander ook in je berichtje komt??

14. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant

@Daantje.. Op het berichtje waar je op wil reageren moet je op quote klikken, dan zet hij het automatisch in jou tekstvenster.

Ben nog op het werk ben 1700 klaar, weekendddd !! Dan zit mijn eerste werkweek er alweer op. Mag eigenlijk niet op internet dus maar heeeel snel (kon het niet laten om aan jullie te denken :) )

@Crangon.. Welkom en hopelijk ben je snel zwanger

@Monaatje.. Spannend, aangezien je over 3 dagen mag testen is dit wel een heel goed teken!!!!

@Mrdam.. Hopelijk is je cyclus snel regelmatig, pff zolang wachten voor ‘niets’ is ook niets !

@Caro13.. Jaa hij doet het, goed bezig!! Ik ga volgende maand toch maar is op dat ‘slijm’ letten, en flink klussen rond die dagen!! Hopelijk volgende maand een positieve test, want ik geloof er deze maand niet zo hard in eigenlijk :(

@Daantje & Jufaman.. Leuk dat jullie hetzelfde beroep hebben hahaha, wie weet zijn jullie collega’s op dezelfde school hahaha…

Meiden, ik denk aan jullie.... :p

15. monaatje

monaatje Lid

16 aug 2011
    89
    0
    0
    Ja erg spannend, jij mag ook over 4 daagjes, geen kwaaltjes? ik heb de zwangerschaptest al in huis, zou het liefst vandaag nog willen testen maar probeer eerst te wachten op mijn ongi dinsdag, ben de laatste 2 maanden precies op dag 25 ongi geweest dus als het dinsdag niks is..... hoop ik op een positieve test!!

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @monaatje.. Nee helemaal geen kwaaltjes !!!
    Wij 'klussen' ook alleen als we echt zin hebben, ga de komende maand (ronde 4) iets specefieker kijken wanneer ik een eisprong heb, misschien ovu testen dat weet ik nog niet. Ik heb een redelijk lange cyclus 32-35 en voel nu nog niet heel veel.. hmm we zullen zien :(

Wachten is niet mijn beste eigenschap :) En al helemaal niet met ronde's van 30+ dagen :x:(

17. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Haai,

Vandaag lange dag op school gehad. Maar alles is besproken en alles ligt klaar voor aanstaande maandag om te beginnen met de kindjes in mijn nieuwe klasje!

Ik hoop snel goed nieuws van 1 van jullie te mogen lezen... Ik moet nog wachten tot de 27ste, dat is nog 8 dagen! Maarrrrrrrrrrr geduld is een schone zaak, heb ik geleerd!

Liefs jufaman81

18. MyLady

MyLady Actief lid

19 aug 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Hey ladies,

Vinden jullie het goed als ik me ook aansluit bij jullie? Vind een kleiner clubje ook prettig en ik werk ook in het onderwijs, dus ik voel me meteen thuis ;)

Ik ben 27 en MyGent 29. Ik stop 1 september met de pil en ben erg benieuwd of het allemaal gaat lukken. We zijn ruim 8 jaar gelukkig samen en we gaan april volgend jaar trouwen! We wonen al ruim 5 jaar samen, hebben lieve beestjes en een mooi huisje, dus een mensje van ons samen erbij is meer dan welkom.

Leuk om jullie verhalen te lezen! Hopelijk gaat het allemaal snel lukken!

Groetjes,

MyLady

p.s. Ik heb alleen mijn beste vriendin verteld dat we gaan proberen zwanger te worden, vandaar dat ik mijn naam hier niet gebruik; je weet nooit wie er ook bezig zijn... Misschien werk ik wel bij daantje of jufaman;)

19. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    Hoi dames!

@MyLady en @Crangon welkom!

Vandaag druk in huis geweest met alle huishoudelijke klusjes... moet helaas ook gebeuren :(
    Maar nu even tijd om op ons gezellige forum te kijken! Ongi is echt goed doorgebroken en best heftig zo 2 weken later dan normaal... Hoop dat ik deze keer weer rond 35 dagen zit.
    @Ukkie, idd is 35 ook al best lang om te wachten! Ik ken het :)

Oh, ik zit trouwens niet in het onderwijs voor de afwisseling hahaha
    Bij ons weet niemand in onze omgeving dat we 'bezig' zijn, dus vind het wel fijn om hier kwijt te kunnen! En niet teveel persoonlijks vertellen dus voordat iemand me herkent per ongeluk :p

Morgen ben ik dus naar de Efteling, ff geen berichtjes van mij ben ik bang... Fijn weekend allemaal!

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Daantje en Mylady:
    Wie weet werken we bij elkaar, maar dat zou wel heel toevallig zijn! Ik werk op een heel klein schooltje en jullie beide voldoen niet aan het profiel van 1 van mijn collega's...

Succes met de eerst werkweek volgende week! Ik heb er zin in.

@ Caro13: het maakt niet uit wat je doet. Als we maar een fijn clubje met meiden hebben, waar we onze vragen aan kunnen stellen en waar we ons verhaal aan kwijt kunnen en ook onze frustraties aan kunnen geven! Dat vind ik belangrijk... Veel plezier in de Efteling morgen!

Deel Deze Pagina