Ik heb net een echo gehad. Het is allemaal nog een beetje wazig. Ik begreep eruit dat ik eigenlijk niet had mogen komen zonder een verwijzing van de verloskundige, het was al zo raar toen ik belde voor een afspraak . Maar ze heeft wel even gekeken en ik heb een foto van een vruchtzakje met iets erin, maar ik heb nog geen kloppend hartje gezien. Dus het lijkt erop dat ik nog geen 7 weken ben. Maar dat hoor je vaker en dan blijkt het later toch te kloppen, dus ik moet alvast een afspraak maken voor over 2 weken, als we wel een verwijzing van de verloskundige hebben en dan zal er ook meer te zien zijn. Ik ben opzich wel blij met het feit dat ik gezien heb dat het er zat en dat het in mijn baarmoeder zit, maar het ging allemaal zo snel en ik vond het zo spannend, dat ik het nu nog even moet laten bezinken. Geen idee hoe ver ik nu dus ben. De zekerheid waar ik op hoopte kreeg ik dus juist niet, maar ja dat krijg je ervan als je ongeduldig bent...... De misselijkheid wordt steeds een beetje erger. Maar ik ben vooral heel moe.
Hee ab Ten eerste jammer dat je niet een warm welkom hebt gehad bij de echo, tenminste dat concludeer ik. Het is voor jullie zo spannend dat kan een ander zich niet voorstellen! Zou het ook heel spannend vinden allemaal omdat alles nieuw is en eigelijk bekend. Goed om te horen dat er iets zichtbaar is. Je moet er idd vanuit gaan dat het nog te vroeg is voor een kloppend hartje. Je eisprong of innesteling is mischien net een paar dagen later geweest, en die paar daagjes kunnen waarschijnlijk het verschil maken in wel of nog niet een kloppend hartje. Hoop van harte dat jullie bij de volgende echo een mooi kloppend hartje zien! @manonnii; hoe is het met jou!? Hoeveel weken ben je nu? Gaat al snel! Ben je ook actief op dit forum bij de zwangerschapsclubjes? @juff; hoe was de bruiloft? Aan de bubbeltjes gezeten? Jou nod schiet op! Hier nog geen ei gevonden. Misschien is hij eerdee geweest? Want had wel een licht streepje en dag erna wit.. Dus misschien ervoor al. Afwachten maar! En klussen! Ik weet niet of ukkie nog meeleest, maar ik hoop dat je inmiddels meer duidelijk hebt. We zijn je niet vergeten hoor! Liefs theebeeb
Hier is alles goed, alleen verschrikkelijk moe. Ik ben nu 14+3 en ze zeggen dat het dan geleidelijk beter moet worden dus we houden moed. Het buikje dat eerst 's avonds tevoorschijn kwam is nu blijvend,en mn vriend is zo trots als een aap en heeeeel zorgzaam. Komende vrijdag weer een afspraak bij de gyn en ik hoop dat we dan weten wat het is. Gister naald en draad methode geprobeerd en dat wees op een meisje,spannend!
Hallo allemaal! Wat leuk om de ervaringen van anderen te lezen. Hier ook mijn verhaal: Ik ben sinds 20-01-2011 gestopt met de prikpil. Ik ben 23 en m'n vriend is 24. We zijn bijna 9.5 jaar bij elkaar en wonen nu ongeveer 3.5 jaar samen. We zitten in ronde 9 om zwanger te worden. Ik ben sinds een paar weken begonnen met de etos zwanger worden pillen. Ik had vandaag ongesteld moeten worden, maar ben het niet. Ik heb ook niet het gevoel dat het gaat komen, maar ff afwachten. Natuurlijk hoop ik van harte dat het raak is, maar ik denk dat het misschien ook door die pillen kan komen dat m'n menstruatie op zich laat wachten. Volgens mij zou ik morgenochtend al kunnen testen, maar twijfel of ik nog niet ff zal wachten... Het blijft spannend! Veel succes allemaal.. Groetjes
Totaal onverwachts vanmorgen ongesteld geworden na 27 (!) dagen. Heb ik dan toch drie maanden moeten ontpillen met m'n lange cyclus? Juf jou wil ik hier vandaag niet horen hoor! Duim voor jou! X
@Theebeeb, fijn dat je nu zo'n korte cyclus hebt gehad, hoe korter de cyclus, des te meer rondes tenslotte Hoi Jam, heb je al getest? Ik heb volgende week vrijdag weer een echo, ik wacht het maar even rustig af en het lukt me nu ook, om geduld te hebben. Des te groter zal het de volgend keer gegroeid zijn, houd ik mezelf maar voor.....
He meiden, Vandaag mn NOD, maar nog niks te bekennen!! Wel buikpijn, dus ik verwacht het ieder moment! Als het vannacht niks is, dan doe ik morgen een testje.... blijft toch spannend! Grts jufaman
Ha meiden, Helaas vannacht ongesteld geworden, dus heb niet eens meer een test gedaan. Pffffffff... ik heb echt een flinke baaldag nu! Maarja, op naar ronde 11 maar, er zit niks anders op! Grts jufaman
Jeetje Jufaman, wat erg... ik had zo gehoopt dat die dagen aan het strand goed voor je waren en bij hadden gedragen aan een zwangerschap... Veel sterkte! En inderdaad... ronde 11... nieuwe kansen! Maar eerst maar even lekker boos zijn om deze keer, dat mag ondertussen!
Thanxxx mylady! Nu gaat het wel weer. heb net lekker een heelijke, lange en warme douche genomen en zit nu in mn pyjama in de bank met een warme kop thee. Heerlijk dat is nu weer wat rustiger ben. En ik weet dat ik even chagrijnig mag zijn, maar ik vind mezelf dan vreselijk. Ik kan dat ook nooit lang volhouden... Mijn vriend is daar heel erg blij mee en die beurt me flink op.
Mijn teller staat ook weer op dag 1... Is nu aan het doorkomen. Wel weer mooi op tijd - is ook fijn! Ik had niet echt hoop, doordat ik geen ei gevonden had, dus is wel heel anders als de vorige keer... Toch maar weer ovulatietesten kopen voor komende periode...
He juf wat jammer zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je een flinke baaldag hebt gehad, en terecht! Hopelijk voel je je weer wat beter. En idd maar op naar de volgende ronde. Ik ben begonnen in ronde vijf. Heb weer nieuwe ovutesten besteld net. @lady: jammer!! Verwen jezelf maar ff goed!
Meiden....... Goed nieuws... Mijn 'monstercyclus' zit erop, DAG 65 ! Voel normaal een ongi wel aankomen, met krampjes en bruin slijmverlies, dus het kwam vanmorgen op de wc ook totaaaal onverwacht, maar HELDERROOD Jippieeeeee... Ga a.s. maandag lekker een weekje naar Tenerife met mijn vriend, even heerlijk samen ontspannen. @Jufaman, vervelend zeg, alweer ronde 11.. maar die cyclus van jou... prachtig !!! @ Ab.. Vervelend dat je niet 'meer' zekerheid hebt gekregen, hoop over 2 weken meer duidelijkheid voor je!! @Mylady.. Jammer meid, op naar de volgende ronde.. @Theebeeb... Lief !!! Dikke knuffel, heb eerlijk gezegt tussendoor 1x gekeken, maar kan het best goed laten...
Hoi Meiden, hebben jullie misschien advies? ... Als ik deze maand zwanger zou zijn ben ik echt super blij.. we hebben voor de kerst een wintersportvakantie geboekt, maar als ik zwanger ben sla ik het skieen een jaartje over... Mijn man en ik zijn echte skieers, we doen het allebei al van kinds af aan en we houden er ontzettend van.. maar als ik zwanger zou zijn vindt ik het niet erg om een keertje lekker in de sneeuw te wandelen en mijn man kan dan met vrienden die we daar kennen gaan skieen. ... Maar ik twijfel nu.... als het deze maand niet gelukt is.... dan zou mijn volgende NOD op 24 dec. zijn.. stel dat ik dan zwanger zou zijn... dan is het pas 2 weken ofzo.. en dan zou ik daarom niet kunnen skieeen... Dus ik ben nu aan het denken.. om als het deze maand niet gelukt is... een maandje over te slaan in december..... Dan kan ik lekker skieen!!! .. en misschien wordt ik dan wel zwanger als we weer terug zijn.... wat denken jullie?.... Wat zouden jullie doen? ...hoor graag eerlijke antwoorden.. want ik twijfel er wel echt over... want dec. zou de maand kunnen zijn dat het lukt.. en misschien duurt het anders nog wel lang.... :S
He Uk! YES! Eindelijk! Goh wat heb je lang moeten wachten! Gelukkig dat het nu eindelijk is doorgekomen. Kun je weer op opnieuw beginnen te tellen. Wel hartstikke vervelend zo lang wachten. Hopelijk word hij korter, maar er is geen pijl op te trekken, een vrouwenlijf doet waar hij zin in heeft, ik stond vorige week ook voor een verrassing dat ik ineens ongesteld werd na 27 dagen. Volgesmij heb ik geen eispong gehad. @daan; Ik zou zeggen ga lekker klussen en skieen! Het kan toch geen kwaad als je zwanger bent en gaat skieen? (weet het niet zeker hoor) maar ik doe aan hardlopen en daar kan je heel lang mee doorgaan heb ik begrepen. Ik weet niet of het vergelijkbaar is. En als je je niet lekker voelt kun je altijd nog lekker gaan wandelen daar. Ik zou zelf geen ronde overslaan Ik begin steeds meer te beseffen dat zwanger worden geen vanzelfsprekendheid is, niet dat ik er makkijk over dacht, maar als ik om me heen kijk hoeveel mensen kindjes hebben en hoeveel zwangere meiden ik tegen komen. Als ik op het forum lees hoelang stelletjes al bezig zijn en de wens zo ontzettend groot is, dan is het toch echt een wondertje, een "geschenk" , ik ben me daar steeds bewuster van. Daardoor verwacht ik dat als het raak mag zijn dat ik dan intens blij en dankbaar ben! Mijn vriend en ik kunnen niet wachten tot dat moment! Goed weekend allemaal! Ik heb twee weekjes vakantie nu. Ukkie; fijne vakantie op tenerife, geniet van alles en elkaar! Liefs TheeBeeb
@ theebeeb: ... haha... ja allebei kan ook maar het wordt wel afgeraden.. niet vanwege het sporten maar vanwege de risico's... Je kan hard vallen met skieen, en dat gebeurd ook best regelmatig.. val ieder jaar wel een keertje... of je kan aangeskied worden.... .. ik begrijp trouwens helemaal wat je bedoeld met dat het niet vanzelfsprekend is.. ervaar ik ook! @ Uk, fijn dat je ongi bent!!!!!