@uk,eindelijk! En nou hopen dat het de volgende keer uitblijft om andere redenen @daan,ik weet niet of je nog kan testen dan voordat je daadwerkelijk op de pistes klimt,maar je zou natuurlijk ook is een maandje kunnen klussen puur om het genieten van elkaar en niet in rekening met je eisprong enz. is het dan toch raak, dan zal je denk ik met genoegen het skieeen overslaan voor een keertje @theebeeb: juist daarom heb ik me vanaf het begin voorgenomen om niet te gaan stressen bij ieder pijntje of kwaaltje maar voluit te genieten van mijn zwangerschap.het is en blijft een wonder,zo'n groeiend minimensje in je buik.ik sta ook iedere avond even te dromen voor de spiegel.en als ik heel eerlijk ben voel ik me af en toe een beetje bezwaard om hier weer een updateje te plaatsen,ik gun het jullie ook zo erg en baal iedere keer toch even mee als er weer iemand op rood staat Straks om kwart over 3 weer naar de gyn,ben beniewd!
Ha meiden, Eindelijk een avondje thuis na een hele drukke week met ouderavonden, opleiding en naar Najib Amhali geweest!! Nu lekker thuis op de bank met een grote bak thee en laptoppie op schoot. Eindelijk weekend!!! Morgenavond gezellig uit eten met vrienden en nog de kroeg in! Ik heb er echt heel veel zin in... Prettig weekend allemaal!!
Weer veel onzekerheid... ben maar 1 dag ongi geweest... En vandaag + hele nacht niets....? SNAP ER NIETS MEER VAN! @Daantje.. Ik weet het niet, ik ben nu alweer een half jaar gestopt, en wil zo graag zwanger worden dat ik niet 1 maand wil overslaan haha.. @Theebeeb.. Dank je wel! @Manonii.. Hoe was het bij de gyn?
Wat Raar ukkie, maar 1 dag. Zou je met jou cyclussen en rare verloop van de maanden niet eens een balletje uitgooien bij de huisarts, gewoon om te vragen hoe het kan dat het nog steeds zo onregelmatig is? Ik zou er helemaal gek van worden.
Jeetje wat is er veel geschreven! Uk: fijn dat je ongi er was, maar inderdaad erg vervelend dat het nu weer weg is... Ik zou naar de huisarts gaan als ik in jouw schoenen stond! Daan: tja, skieën... Dat probleem zit er voor mij ook aan te komen... Ik denk dat ik gewoon ga en ski zolang ik geen positieve test in mijn handen heb gehad... Maar ik heb er nog niet heel diep over nagedacht moet ik bekennen... Manonii: ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik vind het fantastisch om te lezen hoe het gaat... Je leest ook zoveel 'slechte' verhalen, dat ik het echt fijn vind om te zien hoe het ook kan... Juf:Ik hoop dat je een gezellige avond hebt vanavond... Ab: Ben benieuwd hoeveel hij/zij gegroeid is de volgende echo...! Ik heb ook weer een dilemma... Ik ga trouwen in april... Superleuk! Iets dat ik al lang wil en ook met die ene persoon in de hele wereld waarvan ik me voor kan stellen dat ik mijn hele leven gelukkig kan zijn met hem... Maar.... op zowat alle trouwjurken zit een levertijd van 4 tot 6 maanden... Ik ben dus al 'aan de late kant' met bestellen... Maar wat nou als ik zwanger word? Ik dacht in eerste instantie: ik bestel pas in januari een jurk. Als ik dan wel zwanger ben, kan ik rekening houden met het type jurk, als ik het dan nog niet ben dan is het nog wel op te lossen met een coupeuse... Maar goed...morgen een pasafspraak en ik zal dus snel moeten bedenken wat ik wil... HELP!?! Iemand wijze woorden voor mij?
@mylady, zal je morgen even een linkje sturen ben nu niet thuis. Mooie jurken,niet duur en een hoop op voorraad. Zal morgen even uitgebreid verslag doen maar ga nu lekker naar ons voorlopig laatste feestje
Hoi Mylady... Ik ben afgelopen juni getrouwd, en heb mijn jurk in januari gekocht.... Maar ik kan je vertellen, het vermaken van de jurk deden ze bij mij pas een maand voor de bruiloft.. de reden hiervoor was dat veel vrouwen afvallen voor de bruiloft.. of idd zwanger worden... dus ik zou gewoon een jurk komen en een maand voor de bruiloft laat je die dan op maat maken. als er dan een buik in moet kunnen ze dat nog vermaken ... over het skieen denk ik nog even na... haha.. eerst deze maand maar eens afwachten.. over 7 dagen kan ik testen!
Hee meiden Uk; wat rot al die onzekerheid, zoals als werd beschreven ik zou er gek van worden. Misschien is het idd een idee om een bezoekje aan de huisarts te doen, na een half jaar ben je wel ontpilt lijkt mij. *knuf* Manonni; niet bezwaard voelen! Erg leuk dat je er af en toe bent en ons laat meedelen in jou prachtige geluk! We kunnen er alvast een hoop van leren. Ik vind het super dat er steeds meer op roze komen te staan! De trouwjurken.. Ik zou er niet rekening mee houden, want dat kan namelijk niet. Er valt niks te plannen. Ik zou gewoon doen wat je in gedachten hebt en mocht je onverhoopt toch zwanger zijn dan kunnen ze dat vast proffesioneel weer vermaken/vernaaien! Daan jij bent haast aan testen toe.. Spannend! Mijn vriend is jarig vandaag. Dus feest vandaag!
Goedemiddag dames,of in mijn geval,goedemorgen. Eerst een extra ochtendje werken van 7 tot 1 en daarna nog een super feestje van 9 tot 4 is toch wel slopend...wel een super avond gehad En op de foto met johnny de mol die daar stond te draaien en ons ook even feliciteerde met ons komend wondertje . de afspraak bij de gyn was weer helemaal goed. Hij zou eigenlijk alleen naar het hartje luisteren en mijn buik meten, maar de moederkoek was al zo goed ontwikkeld en doorbloed, dat mijn eigen hartslag die van de baby overstemde,dus toch nog even een echo. Ons kleintje was zeer bewegelijk en in de woorden van de gyn: alles helemaal perfect,vooral zo doorgaan! Als dit tot mei zo blijft,ben ik toch gezegend met een droomzwangerschap! ik wil van de week kijken of ik een pretecho kan laten doen, we zijn namelijk wel heel benieiwd of we een jongen of een meid krijgen. Het wordt even lastig,aangezien we graag willen dat de aanstaande oma's dan ook mee gaan en zo'n mogelijkheid is met mijn schoonmoeders onregelmatige dienst moeilijk te vinden. @ theebeeb, gefeliciteerd! Mochten er toastjes met filet americain langskomen,neem er dan een namens mij.jeetje wat mis ik die...
Nog 4 daagjes en dan mag ik testen!! ... ik voel helaas vrijwel niks.. geen symtomen.. maarja.. ik heb ze ook weleens wel gehad en toen was ik niet zwanger dus.... als ik zaterdagochtend niet ongi ben ga ik testen.
Spannend hoor Daantje, ik dacht ook dat ik gewoon ongesteld ging worden de dagen ervoor. Sterkte met wachten!
Goedemorgen dames, Gister een afspraak gemaakt voor zondag voor een pretecho.De toekomstige oma's gaan ook mee en we weten dan wat het is,spannend! Hihi wat denken jullie?
He daan spannend hoor! Ik duim voor je! Ik weet niet goed hoeveel dagen ik nu moet aanhouden(zie handtekening) doe deze ronde wel ovutesten dus ben benieuwd, ik hoop zo dat deze cyclus weer 27 dagen is, het scheelt veel wachten @manonii; wat leuk zeg de pretecho! En heel gezellig dat de oma's meegaan. Een heel bijzonder moment voor jullie allen. Ik zou niet weten wat het gaat worden, daar zou ik je buik voor moeten zien, hihi, grapje hoor. Misschien kun je weer eens een foto plaatsen als je wilt? Ben erg benieuwd naar je beebie.
Hoi Allemaal! Gisteravond kreeg ik wat pijn in mijn borsten.. dus ik ben vanmorgen maar eens gaan testen.. en ja hoor.. twee streepjes!!!! IK BEN ZWANGER!!!!! Nu hopen dat het ook zo blijft natuurlijk, er kan zoveel misgaan die eerste weken. Ik ben echt heel blij zit hier breed te glimlachen
Hey Daantje wat een super nieuws!!!!Gefeliciteerd! Welkom bij de onzekerheidsclub Maar de eerste hobbel is genomen!! Geniet ervan!
YOEHOEW Daantje!!!!!!! Wat geweldig nieuws... Hopen dat je trendsetter bent met je positieve test en dat er maar veel mogen volgen!! Ik wil veel ROZE!!!
Eindelijk even de tijd om wat uitgebreider te reageren. @ daan, zit je lekker op je roze wolkje? Natuurlijk is het allemaal nog pril maar het komt vast wel goed en dan kunnen we binnenkort jouw eerste echo hier bewonderen. @ ab,succes vandaag! Ik hoop dat er dit keer wat meer te zien is en je een beetje gerust gesteld wordt. Ik ben in het begin ook 10 dagen terug gezet en ik zit alweer op de 16 weken,die tijd vliegt echt voorbij! Ik hoop t weekend weer een foto te kunnen plaatsen. We hebben een computer gekregen van een vriend van ons maar het wachtwoord werkt niet meer... Morgen met mijn schoonouders kijken voor een kinderwagen en zondag de echo,weer een druk leuk weekend!