Wie nog meer net gestopt, eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Hoi Meiden!

Gister helemaal op een roze wolk gezeten... maar vanmorgen nog een test gedaan en die maakte me een beetje onzeker.. hij was wel weer positief, maar minder positief dan gisteren... ik probeer er een foto bij te zetten.. wat denken jullie ervan?

2. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Positief is positief. Ik had de eerste keer 's middags getest, dus ging er vanuit dat hij de volgende dag positiever zou zijn, maar hij was ook niet donkerder, zegt niks hoor. Je bent gewoon zwanger, niet meer testen!

Ohja, ga je meedoen met moeders voor moeders? Denk er eens over, die testen ook nog een keer als je 6 weken bent met een hele ongevoelige test. Die vrouw zei, dat de hoeveelheid HCG die in je urine zit niks zegt, want het is maar net hoeveel je lichaam zelf nodig heeft, de rest verlaat je lichaam via je urine. Er zijn dus vrouwen die niet mee kunnen doen met MvM terwijl ze hartstikke zwanger zijn.

3. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Hoi ab, dankje voor je fijne antwoord :)

Ik was wel van plan om mee te gaan doen met moeders voor moeders, maar wanneer moet je contact opnemen met hen? Ik zat te denken om dat volgende week te doen... dan ben ik 4,5 of 5 weken... en dan kunnen ze de week daarna langskomen.

4. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Je kunt zo'n formulier invullen via hun website, als een vriendin je aanbrengt, krijgt ze trouwens een cadeau, misschien weet je iemand. Ze bellen je dan op en je kunt vanaf 6 weken mee doen. Omdat ik me vroeg heb aangemeld kreeg ik een heel mooi boek en ik mocht een sierraad uitkiezen. Ze verwennen ons flink ;) ik heb me ook met 5 weken aangemeld volgens mij.

5. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    De echo was gelukkig goed! Ik heb een kloppend hartje gezien en ik ben gewoon 9 weken. Ik ben helemaal in de wolken :)

6. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    wat fijn gefeliciteerd!!!

7. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hee meiden

@manonii; wat een leuk weekens hebben jullie voor de boeg! Heb je,jullie al een beetje een idee voor een wagen? Model, kleur etc.
    Veel plezier met de echo, spannend!

@ab; wat een fijn nieuws! Zal vast fijn zijn die geruststelling nuje een kloppend hartje hebt gezien. 9 weken alweer...

Het aantal zwangeren neemt hier nu de overhand!
    WIJ WILLEN OOK! Hopelijk meer roze hier aankomende weken.
    Ik weet niet wanneer mn nod zal zijn maar doe ovutesten en ben vroeg begonnen, hoop met succes!

8. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Morgen vrijgezellendag van mn schoonzus (zus van mn vriend) en van mn zwager! Ik en mn vriend hebben het georganiseerd! We hebben er enorm veel zin in en het wordt vast heel erg gezellig. Een hele dag vol leuke activiteiten, heerlijk eten met elkaar en dan 's avonds nog de kroeg in! En dan zondag bijkomen.... Heerlijk dit weekend!

Jullie ook allemaal een heel fijn weekend!

Groetjes jufaman

9. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    De kinderwagen is besteld :)
    Het is degene geworden die ik al een beetje op het oog had: de maxi cosi mura 4 in de kleur walnut brown. het autostoeltje zat er ook meteen bij in,dezelfde kleur. Zit nu lekker op de bank omringd door 3 honden ( 2 van ons zelf en de pup van mijn schoonouders) allemaal in diepe slaap...heel aanstekelijk... Ga dus maar even stofzuigen en dan zelf een uurtje pikken

10. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    en nog even zoals beloofd mijn 16 weken buikje :D

11. Theebeeb

Moooooie buik hoor! Prachtig!

12. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    Net terug van een prachtige pretecho
    Weer heel beweegzaam en alles erop en eraan
    en we krijgen een JONGETJE! :D
    ons ventje groeit goed, zat bij alles op een hoge groeicurve.
    Ze zou zelfs zeggen dat ik een weekje verder ben.
    En echt zo'n schattig wipneusje hihi
    Ik zal nog wel even een foto inscannen vanavond van onze vent

13. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    @ Juf: Hoe was het vrijgezellenfeestje!

@ manonii: Wat een mooie buik! En een jongen leuk hoor! geniet ervan!

Hier op het moment pijn in mijn borsten!!!... hahaha.. hoort erbij he..
    .. we hebben dit weekend aan de ouders verteld dat we een baby krijgen. We hadden speentjes ingepakt met I love opa en I love oma, een leuk verrassing! :)

14. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

Het was een geweldige dag gisteren voor mn schoonzus en zwager! Er hing een fantastische sfeer en vandaag zijn we bekaf!

Gisteren om 8 uur uit bed, bruid & bruidegom to be aangekleed, gebruncht, met de bus onderweg naar activiteitenboerderij, BBQ, met de bus weer terug en daarna nog de kroeg in.... dus om 04.30 uur in bedje!! Vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot 12 uur.

Wat hebben ze genoten van deze dag! En de rest ook.... Het was een zeer geslaagde dag. Aan het nagenieten en foto's bekijken. Ze zijn echt hilarisch geworden. Nu lekker even op de bank hangen en dan vroeg naar bed!

grts jufaman

15. Theebeeb

Een zoon voor manonii, joehoee wat ontzettend leuk! Nu kunnen jullie met de namen bezig!

Hee daan zit je lekker op je roze wolk daarboven!? Hihi.
    @juf jij hebt een heerlijk weekend gehad zo te lezen. Altijd mooi zulke feesten. En te zien hoe blij mensen met elkaar zijn.

Wij hebben vandaag gewinkeld voor sinterklaas.

Alle meiden met wie ik contact heb op dit forum zijn nu zwanger.
    Allemaal roze!
    Ik heb hopelijk deze morgen mn eisprong.

16. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    @theebeeb: Ik zit zeker lekker om mijn roze wolk :)

Wel een ding dat wat minder is... ik slaap al sinds vorige week maandag heel slecht... voor ik wist dat ik zwanger was ook al, werd ik steeds rond 4 uur snachts wakker en dan kon ik niet meer slapen.. maar dit weekend werd het nog erger en kon ik ook niet inslapen.. vannacht zelf helemaal geen oog dicht gedaan... hebben meer van de zwangeren hier last van? maak me er wel zorgen over...

17. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    @Daantje, daar had ik ook wel last van, ik droomde vooral heel erg de eerste weken nadat ik het wist. Dat is nu iets minder. Maar afgelopen weekend was ik weer steeds vroeg wakker van de honger, dus dan om half 8 ofzo. Probeer overdag je slaap in te halen, als je zo'n slechte nacht hebt gehad.

18. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    @ daantje, ik wordt iedere nacht om de 3 uur wakker.
    Bij mij helpt het om er even uit te gaan een slokje drinken en dan weer terug

19. MyLady

MyLady Actief lid

19 aug 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Hey dames!

Ik lees even niet mee en zomaar nog een zwangerschap!

Gefeliciteerd Daan!!!

Ik sla één maandje over... Het ging even niet zo lekker met m'n gezondheid (niets heel ergs hoor) dus ik moet even wachten tot alle rotzooi weer uit mijn lijf is...

Maar...dan heb ik wel (in theorie) mijn volgende eisprong op de 30e verjaardag van mijn ventje... Zou wel heel leuk zijn...

Manonni: wat een leuk buikje al! Fijn dat je weet welke spulletjes je aan kan gaan schaffen lijkt me...

Ab: ben ook heel blij dat je het hartje gezien hebt!

Nou Theebeeb, Jufaman en Uk... Toen waren er nog vier... (of vergeet ik nou iemand? :)) Hopelijk snel weer goed nieuws voor deze club...

20. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @ Gefeliciteerd Daan, wat een geweldig nieuws !!!
    @ Manon.. prachtige buik zeg !!

Hier alweer op dag 13, ben een kleine 1,5 dag ongi geweest na mijn monstercyclus van 65 dagen !!! Ben niet zoveel op het forum en moet zeggen dat dat mezelf wel wat rust geeft !!

Ik denk aan jullie allemaal...

Deel Deze Pagina