Hee meiden Ik ben dr even helemaal klaar mee, slijm inspecteren, ovutestjes en dagen uittellen. Ik ben een positief persoon en zit niet snel bij de pakken neer maar Ik kan op dit moment even geen positiviteit vinden. Een vriendin van me is zwanger, binnen 4 weken. Ik ben echt heel blij voor haar maar ik wil het ook heel graag, en het doet me zeer. En ik weet ik ben nog maar vijf maanden bezig en moet niet zeuren want eigelijk is dit nog maar heel kort. Ik heb vanmiddag de ovulatie testen opgeruimd, of dit nu een goede keus is weet ik niet, maar ik weet het ff niet meer. Zo even mn hart luchten.. Liefs XX theebeeb
Ha dames, @ Theebeeb: ik weet precies hoe je je voelt!! Een oude vriendin van mij is ook zwanger en het was niet eens gepland!! En je mag er ook even flink van balen... Maar probeer inderdaad wel te relativeren! Ik weet hoe moeilijk dat dat is, maar zo kom je er vanzelf weer bovenop. Stort lekker even je hart uit, maar zoals je zelf al zegt: blijf positief!!!! Kom op meid, je kan het! Samen redden we het wel **knuffel** De hele week niet op de laptop geweest. Erg druk op school zo midden in de sinttijd en voorbereidingen voor de kersttijd... En ook nog met het maken van mn meesterstuk!! Ik heb mn ei al gehad en op de juiste dagen geklust volgens mij... maarja dat denk ik iedere maand!! Afwachten maar weer! Grts jufaman
@Daatje.. Hopelijk ben je weer een beetje bijgeslapen !! @Theebeeb.. Ik weer persies hoe je jezelf voelt.. dikke knuffel! @Jufaman.. Met die perfecte cyclus van je, zou je denken dat het toch snel raak zal zijn.. hopelijk een prachtig cadeautje rond de kerstdagen! Al enig idee wanneer je naar de HA gaat? Ik heb tegen mezelf gezegd 1 jaar, dus mag nog 4 maanden.. Lieve allemaal, Ik denk dat ik vandaag een eisprong heb gehad, heb vanmiddag behoorlijke krampjes links onderin gehad, en ik dacht dat het onig krampjes waren.. Behoorlijk veel 'wit' slijm, zit nu op dag 14, dus dat zou zeggen een cyclus van 28 dagen... Hmmmm... al denk ik dat dan weer niet... hmmmm haha
@ Ukkie: Ik duim dit keer gewoon voor mezelf!! Hahaha... Ik denk niet dat ik in januari al naar de HA ga... (ben dan 1 jaar bezig). Vraag me niet waarom, noem het maar intuitie ofzo! Ik duim ook voor jou hoor!! Dat je een fijne cyclus hebt van 28 dagen, zou mooi zijn! Succes...
@Ukkie: ... Ja vannacht eindelijk weer goed geslapen.. duurde wel tot 1 uur voor ik sliep.. maar ik was vrij vandaag en heb tot 10:45 geslapen!!!.. had ik even nodig .............. spannend dat je je eisprong hebt! klussen dan maar vanavond @theebeeb: vervelend dat je je zo voelt .. misschien helpt het je om er wat minder mee bezig te zijn.. en het wil natuurlijk ook niet zeggen dat je dan niet zwanger kan worden @juf: Ik duim ook voor je! @manonni en ab: fijn om te horen dat ik niet de enige ben die minder goed slaapt.. bedankt voor de tips.
@daan.. Weet niet of het een eisprong ís maar het voelt wel zo... Als je die avond klust ist toch niet te laat?!
Nee een eitje doet het best wel een tijdje ... 8 tot 24 uur.. dus ik zou meteen klussen als je man thuiskomt
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Ik heb mezelf weer hervonden. Maar gaan deze ronde niet gericht klussen, heb er gewoon even geen zin in. En nu we dat besloten hebben geeft het me wat rust en voel ik me beter, heb me zo rot gevoeld deze week en verdrietig. Vanaf januari gaan we weer bezig. @ukkie; alweer ongi? Das vreemd. Is het geen innesteling!? Ik zeg ook maar wat hoor. Is het helderrood? Wel verwarrend. Doe je ovutesten? Hoe is het met de zwangere dames onder ons? @daan; slaap je al wat beter!?? Misschien kunnnen jullie ook een buikfoto plaatsen, ben zeer benieuwd hoor
@ ukkie: Dat is gek???? Misschien eens langs de dokter gaan.. wie weet kunnen ze wat doen aan die onregelmatige cyclus.. @juf: Snap dat je naar de dokter wil gaan, je moet gewoon in je hoofd hebben dat 96% van alle vrouwen uiteindelijk een kindje krijgt dus het komt goed! Hier toch een beetje aan het relativeren.. wat de roze wolk betreft... ik voel me er een beetje schuldig over tegenover de mensen die niet zwanger zijn.. maar ik vind het erg moeilijk om van mijn zwangerschap te genieten.. ik voel namelijk helemaal niks.. niet eens zere of grotere borsten meer... vorige week had ik nog wat last van mijn maag maar dat is nu ook sinds woensdag al over... ben echt de hele tijd bang dat het fout gaat... zo stom... heb vanmorgen daarom nog maar een test gedaan en die knalde nog harder dan die van vorige week zaterdag.. de test streep was donkerder dan de controle streep... dus heb zal allemaal wel goed gaan.. maar ik vind het wel erg moeilijk om het los te laten.. ik wil het ook zo graag.... Heb vanmorgen mijn eerste buikfoto gemaakt maar er is nog niet echt iets te zien .. Ik ben sinds vorige week een kilo afgevallen ... spanning denk ik... haha.. maar mijn buik is wel 2 cm. gegroeid (had gemeten) ... dus Sorry voor mijn gezeur meiden.. snap dat sommige van jullie denken.. wat zeurt ze nou ze is toch zwanger... zal mijn best doen meer te gaan genieten
@daantje... Wij zijn er voor je meid! En begrijpen dat je blij bent EN onzeker hebben 'we' allemaal de eerste weken... Dikke knuf! Ik heb de 30ste wat krampjes gehad.. Dus dan zou ik 14 dec. moge testen... Maar dan zou mijn cyclus 28 zijn en daar geloof ik niet zo in!!! Innesteling bloeding is 'normaal ca. 5/7 dagen erna en bij mij maar 2 dagen, weet het dus echt niet... Zooo spannend, denk dat ik niet test maar afwacht....22ste wil ik testen Slaap lekker X
@ Daantje, ik weet helemaal wat je bedoelt. Dat had ik ook in het begin. En het duurt zo lang voor er weer een week voorbij is. Maar als je eenmaal gezien hebt op een echo dat het goed is, dan kun je er pas van genieten. En nu wachten tot de 12 weken en de misselijkheid voorbij zijn. Ik zou blij zijn als het kerst is.
Heej meiden, Hier even een dip! Een vriendin van mij is 10 weken zwanger en gisteren gehoord dat mijn collega 11 weken zwanger is! Ik werk op een school met 6 leerkrachten en zij werkt ook fulltime. Dus iedere dag baby-praatjes tijdens de lunch en vergaderingen. Ik kan het niet vermijden nu. Op school laat ik niks blijken en reageer ik blij en voel ik me sterk. Maar thuis is het het tegenover gestelde. Heel erg leuk voor hen, maar ik wil ook... Klinkt erg egoistisch, maar zo voel ik me wel op dit moment. Vorige week een vriendin bevallen van een dochter!! Gelukkig alles goed en het is haar ook echt gegund. Pfffffff, voel me wel zielig, terwijl ik dat helemaal niet wil. Ik wil positief blijven en blij zijn voor iedereen! Ik ben ook heel blij, maar het is wel zuur om dit alles in 1 week mee te maken, terwijl ik al bijna 1 jaar bezig ben.... Sorry voor dit ego-berichtje, maar ik moet het aan iemand kwijt! Hoop dat verder alles goed gaat met iedereen hier!
Lieve dames.. In het bijzonder jufaman en daan.. Stort je hart hier uit dat lucht op. Juf reden genoeg om flink de balen te hebben, die dagelijkse confrontatie is echt niet altijd fijn. Het is goed om je sterk te houden en blij te zijn voor anderen maar af en toe moeten de frustraties er ook even uit. Samen kunnen we dit aan!! Mijn vingers staan gekruist en mn duimen draaien overuren. Morgen ga ik op kraamvisite bij een collega ze zijn anderhalf jaar bezig geweest. Hoop niet dat ik ga huilen, ik vind die wonders zo prachtig en snoezig. Liefs
@ juf: ... vervelend dat je je zo voelt.. maar ik kan me best indenken dat je je zo voelt.. ik had het ook al een beetje toen ik net bezig was.. dus na bijna een jaar is dat vast veel erger.. ik duim voor je meid het komt vast goed! @ab: .. hoop dat je snel minder misselijk bent! .. en fijn om te horen dat ik niet de enige ben... @ iedereen: ... Ik voel me zelf inmiddels weer wat rustiger, slaap wat beter en kan wat meer genieten. Nog steeds eigenlijk niet echt klachten.. maar dat heeft ook zijn voordelen .... vanmorgen is er iemand langs geweest van moeders voor moeders, mijn hcg was hoog genoeg, dus dat stelt me ook weer een beetje gerust. ... nog 1,5 week tot mijn eerste echo!! kijk er zo naar uit!
@Jufaman... Ik snap helemaal hoe je jezelf voelt, en dit is helemaal niet egoistisch !!! Lucht maar lekker je hartje !! @Daantje.. Gelukkig meid, nog (maar) 1,5 week Ik heb (weer) een tussetijdse bloeding gehad... Heel weinig, maar toch weel een 'wc papiertje' vol Innesteling? I Hope Sooo !!
@daan; Fijn dat je beter voelt nu kunt en genieten van je zwangerschap! Opzich heerlijk toch dat je geen last hebt van kwaaltjes. Hopelijk straks een mooie echo! @ukkie; hopelijk een innestelingsbloeding. Spannend. Wachten duurt zo vreselijk lang hé. Weet er alles van. @juf; spannend voor jou vandaag! Hopelijk geen ongi! Hou je ons op de hoogte? Ik heb geen idee wanneer ik ongi moet worden, zit nu op cd 27. Wachten maar weer af. Ga morgen met vriendlief naar de musical wicked. Hebben er erg zin in! Fijn weekend allemaal. Grtjs