Wie nog meer net gestopt, eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Lieve meiden,

Ondanks het bloedverlies van vorige week vandaag een hele mooie echo gehad. :) Volgens de VK was ik wat langer zwanger, nu 8 + 1... en we hebben een mooi kloppend hartje gezien!!! .. heel blij hier :D

2. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    @ Daantje wat fijn! Nu kun je er van gaan genieten, op naar de 12 weken!

3. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @ Daantje wat fijn meid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    En nu... flink genieten :)

@ Allemaal,
    Ben even een tijdje niet online geweest... ben net ongi geworden, 36 dagen... ben best wel trots :D

4. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    @ Ukkie, dat begint op regelmatig te lijken ;)

Ik ben vanmorgen naar de VK geweest en we hebben een hartje horen kloppen!!! :)

5. MyLady

MyLady Actief lid

19 aug 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Hey dames!

Hier ook weer een berichtje van mij... Ik ben afgelopen maand bewust wat weggebleven van het forum omdat we een maand oversloegen, dus wilde er niet te veel mee bezig zijn...

Ik heb deze week mijn eisprong; op eerste kerstdag zelfs... Ben benieuwd weer!

Jufaman: hang in there! Ik bewonder hoe je hiermee omgaat!

Ukkie: fijn dat er een beetje regelmaat komt... Hopen dat dat zo blijft (of dat je snel zwanger bent natuurlijk!)

Theebeeb: hoe staat het er bij jou voor?

Ab, Manonni en Daan: fijn dat het allemaal goed gaat bij jullie!

6. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen dames,
    Ik wil jullie nog even alvast een hele fijne kerst toe wensen!
    @mylady; dat je 1e kerstdag maar het mooiste cadeautje mag ontvangen ;)

7. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Goed idee manonni:

Iedereen een hele fijne kerst gewenst en alvast een gelukkig nieuwjaar!

Wij gaan dit weekend al op vakantie naar Oostenrijk, waar ik niet ga skieeen dit jaar maar dat heb ik er wel voor over :) ... Ik zal dus een tijdje niet online zijn.

De eerste week van januari heb ik weer een echo dus dan krijgen jullie weer een update...

Voor de meiden die nog niet zwanger zijn hoop ik op een kerstwonder!!!

liefs, Daantje

8. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Dit is de echo van vanmorgen. Alles was goed, maar het was lastig op de foto te krijgen, net als de vorige echo's. Ze vond wel dat het weinig vruchtwater heeft, maar geen zorgen, want de orgaantjes werkte goed en het heeft voldoende bewegingsruimte. Ik mag over 2 weken terug komen, om te kijken of het vruchtwaterpijl is gestegen ;)

Fijne kerst allemaal!

9. MyLady

MyLady Actief lid

19 aug 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Wat goed Ab!
    Tnx Manonni..
    veel plezier Daan

En allemaal: een hele fijne kerst!

10. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hee meiden

Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met alle zwangeren!
    @ uk; wat goed een cyclus van 36 dagen, dat geeft moed!
    @ daan; een hele fijne wintersport! Lekker wandelen door de sneeuw!
    @ ab; mooie echo!
    @ lady; leuk dat je er weer bent! Veel klusplezier met kerst. Het zou wel bijzonder zijn dat er een wondertje gemaakt word deze dagen!
    @manonii; je bent al 20 weken! Ik herinner me het moment nog dat je met het blije nieuws kwam hier op het forum. Times fly!
    @ juf; hopelijk voor jou een fijne kerst ondanks de familie perikelen.

Ik zie altijd vreselijk op tegen de kerstdagen. Ik heb alleen contact met mijn vader en die zie ik niet tijdens de kerst. Altijd moeilijk maar vooral in deze periode.
    Wij zullen zo de kerstinkopen gaan doen.
    Ik wens iedereen een hele fijne kerst toe met veel gezelligheid!

Liefs theebeeb

11. MyLady

MyLady Actief lid

19 aug 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Hey dames,

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad...

Voor mij was er een minpuntje want ik ben op 2e kerstdag - de dag waarop ik mijn eisprong zou moeten hebben - soort van ongesteld geworden... Ik zeg soort van omdat ik eigenlijk maar één dag helderrood bloedverlies had. Ik had een hele mooie regelmatige cyclus, maar nu weet ik niet wat ik kan verwachten... Was dit gewoon een tussentijds iets en loopt mijn cyclus gewoon door, begin ik opnieuw met tellen? Als iemand advies heeft, hoor ik het graag!

Theebeeb: ben je deze dagen een beetje okay doorgekomen?

12. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Hier geen goed nieuws. Afgelopen zaterdag kreeg mijn vriend een dikke envelop van het UWV op de mat.... Zijn ontslag is aangevraagd door zijn werkgever! Leuk nieuws zo vlak voor de kerst! Onze kerst was dus niet zo leuk als dat we gehoopt hadden. Hij zit nog niet zonder werk, maar voor april wordt iedereen ontslagen. Diegene die het laatste is aangenomen, moet als eerste weg. En dat is dus mijn vriend! Ik baal er enorm van, maar probeer positief te blijven. Heb vandaag 3 sollicitatiebrieven voor hem getypt en op de bus gedaan. Keep your fingers crossed.... Dan denk je (door familie-omstandigheden) dat het jaar 2011 niet erger kan worden. Yeah right, mooi wel dus!

Verder hoop ik voor iedereen een geweldig 2012!! En duim ik voor onszelf dat 2012 beter wordt dan 2011.

Sorry, maar heb alle andere berichten niet gelezen! Sterkte allemaal....

Groetjes Jufaman

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @ab.. Mooie echo meid!
    Hopelijk is je vruchtwater wat gestegen over 2 weken !!

@theebeeb&mylady..
    Ik weet et af en toe niet meer, net als met jou mylady 1 dag helderrood en mijn 'ongi' is weer weg, heb wel gelezen dat je dat wel mag tellen als ongi als het helderrood is... Hou het allemaal goed bij en geef het nog 4maandjes tot begin mei! (ben dan alweer 1 jaar gestopt met de pil)

@juf..
    Hopelijk komt het allemaal goed..

Hopelijk heeft iedereen een goede kerst gehad, fijne jaarwisseling en op naar een 'vruchtbaar' 2012

14. MyLady

MyLady Actief lid

19 aug 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Hey ladies,

Ik wil jullie allemaal alvast een heel gelukkig en vruchtbaar 2012 wensen! Dat er vele baby's mogen komen... Gelukkig zijn er al veel van dit clubje op de goede weg.

Fijne avond!

15. Theebeeb

Happy new year! Hopelijk veel baby's in 2012!

Juf wat een rot nieuws! Gadver dat is echt balen.
    Denk je idd dat je de ellende hebt gehad krijg je dit.
    Was er eerder al aangekondigd dat dit kon gebeuren of komt het totaal onverwachts?

Lady; is het geen innestelingsbloeding? Omdat het op de dag vd vermoedelijke eisprong is.

Ik heb vd week mn eisprong gehad ( ovu test) op cd 15 dus deze cyclus gaat vermoedelijk 28 dagen duren volgens mijn berekening.
    Heb twee dagen ervoor geklust, de dag van en twee dagen erna.
    Heb iig het gevoel dat we kansen goed benut hebben.

Hopelijk beginnen we het jaar op ROZE!

X

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Lieve allemaal,

Ik wens jullie in 2012: 12 maanden zonder ziekte, 52 weken zonder stress, 365 dagen van geluk, 8760 uren zonder ruzie, 525600 minuten een lach op je gezicht, 31536000' secondes liefde !!!
    En natuurlijk heel veel vruchtbaarheid en gezonde kindjes :D

Allemaal een goed oud & nieuw gehad?
    Ik was de laatste dag van het oude jaar een beetje ziek, in iedergeval een buikgriep en niet helemaal lekker... Mijn vriend ook, dus de laatste dag van het jaar samen tot 15:30 in bed gelegen.. Ik: Misschien ben ik wel zwanger... Mijn vriend: Dan ben ik ook zwanger.... Ohja, oeps hahahaha... :D

17. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    @ iedereen: GELUKKIG 2012!

@ Juf: ... Getver wat vervelend zeg... hoop voor jullie dat hij snel weer iets anders vindt...

@ Lady: ..zou inderdaad een innesteling kunnen zijn... :)

@ iedereen
    Vandaag weer een echo gehad. Alles nog steeds goed! Ons kleintje beweegt al en het hartje klopt goed, echt zo leuk om te zien op zo een echo :D

Mijn vakantie was ook lekker, paar mooie dagen, lekker van de zon genoten, was allemaal prima. Volgend jaar weer op de skies :)

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Daan..
    Zo daan, wat fijn om te lezen zeg... Heb je jezelf niet verveeld, als iedereen aan het skieen is?

19. Theebeeb

Vrij rustig hier...

Juf en lady jullie kunnen bijna testen, spannend!!
    Ik heb volgende week donderdag mn NOD
    Blijft spannend dat moment..!

20. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    beetje saai was het wel.. haha.. in het begin baalde ik ook wel heel erg.. maar dat werd langzaam minder... heb veel gelezen.. beetje gewandeld (ook daarmee nog een keer gevallen dus ook dat was niet helemaal veilig :p)...

maar wel savonds gezellig samen geweest en gegeten en we hadden een zwembad in ons hotel dus dat was ook fijn :) ... heb het er allemaal graag voor over :)

Deel Deze Pagina