Wie nog meer net gestopt, eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyLady

MyLady Actief lid

19 aug 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Hey dames,

Als ik die bloeding niet meereken is zondag mijn NOD en ik ben echt zenuwachtig, dat is nieuw...

Misschien ook omdat ik meer tijd heb doordat ik vakantie heb...

Ik heb wel alles gelezen, maar reageer later even uitgebreid.
    Ik vind het serieus spannend!

2. MyLady

MyLady Actief lid

19 aug 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Ow Juf: ik duim natuurlijk ook voor jou! Dat morgen maar een geweldige dag mag zijn!

3. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Helaas, bij mij ook vanochtend mn ongi doorgezet!! Ik kan dus ook op rood! Wat een stomme kleur ook.... bah!

Ik had ook liever ander nieuws gebracht. Ik ga nu ronde 13 in en heb met mezelf afgesproken dat ik in de voorjaarsvakantie naar de HA ga... Dus nog 1 ronde proberen. Hopelijk kan ik dan die afspraak tegen die tijd afzeggen!

Mijn volgende NOD is dan op 2 februari! Ben zelf 30 januari jarig, dus mooier zou niet kunnen.... Maarja, dat roep ik nu al een jaar!

Prettig weekend allemaal!!

4. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hee daan goed te horen dat je vakantie fijn was!
    Je hebt het er idd allemaal voor over, niets is mooier dan zon klein wonder in je buik!! Hoe gaat het nu met slapen?

@ lady; spannend morgen NOD! Ga je morgen testen of wacht je het rustig af?

@juf; jammer jammer jammer!! Potverdikke...
    Goed dat je je zelf nog 1 ronde de tijd geeft en dan naar de ha gaat.

Ik heb geen zw testen meer in huis en ga ze ook niet halen want dan ga ik weerr te vroeg testen en die teleurstellingen ben ik klaar mee.

Fijn weekend allemaal!

5. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    #705 ukkie87, 8 jan 2012
    Laatst bewerkt: 8 jan 2012
    Heb gistere 3x iets geprobeerd te posten en 3x sprong de internet verbinding eraf !! :x "

6. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Jullie raden het nooooooit:
    Voor de 4e keer mijn verhaal getypt !!!!! Druk ik op backspace IPV enter.... Hopelijk 5x scheepsrecht :D

7. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Daantje.. Gelukkig heb je jezelf goed vermaakt, allemaal voor een goed doel he!!

@Jufaman.. Vervelend meid, dikke knuffel! Goed dat je na volgende ronde naar de HA gaat, je hebt een super ideale cyclus en als je dan al zolang geprobeerd hebt mag je best je HA om raad vragen, hopelijk komt er iets positiefs uit… Dikke knuffel!;)

@Mylady.. Zoals Theebeeb al vroeg: Heb je al getest? Of ga je testen?

@Theebeeb.. Ik dacht dat ik ook geen zwangerschapstesten in huis meer had, maar heb er vanmorgen toevallig nog 2 gevonden. (Van die dipstick’s) Heb geen idee wat mijn cyclus deze maand doet maar ben eigenlijk van plan om pas eind januari te testen!!! Vervelend elke keer die teleurstelling he !!:(

8. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wij zitten nu in ronde 3, voor ons eerste kindje. Vandaag begonnen weer met ovulatietesten,kreeg om zes uur een rondje dus nog even afwachten.

9. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Kooten.. Welkom, hopelijk mag je snel op roze!

10. MyLady

MyLady Actief lid

19 aug 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Hey ladies,

Bedankt dat jullie aan me denken.

Negatieve test... Nog niet ongesteld, maar begin nu wel krampen te krijgen, dus ik hoop dat het snel doorzet: dan heb ik in ieder geval nog een mooie regelmatige cyclus...

Juf: echt ontzettend jammer weer! Knap dat je nog een ronde uitzit! Hopelijk krijg je een leuk verjaardagscadeau...

Slaap lekker allemaal!

11. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Mylady...
    Jaloers op jou cyclus :D

12. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Thanxxx Theebeeb, Ukkie en Mylady! Zo zie je maar weer dat een ideale cyclus geen garanties geeft!!

Ben benieuwd of je al ongi bent mylady!! Hoop voor je van niet, maar dat je hartstikke zwanger bent!

De teleurstelling is wel weer verwerkt en mn vriend is erg lief voor me! Nog 1 ronde en dan idd naar de HA. Er moet toch iets zijn waarom ik na een jaar niet zwanger raak? k hoop dat het een niet al te ingewikkeld probleem is, zodat de HA me snel kan helpen.

Het liefst zou ik voor de zomervakantie zwanger worden. (Het allerliefst vorig jaar al..... maar helaas) Dit i.v.m. met mobiliteit dat ik aangevraagd heb. Ik zou graag van school wisselen en wij kunnen daarvoor kiezen, omdat we een bestuursaanstelling hebben. het zou toch wel fijn zijn dat die eventuele, andere, nieuwe school weet dat ik zwanger ben. En niet dat ik daar net werk en dan zwanger raak! Als het niet anders is, dan is het zo.

13. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Goed nieuws! Alles was goed. Het vruchtwater was veel meer. En het i een jongen! Ze wist het 100% zeker en ik heb het zelf ook gezien, dus we kunnen gaan shoppen ;)

Dus nu wacht ons de lastig opdracht om een jongensnaam te verzinnen, want over een meisjesnaam waren we het al eens......

14. Theebeeb

Hey meiden

Lady; is je ongi inmiddels door gezet ? Hoop t niet natuurlijk..

Juf; konden we de zwangerschap maar plannen hé? Wat zou dat handig zijn. Helaas is het niet zo en moeten we al blij zijn met uberhaupt een zwangerschap! Fijn dat je weer een beetje over je teleurstelling heen bent. Tis toch een nare dag, tenminste zo voel ik het, maar vriendlief is erg positief en dat is zo belangrijk.

Ab; wat fijn nieuws dat je vruchtwater is gestegen!! Een boy!! SUPER! Ik dacht altijd dat ze dat pas met 20 wk konden zien? Tja t fijne weetk er nog niet van blijkt wel...:)

Ik hen as donderdag mn NOD, ik wilde wel dat het nu donderdag was.
    Dat wachten vind ik irri... Maarja...
    Het hele zwanger worden bestaat uit wachten..
    En daar ben ik niet zo heel goed in!

Uk wanneer heb jij NOD?

15. MyLady

MyLady Actief lid

19 aug 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Hey ladies!

Nou, ik ben ongesteld.... en niet zo'n beetje ook.

Wel weer mooi op tijd! Ik ben daar inderdaad wel blij mee, Ukkie.

Maar zoals Juf ook zegt; het is echt geen garantie! Ik vind echt dat je het onwijs goed doet Juf! Ik hoop natuurlijk dat het deze ronde raak is voor je, maar zoals je al aangeeft naar de HA is dan wel een verstandige stap. Het hoeft ook echt niks ergs te zijn dan he?!
    Misschien is het voor jou ook leuk om 'wie na een jaar nog op een natuurlijke manier zwanger geworden????' te lezen. Vrolijke verhalen voor jou!

Ab: Superfijn dat alles goed is! Wat leuk een jongen! Lijkt mij ook heel moeilijk om een naam te verzinnen... Misschien kun je een beetje aangeven wat je zoekt (kort, lang, Nederlands, Engels etc) zodat wij mee kunnen denken. Als je dat leuk vindt natuurlijk! Maar je hebt wel twee leraressen hier op het forum en wij kennen veel namen!

Theebeeb: spannend zeg! Het duurt zo lang he, die laatste dagen?!
    Ik hoop dat jij ook op roze mag.

Nu weer even studeren, want ik heb over twee weken tentamens... :(

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @mylady.. Veel succes met studeren!
    @theebeeb.. Ik zit nu rond mijn eisprongen (heb mijn ovu testjes maar weer eens uit de kast gehaald haha) dus verwacht rond 25 januari!
    @ab... Wat fijn meid! En een jongetje gefeliciteerd en nu maar namen bedenken 😊
    @juf.. Hopen maar op een leuk verjaardag cadeau!

Ik zal mijn testjes van afgelopen 4 dagen morgen of woensdag wel is plaatsen benieuwt wat jullie ervan zeggen!!!

17. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Hoi meiden!

Jammer dat er geen nieuwe zwangeren bij zijn gekomen.. ik hoop volgende maand dan weer!

@ Juf: Succes als jullie binnenkort naar de dokter gaan, toch fijn om te weten of er iets is, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Ik kwam er een week of 3 geleden achter dat een collega van me ook zwanger is. Zij hadden 1,5 jaar over gedaan, er was helemaal geen reden volgens de dokter, maar toch duurde het zo lang.. nu is ze toch zwanger! :)

@ Ab: wat leuk dat je al zo vroeg weet wat het wordt! geniet ervan!

even een vraagje:

voor de zwangeren: wanneer hebben jullie echt overal verteld dat je zwanger bent (dus ook aan collega's etc.)?

Voor de niet zwangeren: waneer zouden jullie iedereen vertellen dat e zwanger bent?

Ik heb deze week overal verteld dat ik zwanger ben, ben nu 11 weken en heb twee goede echo's gehad dus ik dacht, dat kan wel... maar kreeg nog wel wat negatieve reacties, van oh.. je bent dan toch nog geen 13 weken, wel vroeg om t te zeggen..... dus nu maak ik me daar weer wat zenuwachtig over.... maar volgens de verloskundige is de kans dat er nog iets fout gaat nog maar 1 % ofzo.. en na die 13 weken kan er toch ook nog iets mis gaan? ....

wat vinden jullie?

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Daantje...
    Heb er wel eens over gehad bij ons op kantoor, daar zijn de meningen redelijk verdeeld. Een man had iets meegemaakt en die heeft mijn menig ook veranderd, vroeger dacht ik ook 12 weken dan weet je vrijwel zeker dat het allemaal goed gaat, mijn (mannelijke) collega zei het volgende:

"Het maakt niet uit hoelang je zwanger bent, een kind is een kind, of het nu 4 weken zijn of 13 weken !!! Mocht het ooit mis gaan heb je wel een kindje verloren, en stel dat het mis gaat, dan is het toch geen geheim? Hoe meer mensen het weten, hoe makkelijker jij erover kunt praten"

Bij hun 3e zwangerschap is het mis gegaan na 8 weken, ze hadden het toen niemand verteld, en moesten achteraf gaan vertellen dat ze een MK hebben gehad.

Dus meid, zwanger is zwanger.... !!!! :D

@Alle zwangere, hadden jullie ook de hele dag zo'n verliefd gevoel in je buik ?!?! ;)

19. Theebeeb

Hee daantje. Je hebt groot gelijk om het te vertellen, zeker na twee goede echos. Probeer je niet zenuwachtig te maken door wat anderen zeggen. Vind het trouwens een somme ondoordachte opmerking als men zegt; je bent vroeg omdat je nog niet 13 weken bent. Slaat werkelijk nergens op als je er goed bij nadenkt.

Uk; ben benieuwd naar je testjes. Hoelang gaat je cyclus worden? Met posi ovu testen kun je dat zo makkelijk berekenen.

Hier minder goed nieuws.. Opkomende ongi krampen.. Dat begint altijd met mn darmen. Heb een opgeblazen buik, lijk wel zwanger. Hihi.
    Het vervelende is dat mn vriend de volgende ronde op wintersport gaat, precies op dag 9 tm dag 17 in mn cyclus is ie weg. Dit komt zwaar ongunstig uit...... Verspilde ronde dus! Stiekem hoop ik dat die ongi niet doorkomt maar vrees het ergste..

20. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Theebeeb.. Wat vervelend dat je vriend dan net weg is !! Maargoed, geen ongi is nog hoop :D

Als mijn testjes van eergistere ook echt positief zijn zit ik rond de 31/33 dagen (14 dagen na mijn ei)

Deel Deze Pagina