IK BEN ONGI Gadver de gadver! ROTKLEUR! Voel me zwaar klote en verdrietig. Uk; mooie cyclus. Ben blij voor je! Dat geeft hoop!
Daan: vreemde reactie inderdaad! Ik zou het in mijn directe omgeving ook snel vertellen denk ik... Op mijn werk inderdaad wel wat later, maar elf weken lijkt me niet heel vroeg? Rare collega's heb jij Fijne avond allemaal!
@Theebeeb... aaah meid wat vervelend !!!! @Iedereen.. Als mijn cyclus ca. 33 dagen zou zijn, zou vandaag mijn eisprong zijn. Ik ben een paar dagen geleden met mijn ovulatietestjes begonnen (al kan ik hiet alweer geen wijs uit?!) Zit vandaag op CD 20... wat vinden jullie???
Sterkte Theebeeb!!! Ik leef echt heel erg met je mee.... *knuf* @ Ukkie: ik vind ze allemaal wel duidelijk, maar ik weet nu niet of je niet nu je ei hebt gehad! Kus jufaman
Dankjewel lieve allemaal voor jullie lieve berichtjes! Echt zo fijn dat ik hier mn hart kan luchten. Uk: zijn die testen van sensitive? In dat geval, dan zijn ze nog niet helemaal positief, tenminste, Bij mij word de teststreep donkerder dan de controlestreep, echt een knalsttreep. Maar ik heb gelezen dat het ligt aan de hoeveelheid lh hormoon wat word aangemaakt. Als dat bij jou iets minder is, dan moet je het donkerste streepje in de reeks aanhouden, wel zie je dan dat in achtereenvolgende dagen een donker wordend streepje en daarna word ie weer lichter. Ik heb trouwens altijd wel twee streepjes. Fijne dag allemaal, En werkze. Liefs theebeeb
@Jufaman... Nee ik weet het ook niet ! @Theebeeb.. Nee de testen zijn van 123ovulatietest.nl en dan de allergoedkoopste, de 3 zijn wel een stuk duidelijker als de rest, maar wel 3 op een rij, die vandaag was ook weer minder (zelfde als CD 16)
@ukkie; die testjes ken ik niet lijken wel op sensitest . Maar dan zou het zeker kunnen dat die drie posi zijn en de rest lichter! Als je kijkt naar je vorige cyclus zou deze even lang worden ongeveer. Dan zou fijn zijn! De ergste teleurstelling hier is gezakt. Maar deze ronde word dus niks omdat vriendlief volgende week 8 dagen op wintersport gaat. Jammer ! Dan word t alweer ronde 8....
@Theebeeb.. Pff het is en blijft elke rond weer een teleurstelling. Mijn vriend werkt bij een onderdeel van defensie en moet opgeven wanneer hij weer op uitzending wil (verplicht 1x per jaar, maar wel maximaal 8 weken) Hij is al 2x op uitzending geweest maar toen 2x 4,5 maand dus 8 weken valt wel te overzien. Hij heeft nu Augustus t/m December opgegeven. Hij mag van mij pas gaan als ik zwanger ben, en mocht ik deze maand (al denk ik het niet ) zwanger zijn, dan hoeft hij niet te gaan want dan ben ik in die periode uitgerekend... slim of niet! hahaha
Hee ukkie Kan me voorstellen dat je niet wilt dat ie nu gaat, zonde voor die twee rondes Als het wel raak is deze maand dan is het heel gunstig dat ie straks niet weghoeft. Soms moet je slim zijn. Konden we alles maar plannen hé? Wat zou dat makkelijk zijn. Heb net in mn omgeving weer te horen gekregen dat er twee meiden zwanger zijn. Beide binnen drie maand, grrrrr. Gaje testen over een week? Hoe is het met alle andere dames?
Hier geen nieuws!! Alleen ook heel veel zwangere dames om me heen... De een ongepland en de andere (4 stuks) allemaal binnen 6 maanden. Mijn nicht op mijn verjaardag 30 januari uitgerekend. Mijn oud-collega op valentijsdag uitgerekend.... Dus Theebeeb GRRRRRRRRRRRR ik ken het gevoel!! IK WIL OOK ROZE!!!
Hoi meiden... Hoop echt voor jullie dat we jullie ook snel roze kunnen zetten!!! .. wij hebben morgen de nekplooimeting.. dus ben erg benieuwd hoe onze kleine uk het doet!!! ...ben trouwens erg benieuwd hoe dik mijn buik moet zijn voor mijn leerlingen durven te vragen of ik zwanger ben .. begin al wel een beetje een buikje te krijgen... dus dit weekend maar eens een maatje grotere spijkerbroek halen.
@Theebeeb... Mijn testdrang word groter en groter, dus ga van het weekend maar 2 testjes halen. Beloof niet dat ik tot woensdag kan wachten... maargoed, met die cyclus van mij weet je het maar nooit! @Jufaman.. Ik ken het, hier ook al !!! De ene na de andere zwanger in mijn omgeving @Daantje... Succes meid !!
Wat fijn Daan! Het is wel rustig hier... Ik lees wel vaak, maar heb niet zo heel veel te melden. Zaterdag zou ik mijn eisprong hebben en gisteren had ik weer eem klein beetje bloed. Het lijkt er dus toch op dat ik eisprongbloedingen heb.. Ach ja, zou geen kwaad moeten kunnen... Voor ons is het deze maand en volgende maand nog een poging en dan even twee maanden niet. Dan komt de bruiloft er aan en ik wil dan niet het risico lopen dat er iets mis gaat (en dat risico is in het begin toch groter).. Misschien stom, maar mij geeft het wel een rustiger gevoel... Bovendien ben je in de eerste maanden toch vaak moe en dat wil ik liever voorkomen... Nu ik het zo typ, is het eigenlijk maar raar, maar gevoelsmatig klopt het wel heel erg! Hoe is het met jullie? Komen er al weer NOD's aan?
Ik snap jou wel mylady! Lekker niks aan je hoofd tijdens je bruiloft, je moet al aan genoeg zaken denken.... Hier geen nieuws. Mijn ei is geweest en we hebben netjes om de dag geklust. Afwachten maar weer... Mijn NOD is op 2 februari. Eerst as zaterdag mijn 31ste verjaardag vieren, want ik ben 30-01 jarig!!
@uk; die testdrang... Aaargh. Heel herkenbaar. Ik heb geen testen in huis , dat werkt echt! @daan; wat fijn te horen dat jullie Een goede echo hebben gehad!! @lady; hopelijk deze of volgende ronde raak wat zou dat nog een mooi kadootje zijn. Maar kan me je gevoel voorstellen, op je bruiloft moet je zorgeloos genieten van alles. @juf; wachtbankje..! Altijd weer spannend hè? Ik heb deze week ergens mn eisprong maar vriendlief is er niet , erg balen, maar heb er vrede mee dat deze rond niks word, je bereid je er op voor, dat word op naar ronde 8.
Jeetje Juf... Ik hoop het zo voor je! In ieder geval heel veel plezier zaterdag... Theebeeb: jammer zeg, dat je weet dat je een ronde over moet slaan... Maar goed, wel lekker rood vlees en wijn... (Je moet er iets van maken toch?!) Ik ben blij dat jullie snappen dat de bruiloft even genoeg is. Ik kon het niet zo goed onder woorden brengen, maar dat is het inderdaad... Maar goed, wie weet deze ronde of in februari? Ik ga weer leren... Heb tentamenweek.
Zo, even een update van mij..... Afgelopen zaterdag een twijfeltest gehad... was 6 dagen voor mijn NOD dus veeeeel te vroeg om te testen maar dacht, als hij wit is krijg ik wat meer rust in mijn lichaam, zondag en vanmorgen nogmaals getest beide keren negatief. Zit inmiddels alweer op CD 35 en heb er helemaal genoeg van !!! Huil om alles, slaap slecht... ben echt een emotioneel wrak. Heb een afspraak gemaakt met de huisarts om mijn cyclus te bekijken... vrijdag om 10:00 mag ik erheen...