Wie nog meer net gestopt, eerste kindje?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by ukkie87, Aug 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ab1984

ab1984 Actief lid

Aug 14, 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Ukkie, dat snap ik helemaal. Die onzekerheid lijkt me vreselijk! Succes bij de HA!

2. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Bedankt ab.... :)

3. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Lieve uk

Hartstikke goed van je dat je een afspraak hebt gemaakt met de huisarts om je onregelmatige cyclus te bespreken. Zo begrijpelijk, en je bent nu lang genoeg bezig. Hopelijk kan hij je helpen of evt doorverwijzen en vind je daardoor wat meer rust.
    Houd moed meid, samen komen we er wel! We gaan gewoon verder, lady, juf, jij en ik!! Dikke knuffel

4. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    #744 ukkie87, Jan 24, 2012
    Last edited: Jan 24, 2012
    @Theebeeb... Dank je wel, heb gehoord dat ze je pas doorsturen naar de gyn als je echt 12 maanden gestopt bent, dus ik zeg dat ik begin maart gestopt ben! Beste vriendin van mij hebben ze met ca. 10 maanden weggestuurd, en mocht pas met 12 maanden terugkomen! Dus zo makkelijk laat ik me niet wegsturen ;) Op welke CD zit jij op dit moment?

@Juf.. Ben jij eigenlijk nog niet naar een HA geweest...? Phoe hoe hou je het vol... ;)

5. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    ♥ Ons clubje ♥
    NOD Lijstje
    Jufaman - 2 Februari (ronde 13)
    MyLady - 4 Februari (Ronde 5)
    Theebeeb - ??
    Wachtbankje
    Ukkie87- (Ronde 7)

Zwanger!
    Daantje, Ab, Manonii

6. Theebeeb

Met zo'n onregelmatige cyclus mag je je best melden op een gegven moment, ik denk zo, een gesprek kan nooit geen kwaad, je word er niet minder van, en op zn mooist leverd het ook nog wat op.
    Dus uk.. Veel succes! Hou je ons op de hoogte?

Ik heb nog geen ei gesignaleerd. Doe weliswaar geen ovu testjes deze maand want er word niet geklust hé:D maar ik heb nog geen pijnlijke borsten en dat is anders altijd zeeer duidelijk merkbaar tijdens eisprong.
    Ik zit nu op cd 25.

7. Theebeeb

Correctie ; cd 15

8. MyLady

MyLady Actief lid

Aug 19, 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Wat een mooi lijstje...

Uk: ik vind het heel goed van je dat je een afspraak maakt... Je moet toch je gevoel volgen in dit soort dingen!

Theebeeb: sorry, ben het even kwijt... Waarom niet deze maand? Was het een skivakantie van je ventje?

9. manonii

manonii Actief lid

Aug 15, 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    goedemorgen Dames,
    Alweer een tijdje niets van me laten horen hier, maar het is nogal hectisch geweest.
    Afgelopen zaterdag een halve dag in het ziekenhuis gezeten
    Ik had heel erg pijn rechtsonder in m'n buik en het leek er even op dat ik een blindedarmontsteking had.
    eerst een bloedtest, daarin was wel het aantal witte bloedcellen verhoogd, maar omdat je dat zoiezo al hebt tijden een zwangerschap niet betrouwbaar genoeg, dus weer 2 uur zitten wachten tot er een echo gemaakt zou worden.
    (tussendoor echt nog een ^&* van een man, die mijn bloeddruk kwam opmeten, en het nodig vondt om vlak voordat hij weg ging nog even te zeggen: "je moet niet meteen uitgaan van een blindedarmontsteking, er kan ook wat mis zijn met de zwangerschap", en weg was ie! gelukkig was ons mannetje volop aan het schoppen,waaruit ik zelf kon opmaken dat dat wel goed zat, maar lekker slim om te roepen tegen een zwangere vrouw)
    Op de echo konden ze alleen het puntje van de blindedarm zien , de rest lag verstopt achter de baby, dus naar huis gestuurd en de volgende dag weer terug en weer bloedprikken.
    de pijn was gelukkig een stuk minder en de witte bloedcellen gezakt,dus geen blindedarmontsteking. wat het wel was weet ik nog steeds niet,maar ben gelukkig weer beter. en net op tijd want....

Gisteren zijn wij getrouwd!!
    we hebben een hele mooie en gezellige dag gehad en op de kou na, gelukkig ook nog redelijk weer voor de foto's.
    Nu genieten van de rest van de week vrij met m'n Man (hihi wel wennen hoor)vrijdag nog een afspraak bij de gyn en dan lekker een laatste weekendje weg met z'n tweeen.

@Ukkie, veel succes bij de ha vrijdag. Ik hoop dat hij in ieder geval je zorgen een beetje kan wegnemen, en dat jullie snel op roze mogen staan

@ theebeeb, balen dat je vent er niet is, wanneer komt hij terug?

@daan, fijn dat je weer een mooie echo gehad hebt! nog foto's mee gekregen??

@ mylady: we gaan gewoon duimen voor een positief streepje als huwelijkscadeau, al druk aan het voorbereiden voor de grote dag?

@ jufaman, en voor jou gaan we natuurlijk ook weer hard duimen volgende week

10. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Hoi Meiden,

Er is weer heel wat gekletst de laatste dagen zo te zien :) ...

@ Ukkie: .. Ik snap ook helemaal dat je naar de HA gaat hoor, zo'n cyclus is geen pretje.. en volgens mij zijn er allerlei dingen die ze kunnen doen om dat beter te maken :).

@ Theebeeb Mylady en Juf: Ik blijf voor jullie duimen.. wie weet is het ineens raak :)

@ Manonii: Hartelijk gefeliciteerd met je huwelijk, geweldig is dat he, trouwen :D... Ik vond het ook zo ontzettend leuk! ... De rest van je verhaal is wel heftig zeg! wel vervelend dat ze niet weten wat het is.. maar in ieder geval is alles goed met jullie mannetje!

Wij hebben vorige week met de echo een heleboel foto's meegekregen, er staat er eentje op het NOB forum. We hebben ook van de echoscopiste al een eerste voorspelling gekregen wat het wordt, en het lijkt tot nu toe op een jongetje! :D ... maar zeker is dat nog niet natuurlijk..

verder gaan we deze week ook voor het eerst eens rondkijken naar babyspullen voor het kamertje! echt heel veel zin in :D...

11. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Daantje.. Wat leuk een jongen! Voor hoeveel procent kunnen ze dat zeker zeggen? Bij de volgende echo kunnen ze het vast zeker zeggen... is wel zo fijn die vastigheid!

12. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    geen idee... ik heb geen percentage gevraagd... de echoscopiste zei: .... ik denk dat je toch wel meer rekening kan houden met een jongetje.. ze klonk best zeker.. maargoed.. bij 12,5 weken is het nog niet zo betrouwbaar.. dus we gaan nog maar geen blauwe spulletjes inslaan :p

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hahhaha nee das waar... Maar toch leuk om te weten...!!!

14. MyLady

MyLady Actief lid

Aug 19, 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Hey ladies,

Manonni: gefeliciteerd met je huwelijk! Het lijkt me echt zo leuk zo'n dag... Maar wel schrikken zeg zaterdag; wat een hork inderdaad die man!

Ik ben druk aan het voorbereiden; vandaag nog precies drie maanden! Een huwelijkscadeau zou inderdaad heel leuk zijn!

Daan: wat leuk een jongen! Blijkbaar kunnen ze het alleen nooit echt 100% zeker zeggen, ook niet bij een latere echo. Ben benieuwd of het lang duurt voor ze meer zekerheid geven. Veel plezier met shoppen in ieder geval!

Fijne dag allemaal!

15. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Dames,
    Zoals verwacht… 1 jaar bezig zijn voordat je verder onderzoeken krijgt. Wel hebben we mijn cyclus bekeken en hij zegt dat de cyclus opzich wel meevalt als je die 65 en 58 eruit laat. Tussen die 2 cyclussen door ben ik ook maar 1 dag ongesteld geweest, dus de HA denk dat ik daar misschien een vroege miskraam heb gehad. De rest van de dagen zit tussen de 33 en de 35 dus dat is wel iets langer dan normaal maar redelijk regelmatig. Begin/half Maart mag ik opnieuw een afspraak maken als ik dan nog niet zwanger ben. Er wordt dan een zaad onderzoek gedaan, als dat goed is gaan ze mij verder onderzoeken…
    Vlug weer aan het werk!

16. Theebeeb

Hee ukkie
    Ben je gerustgesteld? Heb je in die periode van een eventuele miskraam ook een test gedaan? Kan me herinneren dat je ook een cyclus van 15 dagen ertussen had? Als je die lange cyclusses wegdenkt word het idd wel regelmatig ;)
    Dus nog maar even rustig dooroefenen, geduldig zijn dat hebben we nu wel geleerd!

17. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ja die bij die 15 dagen had ik maar 1/2 dag een bloeding gehad... en dat zou de MK kunnen zijn? Snap er niet zoveel meer van, maar hals ik de 58 en 68 wegdenk is mijn cyclus vrij normaal zei de HA... (tussen de 33 en 36 dagen) wel aan de lange kant maar wel redelijk regelmatig :(

18. MyLady

MyLady Actief lid

Aug 19, 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Jeetje uk... Dat is ook wat.

Hoe voel je je?
    Ben je opgelucht dat je cyclus toch soort van regelmatig is? Ben je verdrietig? Teleurgesteld?

Ik hoop dat je in ieder geval wat meer rust hebt, zodat je je beter voelt... Lekker nog even aan de klus dus!

Fijne avond!

19. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    #759 ukkie87, Jan 27, 2012
    Last edited: Jan 27, 2012
    Uuhm.. Had het gevoel dat die huisarts er niet zoveel vanaf wist, dus ik mag in Maart gewoon bellen als ik dan nog niet zwanger ben en dan maakt hij meteen een verwijskaart voor de gyn. Wel fijn want die maken dit soort dingen natuurlijk dagelijks mee! Ben net ook ongesteld geworden, dus CD 36. Daar ben ik wel heel blij mee! :D

PS. Als ik van een cyclus uitga van 35 dagen dan heb ik mijn eisprong met de carnaval... Als dat geen feest wordt ;)

20. MyLady

MyLady Actief lid

Aug 19, 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Wat goed Ukkie!

Hopelijk blijf je mooi regelmatig (of niet, maar dan zwanger natuurlijk)...

Carnaval is zo wel een heel leuk feestje!

Share This Page