Wie nog meer net gestopt, eerste kindje?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by ukkie87, Aug 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Lady; hoe staan de zaken ervoor!?

Juf; hopelijk kom jij met heel goed nieuws.

Ik kan vandaag op ROOD en ditmaal na een cyclus van let op: roffel roffel roffel............. 25 DAGEN!

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Geen roze nieuws helaas! Was wel overtijd, maar mn ongi heeft toch doorgezet...

Grts jufaman

3. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    #783 ukkie87, Feb 5, 2012
    Last edited: Feb 5, 2012
    @Theebeeb & Jufaman, wat vervelend dat jullie weer een ronde verder zijn.

Theebeeb.. 25 dagen, dat is echt om jaloers op te worden. Jou cyclus word alleen nog maar korter!! Hij hoeft nu niet meer korter want 25 dagen is gewelidig. Met een cyclus van 35 dagen heb je 10 rondes per jaar, en met 25 dagen bijna 15 !!!

Jufaman.. Pff juf wat vervelend, overtijd is toch niets voor jou lichaam wat zul je in spanning hebben gezeten. Je bent hier op ZP wel niet meer zo actief ofwel...? Je had 7 januari aangegeven dat je nog 1 ronde ging proberen... al enig idee wanneer ga je een afspraak maken met de HA? Dikke knuffel meid.... tegenwoordig kunnen ze zoveel, hopelijk heb je snel een positive test in handen :)

Iemand iets van MyLady gehoord?

Hopelijk in maart allemaal op ROZE

♥ Ons clubje ♥
    NOD Lijstje
    MyLady - 4 Februari (Ronde 5)
    Ukkie87- 2-Maart (Ronde 8)

Theebeeb -
    Jufaman -

Zwanger!
    Daantje, Ab, Manonii

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Over 2 weken heb ik voorjaarsvakantie en dan ga ik naar de huisarts... ben ook zeer nieuwsgierig wat ze gaat zeggen. Ik heb al verschillende verhalen gehoord dat ze pas na anderhalf jaar actie ondernemen. Ik ben nu een jaar bezig en ik denk dat ik tegen de doktersassistente ga zeggen dat ik al anderhalf jaar bezig ben. Ik ben echt bang dat ze anders zegt dat ik in juli maar terug moet bellen!

mijn volgende NOD is 28 februari!!

5. Theebeeb

Groot gelijk Juf. Goed dat je naar de HA gaat en je mag het best wat aandikken.

Met een cyclus van ong 25 dagen heb ik al een eisprong op cd 12
    Dat is best al snel!

6. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Al mijn cycli zijn 26 of 27 dagen! Niet dat dat voor mij heeft geholpen.... Maar ik heb nu in februari 2x mijn NOD. En in 1 jaar ben ik 14 rondes verder. En het klopt dat dan al heel snel na je ongi je eisprong al weer is!

En ik ga idd gwn wat aandikken. Het zou echt vervelend zijn als ze zouden zeggen: bel maar over 6 mnd terug! Ooow wat zou ik me zielig vinden. Ga lkkr zeggen dat we al 18 mnd bezig zijn om zwanger te worden!

7. Theebeeb

Ja dat ze je nu wegsturen, daar zit je toch echt niet op te wachten! Over het algemeen is het zo dat je je na een jaar mag melden.
    Helaas bied een mooie cyclus totaal geen garanties, dat besef ik me al helemaal als ik naar jou kijk juf!
    Ik hoop oprecht dat de huisarts je verder gaathelpen en jegaat doorsturen.
    Inmiddels heb je in die periode ook weer je eisprong!
    We houden moed hoor!!!!

8. MyLady

MyLady Actief lid

Aug 19, 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Hey dames,

Hier heeft de ongi ook weer doorgezet..

Ik baal.

9. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Snap ik!! Kunnen we met zn tweeen balen....

10. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Juf.. Als je nog niet eerder bij je HA bent geweest kun je best zeggen dat je wat langer gestopt bent! Je plakt er gewoon 2 cyclussen voor! Die van jou zijn toch regelmatig. Officieel moet je 1 jaar proberen voordat je naar de gyn ofzo mag... dus ze mogen je niet wegsturen! Anders zeg je gewoon dat je naar een andere HA gaat omdat er officieel 1 jaar voor staat en dat heb je netjes gedaan!! Laat je niet wegsturen juf !!!

@MyLady.. Aah meid, ik ken je gevoel... echt balen, het is niet met woorden te beschrijven, en niemand kan je troosten. Ik leefde de eerste 4 dagen echt als een zombie, maar kom op meiden, positief... ook wij worden mama !!!!

@Theebeeb.. Pff ik zou willen een cyclus te hebben van 25 dagen, bij mij duurt het 21 dagen voordat ik mijn eisprong krijg, en dan kun jij alweer bijna testen...

Kom op dames, ook wij worden mama... hoofdjes omhoog :D

11. Theebeeb

You rock ukkie!

Lady; wat balen zeg! Klote. Je mg best even stevig balen en een potje janken, des te beter kun je er daarna weer tegen aan.

Ik heb overwogen om misschien te gaan tempen, maar vanwege mijn ontegelmatige werk heeft dit weinig zin, je krijgt dan geen goed
    Beeld. Daarnaast weet ik bijna wel zeker dat we op de goede momenten klussen, dan bied tempen nog geen garanties. Hoe staan jullie hierin?

12. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Theebeeb.. Toevallig ik ben vanmorgen begonnen met tempen.
    Het is erg belangrijk dat je op dezelfde tijden tempt. Ik ga elke avond rond 22:30/23:00 naar bed, en sta elke ochtend om 07:25 op. Makkelijk om meteen te tempen dus. Tempen is erg gevoelig, dus je mag niet eerst naar de wc gaan of jezelf aankleden. Als je dit wel doet moet je dit dagelijks eerst doen voordat je tempt om eeen goed beeld te krijgen.

Wij klussen gemiddeld om de dag, ooit om de 2 dagen. Maar omdat mijn cyclus zo 'raar' is geweest probeer ik er nu iets meer inzicht in te krijgen.

Ik heb een app op mijn iphone Period tracker, zo krijg ik ook een goed beeld... Mijn cyclus is nu 3 rondes redelijk stabiel, dus hopelijk mogen wij deze ronde een posieve test in handen hebben!

Succes Theebeeb!

13. Theebeeb

Wat goed dat je aan het tempen bent. Je schijnt er alleen achteraf iets aan te hebben, dan kun je zien of je ei daadwerkelijk is geweest. Zo te horen heb jij een regelmatig werkritme, dan is tempen heel waardevol, helaas hoef ik er niet aan te beginnen met mijn onregelmatige job. Wel heel jammer. Ben benieuwd naar jou temp kaart nadien! Erg fijn dat jou laatste drie cyclussen zo mooi waren. Dat geeft echt goede moed! Jullie klussen om de dag lees ik, dat redden wij niet door alle onregelmatigheid en hectiek, ben soms ook echt kapot. Hoe ervaar jij dat? In de vruchtbare periode doen we dat wel gelukkig, wil geen kansen meer missen nu.

Hoe is het lady? Ergste teleurstelling weer overleefd?
    We blijven positief hoor!

14. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Theebeeb...

Ik heb nu 3 dagen getempt 36,8 / 36,7 / 36,7... Weer een nieuwe uitdaging, over een paar dagen ga ik ook beginnen met ovulatietestjes.. (heb er nog een aantal over) Doe in de ochtend om 07:30 tempen, en de ovulatietestjes om 17:00 in de middag. We zullen zien of het helpt deze ronde.. We hebben ongeveer tegelijk een eisprong zie ik nu... :D

15. Theebeeb

Je bent in ieder geval heel goed bezig, hopelijk levert het wat moois op!
    Ja we lopen aardig gelijk op! Leuk!
    Ga deze ronde ook even ovu testjes doen, heb er nog wat liggen. Ga as dinsdag of woensdag beginnen en jij?

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Mijn cyclus kan nogal varieren tussen de 32 en 36 dus ik begin vanmiddag al met die testjes.. Wil mijn ei niet missen haha!

17. Sim22

Sim22 Nieuw lid

Feb 13, 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

ik ben 19 Januari gestopt met de pil,
    Nu dus in de 1e ronde, moet a.s zondag ongesteld worden..

groetjes Simone

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Sim... Welkom meid !!
    Heel veel succes en hopelijk ben je snel zwanger... :)

Ben vandaag begonnen met de ovulatietestjes... Had er zaterdag ook al een gedaan maar die was redelijk licht. Die van vandaag is alweer een stukje donkerder... Verwacht dus eigenlijk dat ik morgen/woensdag mijn ei heb... (Als mijn temp hoog blijft)

19. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Zit nu midden in mn klusperiode en dat gaat goed, zoals altijd!

Maar toch volgende week de HA bellen voor een afspraak! Ben best nerveus.....

20. Rosa89

Rosa89 Actief lid

Feb 13, 2012
    194
    0
    0
    Hoi meiden,!
    Ik ben 14 januari gestopt! ronde 1 eerste kindje!
    We zitten dicht bij elkaar Simone! Leuk!

Share This Page