@uk; wat mooi dat de testjes donkerder worden. Het lijkt erop dat je cyclus echt regelmatig aan het worden is, fijn! @juf; begrijpelijk dat je nerveus bent, kan ik me voorstellen. Je weet niet zo goed wat je kunt verwachten, en hoe de HA zal reageren. Spannend. Ik duim voor je. Welkom Simone en Rosa! Join the club! Welkom
@Juf.. Phoe ik zou ook nerveus zijn, het is toch niet niets als je de mmm in moet! Maargoed, hopelijk ben je dan wel snel zwanger... dikke kus! @Rosa.. Welkom meid! Heb vanmorgen best wel wat buikkrampjes gehad, misschien een eisprong?
Hoi ukkie Heb je al een positieve ovu test gehad? Ik ben net begonnen vandaag en hij is negatief. Ik hb vannacht gedroomd dat ik zwanger was, had drie testen gedaan, allemaal positief. Goh wat was ik blij!! En balen toen ik wakker werd. Ik zit af en toe te kijken op het zwangerschaps gedeelte van dit forum, en dan kijk ik bij de buikfoto's, ik wil dag nu ook zoo graag een keer!!! FRUSTRATIE!
@Theebeeb.. Ik herken je frustatie.. hier ook zover! Mijn testjes (3e dag) worden wel donker maar heb nog geen knaller... Mijn temp (zie mijn banner) snap ik ook de ballen niet van!
@ukkie; mijn testjes zijn nog wit. Vorige cyclus was 25 dagen. En daarvoor 27 dus misschien komt ie nu wel weer wat later. Klussen rustig door. Haha. Jammer genoeg merk ik mijn eisprong niet, alleen na de eisprong enorm zere borsten, maar mn vorige cyclus had ik dat zelfs niet!!! Succes!!
Ik heb al een aantal testjes, de eerste was licht en nu zijn er 3 op rij even donker !! Echt geen verschil te zien, en aan die temp van mij snap ik ook de ballen niet van! Maargoed.. het zal er wel bijhoren! Ben zobang dat ik geen eisprong kan krijgen, maargoed.. Maandag ongi krampjes gehad, is alleen niet mijn ei geweest want mijn temp is niet gestegen!
Nou uk join the club! Mijn ovu test van woe was ietsjes donkerder dan vandaag maar die van gister was spierwit. Snap er niks van. Voel me ook zwaar kl*te. Vriendin is zwanger. Binnen twee rondes. Grrrrrrrr. Het duurt me allemaal veel te lang. Ik ben ook veel te druk ermee in de weer. Ik baal
Theebeeb.. Ik ken het, ik baal ook elke keer. Mijn buurmeisje van vroeger is ook zwanger 14 weken nu. Pfff je bent natuurlijk wel mega blij voor hun maar zelf baal je ontzettend. Achja het aftellen is voor ons weer begonnen Had trouwens vrijdag wel een vrij donkere ovulatietest in vergelijking met de rest van de dagen... flink geklust dus Maar spier wit, nooit eigenlijk!! Spannend he, de komende 2 weken... pffff haha
Hoi Meiden! Ik heb al een tijdje niks meer geschreven maar ik blijf wel meelezen. Iedereen is druk bezig met ovutestjes zo te zien ... Sinds mijn echo's blijkt echter vreemd genoeg dat er van mijn ovutesten niks klopte. Ik ben ongeveer 5 dagen langer zwanger dan ik zelf dacht, en op de dag dat ik dus zwanger geworden ben was mijn test hardstikke wit!! .. ook als ze wit zijn dus gewoon om de dag blijven klussen denk ik maar! gelukkig hadden wij dat ook gedaan. .. succes!!! hoop snel hier weer wat roze te zien! Ik ga morgen voor een pretecho en krijgen we definitief het geslacht te horen!
@Daan.. Ja, wij hebben de afgelope 2 weken erg ons best gedaan, en zolang ik nog geen positieve test in handen heb blijven we klussen natuurlijk !! Ook al heb ik af en toen geen zin, heb dan echt het gevoel als we nu niet klussen gooi ik een ronde weg! haha maargoed.. heel veel plezier bij je pret echo morgen !! Spannend !!!
Hee daan leuk je weer te horen hier! Fijn dat het goed gaat met je. Wat spannend morgen de echo!! Heel veel plezier! Zou wel apart zijn dat ze nu zeggen, sorry mevrouw het is toch een meisje, of het is een meisje naast het jongetje, een duo, hihihi. Uk, jij hebt goed je best gedaan, das heel goed! Heb je iig alles eraan gedaan weer deze ronde. Hier nog steeds geen posi ovu test, zit op cd 16 dus hij moet nog komen denk ik. Hoe is het met de andere meiden?
Ik heb een MEGA positieve ovu test vandaag!!! De teststreep is bijna zwart. Heb geprobeerd een foto te plaatsen met mijn iphone maar het lukt niet. Hebben gister geklust. Vanvond en morgen maar weer. Of sla ik nu door?
@Theebeeb... Jippie KLUSSENNNN Ik heb het afgelope week op 2 dagen na elke dag gedaan... ze zeggen dat het beter is om de dag maar heb dan het gevoel dat ik er niet alles aan doe... Heel dom eigenlijk, maar daarom snap ik jou gevoel dus ook wel! Ik zou dus vanavond & morgen gewoon klussen !! Op welke CD zit je?
Ja ga nu ook elke dag maar aan de bak haha. Zitop cd 17 vandaag dus deze cyclus gaat 29 dagen worden. Weet ik bijna zeker. Ik kan wel een boek in elkaar zetten met die hele boekhouding aan testen niet normaal.
Ja haha ik herken het, jammer dat mijn boek dan een erg vaag boek is waar je niets aan hebt, niemand zou het willen lezen hahaha... Fijn dat ke je ei hebt gevonden en dan nu aan de slag!
Rustig hier. Hoe is het met lady en juf? Ben benieuwd of juf een afspraak heeft gemaakt bij de HA. Uk wanneer is jouw nod!? Mijne is op 5 maart.
Die van mij op 2 maart, en dat ga ik deze keer ook echt volhouden! Heb het idee dat ik geen eisprong krijg... dus zo spannend vind ik het deze ronde niet! (aan mijn tempratuur te zien?)
Ik heb 2 maart aangehouden (cyclus zou dan 35 dagen zijn) maar: Mijn gevoel zegt dat ik maandag op cd 18 een eisprong heb gekregen (cyclus zou dan cyclus zou dan 32 dagen zijn) Mijn ovulatietestjes zijn vrijdag cd 22 (cyclus van 36 dagen) en Mijn tempratuur zegt niets ! Conclusie: als ik mijn gevoel achterna ga dan zou ik a.s. maandag 27 febr. al mogen testen... heb 12 testen in huis dus ga dat misschien maar even doen
Als je op cd 18 een eisprong hebt ehad zit je nu al op 9 dpo! Ik heb geen zw testen in huis, ik test altijd belachelijk vroeg, met als resultaat een witte test, en veel tranen. Dus dat bespaar ik mezelf. Het wachten duurt zo lang...
Ja mijn lichaam.. (Krampjes, en witte vloed) zegt op CD 18, dat zou dus zeggen dat ik maandag al mag testen !! Een nadeel mijn ovulatietestjes geeft vrijdag redelijk positief aan, iets positiever dan op maandag.. en mijn tempratuur doet helemaal niets ! Ik wacht daarom tot maandag, als het dan negatief is wacht ik weer tot vrijdag Heb wel al steekjes in links mijn onderbuik !! Verder geen kwaaltjes!! We wachten wel af