@Juf... Oeeee wat spannend !!! Heb je al 'kwaaltjes' ? Ik hoop het zo voor je meiid.... Wanneer ga je testen ?! PS. Knap dat je het altijd zonder testen volhoud !!!!!
Vanmorgen getest... Negatief, kon ook niet anders, want heb aan mijn cyclus gezien niet eens een eisprong gehad! Ga zondag nog maar eens testen, en als het dan nog negatief is ga ik contact opnemen met mijn huisarts!
Jufaman aan je banner te zien ben je toch ongi geworden? Ukkie; jammer van die negatieve test, bah!! Ben je erg teleurgesteld? Tis idd erg vaag dat je geen eisprong hebt in je tempkaart. Ik heb as maandag NOD. Het allerliefst word ik vanav nog ongesteld dan is de druk er maar weer af. Want word daar zo gek van
Ha meiden, Helaas heef mn NOD toch doorgezet vandaag. Dus begin ik ook aan ronde nummer 15! Brief van de gynaecoloog gehad en 20 maart hebben we een afspraak. Midden op de dag en dat is niet praktisch voor mn vriend en ook niet voor mij als juf. Dus ik ga maandag even bellen om de afspraak te verzetten. Op maandag ben ik meestal vrij ivm met compensatieverlof of studieverlof. Dus dat gaat ook opschieten!
@Theebeeb.. Heel veel succes ik hoop dat jij op roze mag deze maand! @Jufaman... Dikke knuffel meid, ik ga maandag mijn HA bellen! Lieverds, ik ben even een paar dagen wat minder op het forum... ben erg verdrietig.. Bedankt voor de lieve woorden.. dikke knuffel
He meisjes Ik was mn kasten aan het opruimen op de slaapkamer en vond daar een doosje zw testen van kruidvat.. En er zat nog 1 in. En ja hoor ik ben voor de bijl gegaan 3 dgn voor NOD. Met als resultaat een omowitte test. En gek genoeg, ik ben niet eens verdrietig ik blok ie gevoelens gewoon volledig, wat eigelijk niet goed is. Want eigelijk wist ik wel dat hij wit zou blijven, ik zie mezelf gewoon nooit Met een positive test, en dat klinkt pessimistisch maar ik zie het gewoon niet komen bij mezelf. Ik ga ook maar even een paar dagen niet naar het forum. Mezelf dwingen niet te gaan kijken. Sterkte uk en juf. Denk aan jullie. We keep in touch. XX
@theebeeb balen meid, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje... Baal er zo erg van heb weer weinig positieve energie! Ben ook erg benieuwd wat de HA gaat zeggen, hopelijk sturen ze me door naar de gyn... Vind het allemaal heel spannend maar weet het af en toe noet meer! Aan mijn temp te zien krijg ik gewoon geen eisprong! Had op internet gelezen dat als je cyclus rond de 35 dagen of meer zit dat je een verminderde kans op een eisprong hebt. Mijn ouders weten niet dat wij gestopt zijn met de pil, ik werk deeltijd bij mijn ouders in het bedrijf dus als ik regelmatig naar de gyn moet denk ik dat het verstansiger is om mijn ouders in te lichten.. Maar wil ze zooo graag verassen met een positieve test ipv te vertellen dat 'het niet lukt' pfff
Hee uk heb je de ha al gebeld? Hopelijk heb e een afspraak staan en gaan ze je doorsturen!! Ik heb slecht nieuws; ik ben Ongesteld.
Theebeeb.. Nee heb mijn HA nog niet gebeld, ben nogal aan het twijfelen. Misschien toch nog 2 rondes afwachten. Wij hebben ons huis in de verkoop staan en willen meedoen aan projectbouw. Deze huizen zijn pas Maart 2013 gereed... Stel dat alles doorgaat zitten wij misschien in een huurhuis als ik ben uitgerekend..? Beetje dubbel dus... Hier nog geen buikkrampje te bekennen en zit inmiddels op cyclusdag 40 !! Balen dat je ongesteld bent !!!! Pff op naar de volgende ronde
Wat vind je vriend ervan om eventueel Je ouders in te schakelen? Ik begrijp opzich wel dat het praktisch zou zijn maar het is aan de andere kant ook heel jammer want het zou juist zo speciaal zijn als je goed nieuws kan brengen zonder dat ze het weten! Maar wel goed om Over na te denken. Juf; hebben jullie al uitslagen?
@Theebeeb.. Mijn vriend zegt: Oh vertel het maar gewoon maar ik vind het leuk om ze te verassen. Denk al bijna 1 jaar van hoe ga ik het vertellen. Weet ook voor 1000% dat ze helemaal door de dolle heen zijn omdat ze het niet verwachten. Aan de andere kant als ze weten dat we via mmm zwanger zijn geraakt, is mijn moeder misschien wel teleurgesteld dat ik haar niet 'in vertrouwen' genomen heb. Ofja niet teleur gesteld maar meer zo van; Ach meid had dat gewoon verteld, dan hadden we er meer rekening mee kunnen houden, of je steunen.. (Ze roepen nl. wel 2x per week dat ze graag oma willen worden, als is het nu minder want ik heb gezegd, hoe meer je zeurt hoe langer het duurt haha) @Juf.. Ja wanneer krijg je uitslagen, spannend zeg!
Vanmorgen uitslag van mn bloed gehad en dat was allemaal goed!! Morgen belt mijn vent voor de uitlsag van zn zaad.... spannend toch wel stiekem hoor! Volgende week maandag 12 maart eerste afspraak bij de gyn!!
Hee juf; het eerste positieve bericht is binnen, hopelijk volgt er een goede uitslag van de zaadcellen van je vriend. 12 maart schiet al mooi op. Heb je al enig idee wat je zon eerste afspraak kunt verwachten? Ik heb besloten om eind april ook naar de HA. Ben in juni een jaar gestopt nu met de pil. Ik vind het zo frustrerend dat ik op de goede dagen klus zonder resultaat. Om de dag, elke dag, het werkt gewoon niet. Ik ben zo bang dat er iets mis is. Uk; al ongi?? (hopelijk Niet)
@Theebeeb.. Nee nog steeds niet, krijg denk ik weer een horrorcyclus ! Zit alweer op CD 41... en nog geen krampje te bekennen !!! Was ik maar gewoon ongi geworden op dag 36, dan zou mijn cyclus tenminste regelmatig blijven en konden we weer verder! Snap je helemaal hoor, is tempen niet iets voor jou? Omdat jou cyclus toch redelijk regelmatig is?
Ha meiden, Lange dag gewerkt en opleiding gehad vanavond!! Ben hartstikke moe, maar kan nooit slapen na zo'n lange en intensieve dag! Maarrrrrrr wel goed nieuws, want de zaadjes van vriendlief zijn prima in orde!! Ben dus erg benieuwd wat ze maandag gaan doen bij de gyn.!!! Liefs jufaman