Wie nog meer net gestopt, eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    @ Juf: Dat is nogeens goed nieuws!!! Gefeliciteerd!!! Dan gaat het ook voor jullie vast snel komen.. Bij de een duurt het gewoon wat langer dan bij de ander :) Komt helemaal goed!

@Ukkie: Balen zeg die cyclus! .. Hoop voor je dat t snel komt.

2. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Juf.. Goed nieuws hoor !!! Ben benieuwd wat de gyn zegt! Ik ga morgenvroeg bellen met de HA voor een afspraak, hoef denk ik niet meer langs te komen... (heeft hij toen gezegt)

@Daan.. Wow jij alweer bijna op de helft!!! Ja, pff baal er ontzettend van.

3. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Blij te horen juf dat de zaadjes in orde zijn!!
    Wat een opluchting zal dat zijn!

Ik ga volgende ronde maar tempen. Ik heb nu clearblue ovutesten gekocht met smileys.

Ik zit zo in tweestrijd, aan de ene kant wil Ik nu even niet meer ovu testjes doen en dagen berekenen etc maarja als ik niks doe voel ik me ook rot want dan word het noooooit wat. Na deze ronde ga ik naar ronde 10 !!!!!! Klinkt zo lang!!!!

Uk; dus morgen toch Ha bellen?? Ik denk dat je het idd gewoon moet doen, mag best wat druk achter gezet worden. Ik bedoel als je geen eisprong blijkt te hebben maar kun je wachten tot je een ons weegt maar dan zal er geen bevruchting volgen. Ik heb besloten ald ik in ronde 11 beland dan de HA te bellen..

4. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Zo net de HA gebeld, assistent kon het in de computer zien dat die afspraak was gemaakt. Ik word morgen gebeld door de HA tussen 12:00 / 12:30 (telefonisch spreekuur) en dan krijg ik een verwijskaart voor naar de gyn.... :)

5. Theebeeb

Mooi zo uk! Dat lijkt erop.
    Al tekenen van een naderende ongi oid?

6. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    Hey dames, ik heb even getwijfeld of ik nog wat zou plaatsen ,maar doe het toch even.
    Afgelopen woensdag vanuit mn werk naar het ziekenhuis gegaan en opgenomen met pijnlijke harde buiken. Ik had ook iets ontsluiting dus eerst een weeenrem pil, maar die deed z'n werk niet goed dus aan een infuus met weeenremmers en daar lig ik inmiddels dus al 2 dagen aan. Mn buik reageert er goed op en om half 5 mag ik eraf. Als mijn buik dan rustig blijft en morgen de tests goed dan mag ik naar huis, en dan duimen dat we het, eventueel met weeenremmers,die na een infuus beter werken, nog even een paar weekjes uit kunnen stellen

7. Theebeeb

Jee manonni wat zullen jullie geschrokken zijn!
    Wil die kleine man zich nu al melden ;)
    Gelukkig werken de remmers goed en mag je gauw naar huis en kom je wat tot rust voor de bevalling straks!
    Dikke knuf

8. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    @ manonii: Dat is schrikken zeg!! Getver!! Hoop dat de kleine man nog even een weekje of 5 blijft zitten voor je... Weet je ongeveer hoe groot hij nu is? Is ie wel al lekker gegroeid.. mocht ie eerder komen?

Hier vannacht na een week nachten van gemiddeld 3 uur slaap eindelijk een goede nacht gehad van maarliefst 10 uur!!! voel me weer helemaal zo goed als nieuw :D... wel erg vervelend dat slaapgebrek.. maarja.. het kan gelukkig voor ons mannetje geen kwaad.

9. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Manonii.. Jeetje meid, je zult wel erg geschrokken zijn. Hopelijk kun je het allemaal nog een aantal weken uitstellen!

@Theebeeb.. Was wel fijn HA zei we hebben afgesproken dat als je in Maart niet zwanger bent dat ik je dan doorstuur. Dus ik kreeg een nummer wat ik door moet geven als ik naar de gyn bel. Vrijdag zijn ze om 12:00 al niet meer aanwezig dus dat was wel balen, maargoed maandag morgen maar even bellen voor een afspraak! Ik zit inmiddels alweer op dag 46 en geen ongi te bekennen.. tempratuur ook nog hetzelfde. Heb ergens gelezen dat sommige vrouwen pas HCG aanmaken nadat ze 10 weken zwanger zijn, en ik begin voor mijn gevoel echt een dikke pens te krijgen ahaha... Nee dat is dom, maar wil zoveel voelen. Mijn vriendinnetje heeft een kleine van 5 maanden, en is weer zwanger van hun 2e natuurlijk erg leuk, wil zograag met haar zwanger zijn dus hopelijk komt onze tijd snel!

@Daantje.. Phoe, ik ben echt een slaapkop, moet er niet aan denken maar een paar uurtjes slaap per nacht. Gelukkig heb je een beetje kunnen bijslapen :)

10. Theebeeb

Uk hoe zit dat met tempen? Als je temp hoog blijft dan ben je zwanger? Ik ga toch ook maar tempen volgende maand.
    Een beebje van 5 maand en nu alweer zwanger?? Ppfff. Het is ook echt niet eerlijk verdeeld hoor. Ik vind dat soms wel wat frusty.
    Mooi dat je maandag gaat bellen hopelijk kan je snel terecht!!
    Misschien af en toe toch maar een testje wagen? ;)

11. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Gisteren een leuk feestje gehad van mn tante die 60 is geworden. Alleen jammer dat dan de vrouw van mijn neef aankondigt zwanger te zijn van hun 2e kindje! En ook jammer dat een andere nicht klaagt over hoe zwaar de bevalling was (zij is 06-02-12 bevallen...) Het lag op het puntje van mijn tong om te zeggen dat voor sommigen de bevalling niet zwaar is, maar het zwanger worden!!! Gelukkig heb ik me in kunnen houden, maar ik voelde me in ieder geval erg ongemakkelijk. We hebben het ook niet laar gemaakt. Zo kan vriendlief vandaag weer in de tuin verder en ik ga weer aan de studie.

Best nerveus voor onze 1e afspraak bij de gyn. morgen... Er zijn veel mensen in de familie en mijn vriendenkring die daar werken. Maarja, eigenlijk is dat iets waar ik me helemaal geen zorgen om moet maken!

Liefs jufaman

12. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    @ Ukkie: Fijn dat je zo snel bent doorgestuurd door je huisarts. Succes!!

@ Juf: Veel succes met jullie afspraak!!

13. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hey dames,

Ik ben weer terug van de gyn. en het is ons 100% meegevallen. We hadden een hele lieve vrouw die alles perfect uitlegde. Als eerste het zaadonderzoek van mijn vriend. Hij had 72 miljoen zaadjes, waarvan 48% goede!! Dat is een hele hoge score zei zij, dus dat geloven we dan maar. Mijn bloedtest was inderdaad ook in orde.

Ik heb een inwendige echo gehad. Ook dit vond ik niet vervelend. Ze legde alles prima uit. Bij mij was alles in orde voor zover ze kon zien! Mijn eileiders en mijn baarmoeder heb ik allemaal op het schermpje gezien. Dus dat is ook mooi. Ik voelde me erg op mijn gemak bij haar, ook wel fijn!!!

Omdat ik halverwege deze week mijn eisprong moet hebben, moet ik woensdagochtend weer terug naar de gyn. Ze gaan dan een follikeltest doen, dus kunnen ze kijken hoeveel eicellen er groeien en of ze goed liggen. Ze gaan ook meteen een samenlevingstest doen. Dat betekent dat ze gaan kijken of de zaadcellen van mijn vriend en de eicellen van mij wel 'matchen'. Dat betekent dat we morgenavond moeten klussen, zodat er tijdens de inwendige echo gekeken kan worden naar de zaadcellen en de eicellen tegelijk!

Het is toch nog een heel verhaal geworden, maar ik heb nog steeds hoop dat het goed gaat komen!!

Liefs jufaman

14. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @theebeeb.. Hun hebben 1,5 jaar op hun eerste gedaan dus nooit verwacht alweer zo snel zwanger te zijn..

Hier in het dorp zou ik pas 14 mei kunnen en in een groter ziekenhuis 20 min rijden 18 April.. Heb mijn afspraak dan ook gezet op 18 April gezet maar pff wat duurt dat nog lang zeg :(

15. Theebeeb

Juf; kan me je gevoel heeeeel goed voorstellen als je moet aanhoren. Dat de zoveelste zwanger is. Ik deel je gedachten volkomen, net als velen hier, voor sommige dingen zijn geen woorden nodig.
    Maaaar wat fijn dat het zo goed is gegaan bij de gyn, de kop is eraf en jullie zijn heel mooi op weg naar een wondertje. Wat een geschenk dat de gyn zo aardig is scheelt minstens de helft. Zo te horen zijn ze echt actief met jullie aan de slag. Ben benieuwd naar je eisprong meting woensdag! Hopelijk staat er een mooi ei klaar. Hou je ons opde hoogte?

Ukkie; goed dat je een afspraak hebt gemaakt, maar jammer dat het nog even moet duren. Je moet maar zo denken, de eerste stap is gezet, en de tijd daarna toe is zeker niet verloren, gewoon lekker door klussen. Hoe is je temp nu?

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Theebeeb.. Vandaag voor is voor het eerst mijn temp 36.6 zo laag issi nog nooit geweest... Maargoed, zit inmiddels op CD 47, heb wel al een aantal dagen (ongi) krampjes, maar nogsteeds (wit) slijm & geen ongi !!!

Ik vind 5 weken erg lang hoor om te wachten, mijn vriendin heeft nog een ander centrum gevonden en daar op de website staat maximaal 3 weken wachttijd, dat is zoiezo al beter dan 5 weken, ga morgenvroeg om 10:00 nog maar eens bellen :)

17. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Ukkie: mijn HA zei dat iedereen bij ons in het ziekenhuis binnen 2 a 3 weken terecht kan! Maar ze zijn dan ook wel met 8 gynaecologen in het ziekenhuis waar ik ga... dat scheelt natuurlijk ook veel! Het is altijd de moeite waard om te bellen, ben benieuwd wanneer je daar dan terecht kan! Succes

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Jufaman.. Ik ben zelf ook wel benieuwd !! Ga morgenvroeg maar eens bellen, altijd eerder dan 5 weken in ieder geval!

19. Theebeeb

Ik heb me verdiept in het tempen. Juf heb jij ook getempt? Ik begin ermee als ik ongi word.

20. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Heb vandaag gebeld met die andere kliniek, kan dinsdag 27 maart terrecht... Dus over 2 weken ipv 5 weken... Jippie !

Deel Deze Pagina