Wie nog meer net gestopt, eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Yeah! Dat is beter uk!! ;)

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hey dames,

Vanmorgen een heftige ochtend geweest. Moest naar de gyn. voor follikelonderzoek en die was prima in orde; er lagen meerdere eicellen klaar om bevrucht te worden. Daarna een samenlevingstest gehad en daar was geen enkele zaadcel te vinden... Dat kwam wel even hard aan als je daar alleen in een kamertje zit!! Gelukkig waren ze vandaag ook erg lief en meelevend (kreeg namelijk voor ieder onderzoek een andere vrouw!). Volgende cyclus nog een samenlevingstest afnemen om tekijken of dit eenmalig was of niet. De gyn. zei dat mijn baarmoederslijmvlies wel heel erg dik was. Miss wel te dik om voor de zaadcellen doorheen te komen.

Volgende week eerst bloed prikken op progesteron om te kijken of ik een goede eisprong gehad heb! Naar aanleiding daarvan kunnen we verschillende trajecten gaan volgen. Ze hebben IUI al laten vallen, dat dat een goede manier zou kunnen zijn om zwanger te raken!!

Pfffffffffffff, toch wel heftig om dit alles op 1 ochtend te horen. Mijn directeur is van alles op de hoogte, maar tegen mijn collega's heb ik gezegd dat ik een spoedafspraak bij de tandarts heb. Gewoon omdat ik nog niet wil dat iedereen het weet. Bovendien is een collega zwanger en ik wil niet dat zij het gevoel krijgt dat ze, omwille van mij, niet over haar baby mag praten! Ik heb ook geen behoefte aan medelijden van mijn collega's. Ik schiet al zo snel vol, het is net of ik in een emotionele achtbaan zit. Het is de afgelopen 2 weken allemaal zo snel gegaan! Aan de ene kant is dat natuurlijk goed. Maar aan de andere kant komt er wel heel veel op mij af. Net nu ik midden in mijn afstudeerfase zit!

Natuurlijk geef ik de hoop niet op!! Gelukkig kunnen ze tegenwoordig de natuur een handje helpen....

@ Ukkie: heel goed meid!!! Dat is tenminste stukken korter... Dat maakt het wachten wat makkelijker!! Dikke knuffel!!

Grtx jufaman

3. Theebeeb

Lieve jufaman

Ik heb bovenstaande bericht een aantal keer gelezen, ik ben gewoon sprakeloos weet niet wat ik moet zeggen, wat een heftig bericht.
    En tuurlijk dit is een eenmalige meting maar dat maakt het niet minder erg. Je beschrijft dat je in een emotionele achtbaan zit, nou dat is ook helemaal niet gek! Wat een rot bericht.
    Iklas eerder dat de zaadjes van manlief in orde waren maar begrijp ik het goed dat ze niet goed blijven bij jou?

Dikke knuf XXX

4. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Het is weer even geleden dat ik meegelezen heb, dus ik heb niet alles meegekregen, maar heftig Juf!!! Veel sterkte en aan de ene kant fijn dat ze een vermoeden hebben, wat er mis is, maar aan de andere kant een harde klap. Mijn beste vriendinnen hebben IVF nodig gehad om zwanger te worden, dus ik weet, weliswaar als buitenstaander, hoe zwaar het is. Laten we dankbaar zijn dat ze medisch zoveel kunnen, maar heel veel sterkte de komende tijd!

@ Ukkie sterkte met wachten!

@ Theebeeb, balen dat het nog steeds niet gelukt is, hopen dat de gyn niet nodig is!

Ik denk aan jullie!

5. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Lieve Juf,

Phoe wat een bericht, net zoals theebeeb heb ik het berichtje een aantal keren gelezen. Phoe wat heftig... !! Volgende week dus terug voor bloedprikken, hmm... ik hoop zo erg dat je snel een positieve test in handen hebt.. hele dikke knuffel en hou ons op de hoogte.....

6. Theebeeb

Hoe ist met jouw uk?? Met mij wel ok. Heb het best moeilijk momenteel. Al mn vriendinnen zijn nu bijna zwanger!! Voel me eventjes zo zielig..

7. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @theebeeb.. Ik ben nog redelijk jong, veel studerende vriendinnen dus het valt bij mij opzich wel mee.. Wel oud klasgenoten, buurmeisjes etc. Maar die staan (gelukkig) iets verder van mij af.. Snap helemaal hoe je jezelf voelt hoor.. Hier op CD 54... Wel wat bruin bloed/slijm verlies dus ongi komt er denk ik aan.. Nog 8 dagen dan mag ik maar de gyn !!!

8. Theebeeb

Zie dat je ongi bent geworden uk na 53 dagen.
    Lange cyclus. Fijn dat je bijna naar de gyn mag.
    Ik heb ovu testen grbruikt van clearblue
    Met smileys. We zullen zien

9. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Theebeeb..
    Klopt inderdaad, ben ongi geworden na 53 dagen, helderrood, mega weinig en mega kort (lees: Halve dag!) Ben echt blij dat ik dinsdag naar de gyn mag, phoe ben er helemaal klaar mee!

Testen van clear blue, phoe dan heb je zeker een geldboompje in je tuin staan :D

10. Theebeeb

Fijn dat je dinsdag naar de gyn mag. Hopelijk kunnen ze Gauw wat onzekerheden wegnemen.

Ja die testjes zijn erg duur ;) maargoed kwil alles geprobeert hebben. Heb er maar 4 gebruikt deze ronde. Had op dag 14 een smiley. Dus meteen geklust en dag erna ook. Volgende rode ga ik tempen. En in mei ga ik naar de HA. Hopelijk is het niet meer nodig..

11. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @theebeeb.. Wat is het toch spannend allemaal hè ;) pffff
    Morgen naar de gyn, erg spannend !

Jufaman ? Hoe is het verder met jou ?

Denk aan jullie.. Dikke kus

12. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Heej Uk, heeeeeeel veel succes morgen. Ik zal aan je denken. Ik ben er trouwens wel meer gerust op nu ik bij de gyn. ben geweest. Ik hoop dat dat voor jou ook geldt meid! *knuffel*

Hier gaat alles goed. Alles wat de afgelopen 2 weken is gebeurd is weer gezakt en krijgt een plaatsje. Ik voel me goed, geen klachten terwijl over 2 dagen mijn NOD is. Maar ik reken nergens op i.v.m. de negatieve samenlevingstest 1,5 week geleden... Op naar de volgende ronde maar weer.

Ben nu erg druk met mijn meesterstuk voor mijn afstuderen, dus daar richt ik al mn energie op! Is wel nodig...

Groetjes jufaman

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @juf.. Ja vind het erg spannend !! Stiekem toch weer spannend die NOD ook al voel je niets, ik heb eigenlijk nooit iets gevoeld maar weet natuurlijk ook niet wat ik moet voelen.. Ach, we zullen wel zien morgen... Wanneer moet je weer terug ?

14. Theebeeb

Succes morgen lieve ukkie! Toi toi toi

15. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik moet even afwachten tot mijn ongi op gang komt. En dan op dag 10 weer een echo laten maken of mijn eicellen zich voldoende ontwikkelen. Daarna samenlevingstest nummer 2, omdat ze geen conclusie mogen trekken na 1 test! Dussssssssss

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hmmm... Al met al komende tijd veel bij de gyn op bezoek!
    Ik vrees dat het bij mij ook zo gaat... :( maargoed, hopelijk de tweede samenlevingstest beter dan de eerste !

Theebeeb.. Thanks !!!

Jullie zijn schatten !!!!! :)

17. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Lieve lieve meiden,

Vandaag ben ik geweest, kreeg eerst een gesprek om wat gegevens door te nemen enzo en mocht daarna naar de arts. Aan mijn cyclussen & temperatuur te zien krijg ik waarschijnlijk wel medicijnen.

Heb vandaag bloed laten prikken en volgende week (2 april) moeten wij terug voor een Echo & zaad onderzoek. Ze doen dan meteen een samenlevingstest, en kijken of er een eitje begint te groeien (CD 14) dat zal waarschijnlijk wel niet! (Want ALS er een eitje groeit is het rond CD 21 bij mijn cyclussen van 35 dagen) Als er geen eitje groeit krijg ik medicijnen, moet daarna weer terug komen om te kijken of het gelukt is, is het niet gelukt dan krijg ik rond CD 32 medicijnen om mijn ongesteldheid 'op te wekken' Dus vanaf vandaag écht de mediche molen in.... Spannend allemaal.

Heb het vandaag ook mijn ouders & broertje verteld. Werk veel bij mijn ouders thuis dus dan weten die ook hoe of wat. Ze waren heeeel erg lief voor me... :)

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Juf... Ongi geworden ???

19. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hey Uk: ja hier ongi geworden!

We kletsen wel verder in ons andere topic... dat is makkelijker! Fijn dat we elkaar al een beetje kennen!

En idd. de komende weken weer volgepland met onderzoeken, maar alles om zwanger te worden toch?!

20. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @juf.. Ècht wel :)

Deel Deze Pagina