Wie nog meer net gestopt, eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Jeetje Manonii wat een geluk dat je zo snel zwanger bent en fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt.

Bij mij geen nieuws, nog steeds geen nieuwe ronde....

@Theebeeb, fijne vakantie alvast!

@Daantje het is inderdaad nog een beetje vroeg, maar je kunt maar beter vast een voorraad hebben ;) Sterkte met wachten!

2. MyLady

MyLady Actief lid

19 aug 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Jeetje wat een testen allemaal!

Manonni, gefeliciteerd! Echt heel leuk voor je, zeker gezien je situatie down under erg fijn dat het zo snel gelukt is...

Ab en Ukkie, hopelijk worden jullie snel of niet ongesteld, want dit is ook niets! Ik hoop zo voor jullie dat het stiekem toch raak is...

Ik heb vandaag mijn eerste 'zwanger worden' geslikt van de Etos... En ik heb morgenochtend een afspraak bij de huisarts om even te vragen of ik ergens rekening mee moet houden enzo... Ik zat zo te twijfelen of ik dat wel zou doen, maar ik maak me echt nu al zorgen dat het misschien niet lukt, dus een beetje geruststelling kan geen kwaad...

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier regent het heel hard... Echt een goede avond voor warme chocomel!

3. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    @MyLady,
    Nou voor mij geen warme chocomel, ik ben al weer bijna startklaar voor m'n hockeytraining, gelukkig is het hier nu droog......

Veel plezier met bankhangen allemaal!

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Haai meiden,

Hier even een update... Ik heb zaterdag mijn NOD en ik voel al een beetje buikpijn opzetten. Nog niet ongi, maar ik denk dat het eraan zit te komen, zo te voelen. Eerst maar afwachten tot zaterdag!

De eerste schoolweek met de leerlingen zit er weer bijna op! Nog 1 dagje werken... Wel fijn, want dan ben ik minder bezig met zwanger worden. Ik ben wel erg moe, maar dat is ook niet zo gek na 6 weken zomervakantie.

Grts jufaman

5. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    @Jufaman spannend hoor, hopelijk heb je snel duidelijkheid!

6. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Goed nieuws! Ik ben gisterenavond ongesteld geworden :D
    Het is dus allemaal niet zo erg, want dat was pas dag 28, maar ja de vorige keer was het 25;)

Sorry dat bik me zo aangesteld heb!

7. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    Is geen aanstellen hoor :)
    We zitten allemaal te wachten iedere keer zo rond je NOD, dus we snappen het allemaal! Succes in de volgende ronde!

8. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @manonii.. Weet niet of dat echt helpt, slik wel foliumzuur maar vitamines die je cyclus gelijkmatiger kunnen maken? Nog nooit van gehoord, maar ach we zullen straks is gaan google haha… Maar 2 baarmoerders, jeetje.. ook nog nooit van gehoord, spannend !!! Wel fijn dat je de hele zwangerschap onder controle staat bij een gyn. Maar wel spannend zeg! :cool:

@ Theebeeb.. fijne vakantie !!!:D Ennu.. stuur de zon zou ik zeggen

@Daantje.. test freak!!! Geduldig wachten word meer beloond haha :D

@Ab.. Join the club, hier ook nog geen nieuws en geen nieuwe ronde :x
    Lees net dat je wel ongesteld bent geworden, jammer nu zit ik alleen in de club hahaha.:( Succes met je nieuwe ronde. :)

@Mylady, hier heeft het vanmiddag echt MEGA hard geregend en gerommeld hahah Ik hoop stiekem ook zo dat het raak is, ook al heb ik 2x negatief getest.. zit nu anders al op dag.. uuh 39 pfff…;)

@Jufaman.. Ik ben ook erg moe, we zijn het harde werken niet meer gewend haha..Je hebt wel een mega goede cyclus mocht je bijna ongi worden… fijn hoor !! Al wil je liever niet ongi worden… is wel makkelijk met het zoeken naar je eisprong :)

9. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Voor de dames met een onregelmatige of lange cyclus; ik vroeg me af hoe jullie het doen met klussen.
    Wij klussen om de dag ongeveer vanaf dag 10 in de cyclus net zolang een volgende menstruatie zich aandient.
    Als we geen zin hebben gebeurt er niets uiteraard;)
    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

10. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    @ Ukkie: Haha... ja ik weet het... ik zal het niet meer doen... :p

11. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Pffffffffffffffffffffffff....... nog geen krampje te bekennen hier :x

12. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    wow dat duurt wel lang inderdaad, op hoeveelste dag zit je nou?

Ik ben me aan het klaarmaken voor een leuk feestje vanavond, ben benieuwd hoe lang ik nog in mijn stapoutfitjes pas haha.
    Ik weeg nu al 6 kilo meer als vorige maand, was wel nodig ook hoor, 53 kilo met een lengte van 1.83 is niet genoeg.
    Hopelijk komt en blijft het gewicht nu een beetje,ik kon altijd eten wat ik wou ( eet een volwassen vent er makkelijk uit) en dan viel ik nog eerder af als dat ik aan kwam:(

13. monaatje

monaatje Lid

16 aug 2011
    89
    0
    0
    Nou je geduld word aardig op de proef gesteld zeg..... ik wacht op Positief nieuws!!..

14. monaatje

monaatje Lid

16 aug 2011
    89
    0
    0
    Vinden jullie dat ik de huisarts al moet bellen dat ik zwanger ben? of wacht ik tot ik 6 weken ben ofzo....?

15. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Manonii.. Zit nu op dag 40, en nog geen krampje te bekennen. Stond vandaag in de kruitvat, en ik dacht.. zal ik is een andere test proberen, ben misschien wel imuun voor die goedkope staafjes hahaha... Als het niet gelukt is, jammer.. maar ik wil wel door naar de volgende ronde !!! :( 53 Kilo, zo dat is wel weinig ja.. dan mogen er best wat kilo's aan, 6kg per maand, dan hou ik mijn hart vast voor 9 maanden haha... ;);)

@Monaatje.. Ik zou de huisarts bellen hoor, zwanger is zwanger :D Hij/zij zegt vanzelf wel wanneer je langs mag komen!

Mona & Manonii wanneer gaan jullie het familie vertellen ??? :D
    Ben zo jaloers... :);)

16. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Mona: wanneer je er zelf een goed gevoel over hebt,maar je kan nu al bellen, weet je wel wat je komende tijd te wachten staat. Ik ga maandag bellen

Jaloers zijn hoeft niet hoor, we blijven gewoon met zijn allen duimen en dan komt jouw tijd snel genoeg:D

Onze ouders weten het al;) Allebei heel slecht in geheimen voor onze moeder houden hihi ;)
    M'n schoonouders zijn momenteel op vakantie in Bali
    Ze hebben gister een bloemenoffer gedaan met een paar locale vrouwen voor ons kleine wondertje.
    Van mijn vader al een leuk mailtje gekregen:

Goedendag, wij zijn momenteel niet bereikbaar maar u kunt een bericht achterlaten door gebruik te maken van
    de volgende codes:

- Ben je een van onze kinderen: toets 1.

- Als we op de kleinkinderen moeten passen: toets 2.

- Als jullie onze auto dringend nodig hebben: toets 3.

- Als we de was moeten doen: toets 4.

- Als we bij jullie thuis moeten oppassen: toets 5.

- Als we de kinderen van school moeten halen: toets 6.

- Als er voor aanstaande zondag een taart gebakken moet worden: toets 7.

- Als jullie allemaal naar huis komen en mee-eten: toets 8.

- Als vader een klus moet komen doen: toets 9.

- Belt u voor iets anders, dan kunt u na de pieptoon net zo goed geen boodschap inspreken. Wij hebben toch

geen tijd.

17. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hallo meiden!!

Ik mag helaas op rood meiden!! Aan de ene kant natuurlijk heel jammer, maar aan de andere kant heb ik nu al ruim een half jaar een cyclus van precies 26 dagen!! Dat is toch ook wel fijn om te weten. Ik ga gewoon lekker verder met klussen en hop naar de volgende maand!!

Groetjes jufaman

18. monaatje

monaatje Lid

16 aug 2011
    89
    0
    0
    @ukkie, @manonii: Ja eigenlijk moet ik gewoon bellen volgende week dan weet ik ook waar ik aan toe ben :)

Wij willen het pas bij 8 weken ofzo aan Familie/vrienden vertellen, dus dan heb ik nog 4 weken om m'n mond te houden... ;)

Hoeveel testjes heb jij gedaan @manonii?
    ik heb alleen de test van CB gedaan.

@jufaman: Probeer eens de calculator boven aan deze pagina om je vruchtbare dagen te berekenen. Op die dagen gewoon extra klussen. Ik had ook een cyclus van 26 dagen, bij mij was het meteen raak toen ik wist wanneer mijn vruchtbare dagen waren.

19. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Monaatje: die gebruik ik ook altijd!! Maar toch nog niet zwanger... Achja, we wachten maar gewoon af! We kunnen ook niet meer doen, dan alleen maar klussen dan toch!!?? ;)

20. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    @manonii Leuk dat mailtje van je vader! :)
    53 kilo is wel erg weinig inderdaad.. pff ik wou dat ik zoveel kon eten zonder aan te komen. Ik moet helaas altijd erg goed opletten, anders ben ik snel te zwaar. Maar misschien houd je het een beetje vast na je zwangerschap haha

@monaatje Ik zou gewoon bellen hoor, weet je waar je aan toe bent. En succes met het grote geheim bewaren voor de komende weken!

@Jufaman Jammer, maar inderdaad wel fijn om te weten dat je cyclus regelmatig is, kan je weer verder en op de juiste dagen klussen!

@Ukkie succes met wachten! Ik weet hoe vervelend het is... hopelijk komt de ongi niet pas op dag 52 zoals bij mij de laatste keer..

Ik ben nu op dag 10 en een beetje aan het twijfelen wanneer ik met de ovutestjes zal beginnen... Met mijn kortste cyclus van 32 is dat natuurlijk veel eerder dan met mijn lange van 52... Maar op tijd beginnen denk ik en dan maar bij bestellen als ik mijn eisprong nog niet ontdekt heb :)

Deel Deze Pagina