Hey ladies, Heb gisteren en vandaag op het zoontje van een vriendin gepast... Dat waren mijn eerste poepluiers... Zometeen lekker uit eten, morgen weer werken... @jufaman erg jammer dat je ongesteld bent, maar wat fijn zo'n regelmatige cyclus... Ook al heb je daar nu niets aan natuurlijk... @manonni wat een leuk mailtje van je vader! @ukkie wat vervelend, zo lang wachten. Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Ik ben vrijdag even bij de huisarts geweest om wat dingen door te spreken. Maar ik heb gewoon een 'go' dus ben benieuwd! Fijne avond allemaal!
Hoi Meiden! Hoop dat jullie allemaal een leuk weekend hebben gehad! .. Hebben de zwangeren al last van kwaaltjes of valt t nog mee? ... Wij zijn dit weekend even bij mijn opa en oma langs geweest en met ze uit eten geweest, was erg gezellig.... Het is toch altijd lastig om niet te drinken zonder te zeggen waarom.. haha.. maar wel gelukt. Morgen weer vroeg op voor een nieuwe werkweek! Succes iedereen!
@Ukkie, ben je nog steeds niet ongesteld? Wazig hoor, als het langer dan 6 weken duurt, dan is het toch wel handig om ff langs de dokter te gaan onderhand zeker? @Daantje Ik drink ook niet meer, sinds we begonnen zijn. Niemand heeft het nog gevraagd, maar ik heb als smoes verzonnen, dat ik hoofdpijn heb en pijnstillers heb geslikt ofzo. Misschien kun je die achter de hand houden! Ik heb een leuk maar druk weekend gehad, was weer enorm ongesteld, maar nu is het gelukkig bijna over, op naar de eisprong. Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik ovulatietesten ga bestellen, mij eisprong was tenslotte netjes 28 dagen, en dat was pas de 2e keer. De vorige keer hebben we gewoon te vroeg geklust Wat doen jullie deze ronde?
Ha meiden, Ik heb voor de volgende ronde ook maar ovulatieronden besteld! Baat het niet, dan schaadt het niet. Ik probeer het gewoon! Liefs jufaman
Lieve allemaal, Ik zit nu op dag 42 jawel dag 42, ik hoop dat ik 1x een lange cyclus heb en daarna terugzak naar 30 dagen want ik baal er echt ontzettend van Onzekerheid, twijfels, hoop niet dat ik in het ziekenhuis straatje in moet wandelen om zwanger te worden.. sorry dat ik meteen zo reageer maar ik vind het maar niets Denk meteen ik ben misschien onvruchtbaar.. bla bla blaaaaaaa SORRY Lieve God, laat mij ongesteld worden, amen @Manonii.. Dank je wel, het kan nu niet snel genoeg gaan haha @Jufaman.. Helaaas.. maar wat een cyclus .!!!! Wauwie.. Succes met je ovutestjes, zal bij jou niet meer lang duren met testjes & een super cyclus. @Monaatje.. En al gebeld?? @Caro13.. Pff nog niets, zit nu op dag 42, heb nog nergens last van, geen krampje (jammer genoeg) te bekennen wil eigenlijk nog wel is testen, maar dan ben ik alleen maar teleurgesteld.. Ben jij naar de huisarts gegaan na dag 52 ??? Ben benieuwd hoelang jou cyclus deze maand duurd... Tja, die ovutestjes.. heb eigenlijk geen idee, zou jammer zijn als je nu te laat zou zijn en je eisprong is al geweest.. maar ik zou vanaf vandaag zowiezo klussen om de dag, en dan over een dag of 5 je testjes gaan gebruiken?? Want die moet je toch wel minimaal 2x per dag doen @Mylady.. wel fijn dat je een GO hebt gekregen van je huisarts, is altijd wel fijn he die zekerheid. @Daantje & Ab1984.. Zit nu op dag 42, en nog geen krampje te bekennen.. dusjaaa Huisarts ?? Ik dronk van te voren ook bijna nooit alcohol dus bij mij valt het niet zo op, vind het niet echt lekker en word er onwijs ziek van! (Als ik drink kan ik geen maat houden) haha
@Ukkie Hoop echt dat je niet lang meer hoeft te wachten op je ongi! Super frustrerend.. Ik ben niet naar huisarts gegaan na mijn 52 dagen. Ik wacht even af wat deze ronde doet.. Als ik weer gewoon in de 30 zit vind ik het prima, anders misschien wel even huisarts bellen. Jouw tactiek, had ik inderdaad ook bedacht Gaan proberen om de dag te klussen (moet wel beetje zin hebben natuurlijk ) en vanaf vrijdag de ovutestjes te doen. @ab1984, ik ga nu dus voor het eerst ovutestjes gebruiken. Ben benieuwd hoe dit uitpakt! En we hebben afgesproken wat gerichter te klussen. Vorige rondes maar gewoon wanneer we zin hadden dus die rondes tellen nog niet echt mee @jufaman Hoe zit jouw cyclus in elkaar, wanneer ben je van plan te starten met de ovutestjes? @iedereen Ik drink eigenlijk nooit, dus heb er geen moeite mee, hoef ook geen smoes te bedenken
@ Caro: ik heb ze vandaag pas besteld, dus hoop ze snel binnen te hebben. Zit nu midden in mn ongi, dus wil een paar dagen voor eisprong al gaan testen. Heb het ook nog nooit eerder gedaan, dus het zal voor mij ook allemaal nieuw zijn. Ben er wel erg benieuwd naar. En nu ik in de 8ste ronde zit geef het me ook weer meer hoop!
@mylady: ging het luier verschonen je een beetje makkelijk af? Durf te wedden dat de kriebels nog groter zijn na je tijd met zo'n kleintje @daantje: ik merk wel dat ik heel moe ben, zou de hele dag wel kunnen slapen @jufaman en ab: helaas, we zullen extra duimen voor deze maand en ik hoop dat de ovulatietesten zullen helpen met wat duidelijkheid geven @ukkie: pfoe en dan te bedenken dat er ook een tijd is geweest dat je dacht: he bah alweer ongesteld...en nou willen we niets liever( ja een bevrucht eitje natuurlijk) Ik geloof dat ik weer iedereen gehad heb hihi. weer een leuk weekend achter de rug, werd tijdens t feestje nauwlettend in de gaten gehouden door mijn vriend en zwager,en kwam ook niets tekort. Ik denk dat ik wel kan wennen aan zo'n leventje vol verwennerij De alcohol laten staan is voor mij geen probleem,ik drink zoiezo niet Of ik nou 1 of tien glazen drink ik heb altijd een kater en ik vindt een colatje light minstens zo lekker. Donderdag om kwart over 8 een afspraak bij de huisarts,ben wel heel benieuwd. Ik heb nog steeds niet echt het besef dus ik hoop dat daar wat verandering in komt.
Hoi Meiden! haha.. grappig om te horen dat veel van jullie zoiezo al niet drinken... Ik ben dus gestopt sinds we aan het proberen zijn.. voor die tijd dronk ik eigenlijk altijd wel een wijntje als er een feestje was.. dus dank voor de smoes ab! Ik begin nu steeds zenuwachtiger te worden... donderdag is mijn NOD.. nog twee nachtjes! ... Maar ik voel helemaal niks, gewoon totaal normaal... geen enkel klachtje.. dus ik ben bang dat het wel niet raak zal zijn.. het is ook de eerste ronde dus dat zou ook wel heel snel zijn... maargoed je weet het natuurlijk nooit @ Ukkie:... Wat vervelend voor je dat je zo lang moet wachten zeg! Begrijp best dat je daar onzeker van wordt. Ik hoop echt voor je dat het snel komt... ik ben ook wel benieuwd hoe het bij mij is... voordat ik aan de pil was had ik altijd een hele strakke 28 dagen cyclus... maar ik weet niet hoe het nu is.. we zitten in de eerste ronde.. dus nog geen echte ong. gehad. @ caro en Jufaman: Succes met de ovu testen. groetjes!
@Daantje Spannend hoor die 2 nachtjes slapen! Maar hard duimen dan Je weet maar nooit inderdaad, ook al is het de 1e ronde! @Manonii Veel succes en plezier bij de huisarts donderdag, hoop dat het daarna wat 'echter' wordt voor je allemaal!
@Caro.. Ja ik wacht ook maar gewoon af, ben nog jong dus voor mij maakt het nog niet zoveel uit.. Hopelijk is mijn volgende cyclus weer tussen de 30-35 dagen (wat voorheen ook zo was) Heel veel succes meid spannend! Zou willen dat ik weer aan een nieuwe ronde kon beginnen want dit is ook niets @Manonii.. Jaaaa voorheen de pil doorslikken want phoe weer ongesteld worden, en nu zou ik er BIJNA een moord voor doen hahaha (Dus kijk maar uit.. grrrr... ) En wat een verstandig forum met meiden die allemaal (bijna) niet drinken en zelfs niet voordat ze gestopt waren met de pil hahaha @Daantje.. Zooo meid nog 2 nachtjes is altijd spannen he, ook al voel je verder niets.. de kans dat je positief test is er natuurlijk toch wel.. Ik had ronde 1 en 2 32 en 35 dagen, hoop dat na deze ronde ik weer rond die dagen zit hoor.. ook al is je cyclus iets langer, als hij maar regelmatig is, dat is nog belangrijker (Niet regelmatig 50+ dagen he hahah) PS.. zijn er hier GTST Fans...? Het begint nl bijna weer...
Heb trouwens Evaa (Pagina 1) even een prive berichtje gestuurd... misschien kan ze het topic niet meer vinden (omdat we een keer verhuist zijn..)
Vanmorgen gebeld door de doktersassistente, wegens familieomstandigheden is de huisarts de rest van de week afwezig dus mn afspraak is verzet naar volgende week
Dag dames, Ik heb vandaag mijn ovutestjes binnen gekregen, dus ik kan daar volgende week mee aan de slag. Voor mij de eerste keer trouwens. Ik ben benieuwd!!! Grts jufaman
Lieve allemaal, Heb vandaag mijn eerste krampjes gehad, dacht meteen YESSS.. maar nee hoor... het is weer allemaal weggezakt. Nog geen ongi... Heb wel erg veel (sorry voor de details) witte afscheiding ?!? Iemand hier ervaring mee? @Manonii.. Ooh spannend, nog langer wachten dus @Daantje.. Jaaaaaaa ik kan niet wachten, nog maar 5 nachtjes slapen @Jufaman.. Succes meid, altijd spannend...
@Ukkie, witte afscheiding niet... heel veel doorzichtige afscheiding had ik rond mijn eisprong vorige keer (tenminste denk dat het mijn eisprong was, want 14 dagen erna was ik ongi). Ik heb zonet eerste ovutestje gedaan! Zit op dag 14 en met mijn kortste cyclus (32) hoor je dan te starten... Had iemand nou al vaker hier ovutesten gebruikt? Ik heb namelijk een heel licht streepje... op de verpakking staat dan dat hij negatief is, dus nog niet op LH piek, maar kan het dan dat het er wel aan zit te komen? Ik was van plan om om de dag te gaan testen, maar misschien toch maar alvast dan elke dag testen, misschien is mijn cyclus deze keer weer korter ofzo...
@ Caro Ik heb de ovutest van clear blue gebruikt vorige maand.. de digitale.. dan krijg je een smiley als je vruchtbaar bent.. Ik kreeg toen op dag 14 een smiley en de dag erna had ik kramp dus toen denk ik eisprong gehad. .. maar als je al wel een licht streepje hebt bij die van jou komt je vruchtbare periode er misschien wel aan.. ik zou gewoon blijven testen de komende dagen .. zou t gewoon eventjes iedere dag proberen groetjes
hey ! haha, ik heb t topic niet meer kunnen vinden nee ! maar ik ben helaas vorige week woensdag ongesteld geworden.... ik zie dat een paar van jullie al zwanger zijn !! gefeliciteerd allemaal !!!! super leuk... nu de rest nog, op naar ons eitje..
@Jufaman ik heb ze ook besteld, mijn eisprong is eind volgende week donderdad volgens de berekening. Ben benieuwd of we er iets mee opschieten. @Ukkie, ik had witte afscheiding een paar dagen voordat ik ongesteld werd...... @ Daantje en de andere die binnenkort mogen testen; Succes! @ Manonii jammer dat je moet wachten, maar het gaat goed toch?