Roze klustrein (NOD)lijst!* *Maart 2012* 13 mrt -> Itsme82, 13e ronde, 1e kindje 17 mrt -> Mira85, 5e ronde (PCOS/lange cyclus), 1e kindje 26 mrt -> Bo12, 4e ronde (na mk en vmk), 3e kindje 27 mrt -> Debs1, 15e ronde, 9e na bbz, 1e kindje ???? -> Jeskejes, 16e ronde, 1e kindje *April2012* 6 april -> Toekan, 5e ronde, 1e kindje 7 april -> Angel77, 7e ronde , 2e kindje 13 april -> PCOmama, (PCO/MMM) 5e rondje, 2e kindje 24 april -> Amanda 13, 12e ronde, 1e kindje *Datumloos* Gesina, 12e ronde, 1e kindje Noorus, 4e ronde (1e na vmk), 1e kindje Veerle, 5e ronde, 1e kindje *Pauze* Liefkleintje, 11e ronde, 1e kindje *ZWANGER!* 24 juli -> Kelly1312, 3e ronde, 2e kindje 27 juli -> Jez, 8e ronde, 1e kindje 3 sept -> Helena, 2e ronde, 3e kindje 5 sept -> Rosa5, 2e ronde, 5e kindje 7 sept -> Enjoylife, 5e ronde (1e na vmk), 1e kindje 24 sept -> Evy77, 4e ronde, 2e kindje 5 okt -> Nuage, 50e ronde, 1e kindje Vlindertje ???? -> Waxientje, 3e ronde na pauze, 2e kindje
waxientje, heel veel succes en geluk in deze ronde. Wij allemaal trouwens. Toekan, bij mij zag de medium in november het eerste half jaar geen zwangerschap. Hoop zo dat ze het mis heeft. Ik geloof er wel in, komt allemaal goed..
Heerlijk . Zo rust in de tent, nou ja rust.............. gebrabbel door de babyfoon hihi maar ze ligt in bed Mama tijd
Jaaah, hier ben ik dan ook weer GYN gebeld: Nou ik bellen om 17.15 uur, was hij nog druk met bespreking, dus of ik 15 minuten later wilde bellen... Ik weer bellen na 15 minuten, krijg de receptioniste aan de lijn: GYN had gezegd dat ik zou bellen, maar hij was nog druk dus of hij mijn nummer mocht, dan belde hij mij wel. Ik gezegd dat we richting centrum zouden gaan dat het dus kon dat ik tel niet op kon nemen en meteen nieuwe nummer gegeven. Was verder prima, anders belde hij wel morgen ochtend nog een keer. Dus op de fiets, zitten we bijna te eten, belt hij. Bloeduitslagen waren zoals verwacht, niet zwanger (wat ik ook al verwacht had eigenlijk), dus mocht beginnen met Provera. Bij het eten meteen pilletje ingenomen. Dus... WE ZIJN BEGONNEN MET DE BEHANDELING!!! SPANNEND!!! Meteen gevraagd over de Provera. Doorgaan tot er een bloeding volgt, kan dus na 5 pillen, na 7 pillen, maar ook pas na alle 10+extra dagen... Bellen voor echo moest naar hun afdeling, meteen nummer gekregen want dat had ik nog niet, en even opgeschreven voor over een paar dagen (want verwacht wel dat ik snel ongi ga worden vooral omdat het er eigenlijk ook wel aan zit te komen ). Nu een avondje op de bank met een chipje en cola (feestje vieren ) en op tijd naar bed, want heb ontzettend last van mijn rug
Thanks meiden! Cola en chips zijn erg lekker, bank zit nog prima (vooral het kussentje in mijn rug ) en hoop nu snel rood te zien *Vind het bijna eng worden dat ze WEER blij gaat zijn om rood te zien, maar besluit dat dit de laatste keer gaat zijn dat ze blij is met haar ongi!!!*