Veel sneller dan gedacht.. in 1 keer zelfs! Heb ik vanochtend een positive test in handen gehad!!! Nog steeds niet helemaal tot ons doorgedrongen wat een wonder!! Maar wat nu... verloskundige bellen?? Liefs, LB
allereerst gefeliciteerd. je zou nu de verloskundige kunnen bellen en dan hoor je vanzelf wanneer je een afspraak hebt. breng ook je huisarts even op de hoogte ivm medicijnen.
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet ervan ^.^ Ik denk wel dat je de verloskundige moet gaan bellen. Spannend hoor!
Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!Wat bijzonder dat je in 1 keer zwanger bent geworden!! Tuurlijk mag je de verloskundige bellen,die legt je dan alles even kort uit en maakt een afspraak met je.Succes!!!!
Nog steeds niet helemaal tot mij doorgedrongen.. zo onwerkelijk en zo dankbaar dat het in 1 keer is gelukt! Net nog even een testje er tegenaan gegooid, en zelfs zonder ochtendurine is hij prachtig aanwezig die 2e streep!! Nog geen veloskundige gebeld, de praktijk waarbij ik wil kun je alleen tussen 8:00 en 13:00 uur bellen voor een afspraak. Morgenochtend een clearblue met indicator gebruiken.. heb namelijk geen idee hoe lang ik zwanger ben.. maar dat zal ongeveer 4-5 weken zijn denk ik.. En me nu even verdiepen in Moeders voor Moeders..
CB was ook positief! Maar nog steeds.. wat is dit onwerkelijk en bijzonder!! Vanochtende de verloskundige gebeld, ik ben vandaag 6 weken en 1 dag zwanger (wat toch betekend dat ik nu ik week 7 zit?) Nogmaals bedankt voor alle reacties! Liefs, LB