Ik heb echt de ruggengraat van een vis qua testen. Soms lees ik: nu ga ik even 3 dagen niet meer testen, dan zie ik de oploop beter. Klopt helemaal hoor, maar hoe dan?!
Haha ja ik zou ook geen dagen over kunnen slaan. Ik weet niet, ik vind die progressie van dag naar dag wel leuk om te zien.
Ja ik ben nog steeds bang dat ik morgen ineens een spierwitte test zie ofzo. kan het nog niet helemaal geloven.
Nou ik ben dus gedurende de wachttijd op die testen aan het loeren, en die eerste minuut zie ik altijd nog niks waar ik eerst wat stress van krijg. Maar kort daarna zie ik het weer dus is het allemaal weer oke haha. Ik kan het ook nog niet bevatten.
Hmm aan de ene kant fijn maar aan de andere kant ben ik ook wel blij dat het geld dan kan gaan naar het uitzoeken van babykleding e.d. Gelukkig is dat, en luiers en wat ander spul, het enige dat wij gedeeltelijk nog missen. We hebben alles bewaard van de eerste.
Oh meiden ik begin een beetje te stressen. Van links naar rechts van 11dpo tot 14 dpo. Ik vind die van vandaag niet donkerder. Misschien zelfs lichter?? Wat vinden jullie? Ze zijn wel op verschillende tijdstippen gedaan, zou het daardoor komen? Ik heb mijn man snel gestuurd om nieuwe testen te halen
De eerste en derde zit wel iets verschil tussen. De derde is wat donkerder. Maar de laatste is nog nat dus vind ik nog lastig te zeggen.