@snelly.. GEFELICITEERD.. wauw gaaf hoor.. en wat ben ik blij voor je dat alles goed eruit ziet.. echt super... Zelf moet ik nog zolang wachten.. en klachten heb ik nog helemaal niet... om eerlijk te zijn zit ik daar wel een beetje op te wachtenn. tis zo'n heerlijke geruststelling..maar ja.. we zijn nog maar 5 weken..
@snelly....nou gister was echt weer een rot dag...voel me zo down, moe en nergens geen zin in bah..hebben jullie dit ook? @second...meid wees blij dat je nog ff nergens last van hebt..het komt vast nog wel
Nou ik heb het ook. Vooral de laatste paar nu ik echt goed misselijk ben en erg moe heb ik nergens zin in bleeeeee. Had gisteren een strijk voor een heel weeshuis en het stapelde maar op maar ik had echt geen fut me er gisteren maar toe gezet en alles is weg, kan ik weer gaan sparen ha ha ha. Maar ja zolang we dit hebben is het nog een goed teken. @Second: bij mij kwam het dit x ook pas met 6wk ik dacht dat ik dit x niet misselijk zou worden maar helaas niet dus. Als ik eerlijk ben keek ik er wel weer een beetje tegenop om weer zo misselijk te worden, maar zolang ik alles binnen hou vindt ik het prima. Ik ga me nou af vragen wat het wordt hi hi. Ik denk een jongetje maar ik wil het niet weten ik vindt het leuk als het tot de geboorte een verrassing blijft. Willen jullie het weten
ja ik wil weten wat eht wordt...bij de eerste wist ik het ook en vond het erg leuk, fijn en makkelijk om het te weten maar ik heb nog geen voorgevoel...bij de eerste wist ik na 12 weken zeker dat het een meisje was en dat was ook zo dus ben benieuwd
mmm.. ik was bij de eerste tot de 19 week echt kotsmisselijk.. en vond het iedere dag weer feest, want gaf me zo'n bevestiging.. maar als ik eerlijk ben... dat begon ook pas met 6 of misschien zelfs 7 weken.. hoop dat de tijd vliegt, want heb zo'n zin in die bevestiging.. heb nog steeds het gevoel dat het niet goed is ofzo...
en jaa...... nu twee dagen eindelijk kotsmisselijk... YES! hoewel.. best havy met zo'n kleine rondhuppelende uk.. hoest verder bij jullie??
zo is de misselijkheid toch gekomen meid jij bent er blij mee zo te zien hahaha.... hier gaat het sinds gister beter...de misselijkheid neemt wat af..pfff voel me gelijk wel een stuk beter hoor...ben wel nog erg moe en me borsten doen ook nog pijn... ik mag eindelijk volgende week naar de vk...heb dan nog geen echo hopelijk volgt die snel erop
nou..... demisselijkheid is twee dagen volop aanwezig geweest.. eindlijk een beetje zekerheid. Nu sinds een paar uur voel ik me wat beter, maar daar ben ik eigenlijk helemaal niet blij mee... Kvind het idd heerlijk om misselijk te zijn.. zo'n lekkere bevestiging. en nu gelijk weer zo'n onzekerheid.. ooo. daanquinty; ik hoop dat je snel een echo hebt... je bent al 8 weken... tlijkt me zo spannend. ik moet nog twee weken wachten en dan precies vandaag 'sochtend om 9 uur.. een echo... whhaaahhh
Hey dames hier ben ik weer ff. Fijn second dat je misselijk bent geworden, ha ha dat iemand dat kan zeggen he. Hier ook nog steeds erg misselijk en af en toe is het iets minder. OOK totaal geen energie alsof alles uit mijn lichaam is gezogen. Had het bij mijn zoontje niet zo maar ja toen had ik er niet 1 rondlopen die nogal aanwezig is ha ha. Daanquinty: Volgende week naar de verloskundige en dan hoop ik snel daarop je echo. Ik moet maandag naar de Gyn. En waarschijnlijk weer een echo ik weet het eigenlijk wel zeker hi hi. Dan ben ik bijna 9 wk ik ben zo benieuwd hoeveel het is gegroeid en of het al aan het bewegen is. Hebben jullie dat ook dat je erg emo bent pffff dat heb ik met die andere nooit gehad maar nu. Om de stomste dingen. Zat pas de vrouw te lezen en dat ging over vrouwen die na hun 40ste zw zijn. Was er 1 die 47 was en ze vroeg aan haar dochter die ergens in de 20 is of ze op de kleine wilde...... ze hoefde haar zin niet af te maken want haar dochter zei ja. Daar werd ik zo emo van en zo ontroerend dat haar dochter de kleine wilde opvoeden als zei vroeg zou komen te overlijden snik snik
Ik vraag me af hoe het met iedereen gaat.... kzie zo weinig opt forum..... kletsen jullie allemaal ergens anders?
hier gaat het redelijk...nog steeds vaak beroerd maar ook wel betere momenten pff.... morgen eindelijk naar de vk...hopelijk heb ik ook snel me eerste echo ben nu toch wel erg benieuwd hoor...
Lekker dat je morgen al mag! Ik moet nog een week wachten. Voel me op zich wel goed... af en toe lekker van die missleijkheidsaanvallen.. Maar dat voelt ook wel heel goed. Ben nog wel steeds heel bang dat het allemaal toch niet goed zit ofzo.., dus hoop dat de week snel gaat. laat je weten hoe het bij de Vk was
nou heb alleen de intake gehad vandaag....23 maart eerste echo eindelijk....dus nog een weekje geduld net als jij
@daanquinty: JAAA bijna je echo nog een weekje spannend hoor. @Second: Wel vertrouwen blijven houden zegt zei die zelf weinig vertrouwen heeft ha ha ondanks 2 goede echo's. Die vlagen misselijkheid heb ik ook. Gisteren ben ik naar de gyn geweest en weer een echo gehad. Alles zag er super uit over 4 wk weer een echo dus dat worden weer 4 lange weken.
ohh snelly wat super goed dat de echo weer goed was dat zijn goede berichten he... ik ben aan het aftellen naar volgende week hahaha...hoop dat het snel voorbij gaat..
hey meides ik heb weer een mk dus ga jullie verlaten. Vlak na mijn laatste controle is het fout gegaan. Het zit maar niet mee bij ons.
ahh snelly wat erg...kreeg je een bloedverlies of kwam je erachter bij een echo? heel veel sterkte meid..weet ff niks te zeggen.
Nee ik had al een slecht voor gevoel vorige week. En maandag was het heel sterk. ben naar het zh gegaan kreeg een echo en daar was dus het verlossende nieuws. Ben wel blij dat ik er nu achter ben en niet weer met 13 wk. Morgen wordt ik geholpen dus het is weer afwachten hoe het verder gaat.
Wat een rot nieuw snelly.. Strekte.!! Vorige week heb ik een goede echo gehad, maar door dit nieuws ben ik er nog niet gerust op...bah. hopen dat het goed mag blijven gaan
Ik zag jullie topic en wij proberen zwanger te worden van een 2e. Hopelijk mag ik jullie snel gezelschap komen houden