Augustus 2011 Mama's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Babyboo92, Dec 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Al na de 3e poging was het raak! Zo gelukkig met de zwangerschap. Vandaag precies 5 weken.
    Nog meer die handige tips hebben en leuke weetjes. Heb je een Iphone download dan de app zwanger.nl
    Echt super leuk. Elke dag weer nieuwe weetjes over hoe de baby er nu uit ziet en wat er met jou gebeurd etc.
    Ik hoop dat ik hier de rest van mijn zwangerschap gezellig met andere kan kletsen over de hele gebeurtenis.

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Ik durfde nog geen topic te openen, vind het zó spannend en ik ben onwijs onzeker...Maar ik kom me hier toch ook melden. :) Ben 4 Aug uitgeteld, jij de 9de dan hè als ik goed reken? Spannend allemaal hè? Heb jij al kwaaltjes? Ik merk namelijk helemaal niks...

3. paars

paars Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,117
    18
    38
    Hallo meiden!!

Ik kom me hier ook bijvoegen als het mag! zoals het nu staat 1 augustus uitgerekend.
    spannend!

Is dit jullie eerste kindje?
    en al kwaaltjes?

Liefs,

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Hey paars, gezellig!
    Voor mij en mijn vriend is het inderdaad de eerste, onwijs spannend allemaal. Ik heb helemaal geen klachten, jij wel? Dat maakt het wel onzeker vind ik...Ik heb alleen af en toe wat lichte krampjes in mijn ondebruik, alsof ik ongesteld ben zeg maar. En bijna twee weken terug wat bruin/lichtroze bij het afvegen dus ik denk dat dat van de innesteling is geweest.

Wanneer mag je naar de vk?

5. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Hee meiden,

Voor mij is het mijn eerste kindje! Vind het zo onwijs spannend. Kwaaltjes beginnen nu wel steeds meer te komen. Had al last van af en toen buikkramp. Vanochtend stond ik kotsmisselijk op en het duurde ook even voor dat over was. Verder echt verschrikkelijk moe, maarja even erdoorheen bijten!
    Ik ben inderdaad uitgerekend op 9 Augustus. Duurt nog zolang, maar voor je het weet is het alweer voorbij. Ik heb nog helemaal niet echt het gevoel van zwanger zijn, maar dat gaat wel meer tot me doordringen denk ik wanneer de afspraak bij de verloskundige is geweest. Heb er onwijs veel zin in!
    Mijn eerste afspraak is alleen pas 21 Januari dus dat duurt helaas nog wel even..

6. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    En hoe hou je die dan in je berichten?? Want nou heb ik het wel gevonden maar ik weet niet hoe je hem erbij zet

7. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
  8. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
  9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Je moet naar gebruikersinstellingen en dan handtekening wijzigen.
    Daar zie je een vak waar je een afbeelding in kunt zetten. Je moet daar de BBcode in plakken. ;)

Hoe komt het dat je pas zo laat naar de vk kunt? Ik ben een maand eerder aan de beurt...De eerste afspraak doet ze rond de 8 à 9 weken.
    Ik heb ook niet het gevoel dat ik zwanger ben, het is echt heel onwerkelijk. Ik ben trouwens wel ontzettend suf de laatste dagen, niet normaal! Zo stond ik net bij de kassa te pinnen, vergeet ik op OK te drukken. :D En dat soort dingen heb ik nu heel veel. Verder inderdaad wat krampjes, zo te voelen aan de bovenkant van de baarmoeder en af en toe richting de liezen.
    Wel moeilijk om maar af te moeten wachten hè, ik wil zó graag een echo om te kijken of alles ok is met de kleine...

10. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

ik ga ook even gezellig mee kletsen! :D Zit eigenlijk nog te twijfelen wanneer ik uit ben gerekend. Weet eigenlijk niet hoe lang me cyclus deze maand is geweest de maand ervoor 23 dagen en die maand daarvoor 38. terwijl het normaal 31 is. Heb me banner maar gemaakt voor 31 dagen :D

Ik heb ook soms krampjes/steekjes in me onderbuik en loop dan al weer gelijk naar de wc om te kijken of ik toch nie ongi ben :( 23 december mag ik voor het eerst naar vk. Hoop die week erop een echo te mogen ;)

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Welkom Bumpie, gezellig!

Geen idee of jullie het leuk vinden, maar we kunnen wel een lijstje maken. Met afspraken en de uitgerekende datum natuurlijk. Ik zal beginnen:

Naam
    Bibi26, 25 jaar, eerste kindje

Afspraken vk, gyn etc
    Bibi26, 1e keer vk 21 Dec

Uitgerekende datums
    Bibi26, 4 Augustus 2011

12. bumpie

bumpie Niet meer actief

er is ook al een bevallingstopic van augustus 2011 met een lijst

13. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

hebben jullie ook soms kramp/steekjes onderin????? als ik warme kruik erop leg zakt het wel af. Is ook niet constant.

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Ow, dan zal ik me daar eens gaan melden. ;)
    Ik heb zeker steken! Tot gisteren eigenlijk meer kramp alsof ik ongesteld was, maar sinds vandaag zit het wat hoger, bovenkant van de baarmoeder denk ik...Steekt behoorlijk en ook heel regelmatig.

15. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ah heel erg bedankt! Zoals je ziet is het gelukt. Ik kwam er echt niet uit hahah, bleef maar klunzen!
    Maar ik weet ook niet precies waarom ik zo lang moet wachten. Zij doen het pas na 10 weken en dat is dan dus ik denk daarom. Maar ik kan niet wachten tot het zover is!
    Voor mij gevoel heb ik nu nog niet echt zekerheid enz. Voel me echt heel onzeker. Dus zal blij zijn als het zover is! Verder zo moe de hele tijd. Helemaal kapot..! Maar goed, gaat vanzelf over. Ik kan niet wachten tot de baby er is. Heerlijk knuffelen de hele dag door (L) En inderdaad telkens als ik beetje kramp in mijn buik voel ben ik ook zo bang dat ik opeens ongesteld ben geworden. Maar goed! Ik slik foliumzuur en vitamine D ook maar extra. En veel fruit toch? Van het weekend maar even bergen inslaan hahahaa

16. mien25

mien25 Lid

Dec 9, 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    #16 mien25, Dec 9, 2010
    Last edited: Dec 9, 2010
    Hey meiden,

Ik mag mij hier ook melden, nog wel wat voorzichtig want het is allemaal nog zo pril. Ik ben 25 jaar en dit wordt ook het eerste kindje voor mij. Zo spannend.
    Ik ben nu ongeveer 6 week zwanger, 20 december mag ik komen voor mijn eerste echo. Nog even geduld dus en dan is hopelijk een kloppend hartje te zien!

Groetjes

17. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ja die steken heb ik ook, maar zijn ondertussen gelukkig al stukken minder! Ben vooral heeeel erg moe en ook continu heel erg misselijk!

18. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Mien25

Van harte gefeliciteerD! En leuk dat je ook bij ons komt. Spannend he maar zal ook fijn zijn als je eenmaal bij de verloskundige bent geweest. Ik begrijp het alleen niet. Iedereen mag al zo snel bij de verloskundige langs komen voor een echo en ik ben pas 21 Januari!! Iemand ideeen hoe dat kan komen? En een tip om 's ochtends een beetje minder misselijk te zijn, want het is echt een hel!

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    @ Mien; welkom!

@ Babyboo; bij mij zijn de steken weg. Heb nog af en toe lichte kramp, maar verder niks.
    Ik voel me ook heel onzeker. Zou zó graag een echo willen zodat we weten dat alles goed is. Maar we moeten genieten hoor, jij ook. Straks is alles gewoon okey en heb je je voor niks druk gemaakt. De eerste 6 weken zijn bij mij alweer voorbij, het gaat zo vlug en ik wil alles bewust meemaken...

20. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Sep 12, 2007
    1,072
    0
    0
    Somewhere in my dreams
    hoi Meiden.....

Ben nog maar heel pril zwanger.....van ons tweede kindje.....16 aug ben ik volgens mijn berekening uitgerekend.....
    Heb de eerste dagen ong. 3/4 dagen heel erge hoofdpijn gehad wat nu gelukkig over is sinds vandaag....
    Ik heb wel een drukkend gevoel helemaal onderin me buik en begin nu wat meer afscheiding te krijgen.....ik vind het super spannend en hoop dat alles goed mag gaan.....

Liefs Muur

Share This Page