HI meiden! Zijn er nog meer onder jullie die rond de 6 a 7 weken (nog) niet misselijk waren? Aan de ene kant ben ik daar blij mee natuurlijk hoor maar ik heb altijd gedacht dat dat er echt bij hoorde...en nu ben ik dat dus niet... xxx
Ik ben ook helemaal niet misselijk (even afkloppen !) Bij mijn vorige zwangerschap had ik het vanaf dag 1, dus ik hoop dat ik deze keer niet misselijk wordt.
o gelukkig! Ja ik ga dan toch een beetje twijfelen of het normaal is he...nou ja morgen weer een echo en dan hoop ik weer goed bericht te krijgen ondanks dat ik niet misselijk ben! x
Ik ben nog helemaal niet misselijk of ziek geweest gelukkig, en alles is nog steeds goed met het kleintje dus dat wil helemaal niks zeggen. Lekker genieten van je zwangerschap meid en hopen dat de misselijkheid weg blijft.. x goldy
Ik ben de hele zwangerschap nog niet misselijk geweest eigenlijk heb ik helemaal nergens last van gehad. En alles is nog steeds goed met mijn kleintje. Heel veel kijkplezier morgen
Ik ben van het begin tot 10 weken totaal niet misselijk geweest! Ik was natuurlijk blij, maar dacht ook zoals jij. Moet ik nou niet misselijk zijn etc? Nou nou ik heb het geweten hoor. Van 10 tot 13 weken werd ik goed misselijk! Ik startte mijn dag met 3 a 4 keer overgeven en dan ging het pas een beetje. Gelukkig bleef het bij de ochtenden en na week 13 ging de misselijkheid opeens weer weg en heb er tot nu toe geen last meer van gehad. Heel raar dus haha.
Ik! Helemaal nergens last van (gehad), niets misselijk/moe/obstipatie/maagzuur/bandenpijn/rugpijn of wat je allemaal nog meer kan hebben. Het is me allemaal onbekend tot op heden. Ben nu 25 wkn. Succes en een goede zwangerschap gewenst!
meiden, bedankt voor de reacties! Stelt me weer gerust! Pfoe stralend...balen dat je alsnog misselijk werd zeg! Blegh! x
Ik had bij Isabella ook nergens last van. Geen misselijkheid en geen vermoeidheid. Nu alles wel. Bah! Dus wees blij.
hier ook weinig last van misselijkheid gehad...zo rond de 7-8 weken ff een paar veel misselijk maar te doen. En erna af en toe...( bij te weinig rust en te veel eten bv)....
Ik ben ook helemaal niet misselijk geweest, ook niet echt extreem moe ofzo. Het enige waar ik aan kon merken dat ik zwanger was tijdens het eerste trimester was aan mijn borsten, die deden hardstikke zeer. Mijn moeder had bij alle 5 haar zwangerschappen ook nergens last van, en een vriendin van mij heeft 9 maanden een relatie gehad met de toiletpot.. Het verschilt echt per persoon hoe je je voelt. Geniet van je zwangerschap!
1ste zwangerschap ook niet misselijk geweest. Nu heb ik de eerste 14 wkn alleen maar lopen kotsen. Ik zou zeggen: geniet van het niet misselijk zijn, het beïnvloed je zwangerschap behoorlijk!!
pfff Kan me idd voorstellen dat het de zwangerschap een stuk minder leuk maakt als je continue ziek bent.... Ik geniet er maar van dan...! Bedankt voor de reacties meiden! O mag ik dan nog wat vragen? Een soort lichte menstruatiepijn...is dat normaal? NIet pijnlijk....meer aanwezig....(ben ook wel gefocust erop moet ik eerlijk zeggen hoor maar goed.) Soms ook wat trekkerig/stekerig in mn liezen... x
Hey! Ik moet ook iets van tussen de 4-6 wkn zijn ( di weet ik meer!)...maar zijn er ook dames die helemaa geen last hadden van hun borsten in dit stadium!? Ben ook niet misselijk trouwens! liefs!
ik ben ook niet misselijk geweest. borsten heb ik de hele zwangerschap niet gevoeld en ik heb het eerste trimester regelmatig enorme krampen gehad. allemaal heel normaal!
oo wat is deze site toch fijn! Jullie zullen wel denken..pfff wat een tutmuts! maar ik heb dit jaar al 2x een vroege MK gehad dus ik ben zo onzeker als 't maar zijn kan! x
lieve anna maak je ajb geen zorgen hoor! ik dacht ook huh moet ik nou niet misselijk zijn dan? baalde er zelfs van dat t niet gebeurde....TOTDAT t ineens wel gebeurde en ik ben er zo niet blij mee! voel me een wrak. ik weet dat t voor een goed doel is, maar leuk is anders. 2 kennisjes van mij zijn zwanger en al de 12 weken gepasseerd en alle 2 helemaal niet misselijk geweest en man man man wat ben ik daar jaloers op zeg! en die krampen...die heb ik elke dag. echt gewoon zo'n pijn me buik dat ik regelmatig een kruik nodig heb! zelfs vorige week wat bloedverlies. en je weet t ...vandaag een echo gehad en t hartje zien kloppen dus nogmaals maak je niet druk en morgen bij de echo ook een mooi hartje zien kloppen en daarna NOG meer blij zijn! o en nog iets over dat misselijk zijn..ik had net een vriendin aan de tel en zij werd pas misselijk in de 9de week.t kan nog alle kanten op daarmee meis. maar ik hoop voor je dat t jou lekker overslaat!
Lieve dames, Ik ben tot nu toe nog geen 1 seconde misselijk geweest, geen pijnlijke boobs, eigenlijk totaal niks, wel was ik sneller moe de eerste 3 maanden. Pas sinds een aantal weekjes nu heb ik gevoelige boobs, maar verder... .(snel afkloppen) gaat het hier voorspoedig!
ik ben ook totaal niet misselijk geweest, juist helemaal geen klachten eigenlijk de eerste 15 weken. Daarna wel wat kleine dingen zoals vermoeidheid en maagzuur maar klaag absoluut niet