Wie nog meer niet misselijk?

Discussion in 'Zwangerschap' started by anna123, Jan 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

HEEEEL normaal. Heb ik bij beide zwangerschappen gehad! Je lijf is zich aan het aanpassen op het 'bezoek'!

2. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    o echt joh....ik heb gewoon steeds het idee dat ik ongesteld ga worden...:( Word er nou niet echt vrolijk van eigenlijk !
    Maar het is dus echt normaal? Ik heb dus geen erge krampen he gewoon dat wazige gevoel in mn buik...

x

3. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Ja dat is heel normaal hoor, heb ik ook gehad.
    Misselijk ben ik misschien maar een dag geweest, maar ik heb niet overgegeven en het was na 2 tellen weer weg. De helft van de vrouwen blijkt last van misselijkheid te hebben maar de andere helft niet. Dus maak je geen zorgen!!

4. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    heel normaal lees ik ik allemaal! :)
    ik heb 2 mk's gehad en nu een goede zwangerschap.. bij alle 3 de zwangerschappen niet misselijk geweest.. ook nu nog niet een keer hoeven overgeven of gedacht dat ik misselijk was!
    en de ongi krampen zijn alleen maar een goed teken dat je bm aan het groeien en settelen is zei de gyno tegen mij!

succes en heel veel plezier met zwanger zijn! :)

5. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Thanks meiden!

Mijn gyn zal straks waarschijnlijk hetzelfde zeggen als jullie nu tegen me zeggen! Jullie hebben me echt gerustgesteld hoor!

xx

6. Coni

Coni Actief lid

Ook ik ben ( nog ) niet misselijk ik ben morgen 6 weken zwanger ik weet van mijn vorige zwangerschap dat ik de meeste klachten kreeg na 6 weken dus het kan nog komen ... nu zit ik daar natuurlijk niet op te wachten want met de vorige zwangerschap heb ik toen zetpillen gekregen tegen de misselijkheid maar daar ben ik eigenlijk niet zo kapot van dus de misselijkheid mag aan mijn deur voorbij gaan ... obstipatie heb ik wel een beetje maar niet echt hinderlijk ... voor de rest heb ik wel last van slapeloze nachten ... en ik heb constant een honger gevoel en vooral 's nachts is dit erg hinderlijk ook omdat ik al de hele nacht zowat wakker lig ... mijn borsten zijn gevoelig maar niet pijnlijk maar ik weet dat ik bij mijn vorige zwangerschap op een gegeven moment met een bh ging slapen omdat het omdraaien mij ontzettend pijn ging doen ... ik wacht het allemaal wel af ... vrijdag 15 januari heb ik de eerste echo ... ben reuze benieuwd,

gr. Nicole

7. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Hoop voor je dat je deze keer de zetpillen niet nodig zal hebben dan!
    Veel plezier met je echo !

xxx

8. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    O ja, bij de gyn was dus alles helemaal super vandaag!
    Hartje klopt goed! jeeee!!!:D
    IN mn album staat de echo van vandaag!

xxx

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

10. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Gefeliciteerd! Leuk he, om te zien?!

11. bezorgde

bezorgde Actief lid

Oct 18, 2009
    196
    0
    0
    Rijswijk Z-H
    Onze dochter (nu 19 wk zwanger) is nog nooit misselijk geweest.
    Vanaf de 11e week wat pijnlijke borsten maar meer ook niet.
    Was zelf bij mijn beide kids vreselijk ziek de eerste maanden dus ben blij dat ik dat niet doorgegeven heb :)

12. joycje

joycje Fanatiek lid

Aug 21, 2009
    1,079
    0
    0
    Ik ben ook helemaal niet misselijk geweest in die tijd. Alleen van week elf tot dertien ofzo!.

Share This Page