BH dilemma!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleke, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi meiden

Bij mn eerste zwangerschap heb ik altijd mijn (voorgevormde met beugels) BH aan kunnen houden. Sinds een paar dagen beginnen ze nu echt te knellen, de beugels. Aangezien ik nog ruim 8 weken heb te gaan, en flesvoeding ga geven vind ik het eigenlijk zonde om nu nog een dure BH aan te schaffen, maar dit knellen is ook niet wat. Ben zelf best zwaar van voren, dus vind beugels eigenlijk wel een must bij mij, maar goed, voor 8 weken nog zou het eventueel geen probleem zijn geen beugels te hebben, als ik maar een stevige BH heb. Nu las ik dat ze bij Hema ook zwangerschapsbh's hebben. Zijn deze goed en bovenal stevig? Of hebben jullie andere suggesties voor mij? Bedankt alvast!

2. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Ik zou voor een bh van Anita gaan. Ik heb zelf cup I op het moment en die van Anita geven superveel steun. Erg fijn! Zijn wat duurder, maar denk dat je nu al wel voor een voedingsbh kan gaan toch? Even naar de winkel voor advies?

3. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Mijn BH's knellen al vanaf week 10 ofzo... Ik heb van die tussenstukjes gehaald om de druk ervanaf te halen. Die kosten 8 euro voor 3 bij de Honkemoller, voor die prijs zou je dat eerst kunnen proberen ;)

4. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    De belvia bra heet het geloof ik. Lijkt op een topje, maar je staat echt versteld hoe stevig! Ook niet zo duur en groeit mee. 2 over elkaar en je kunt er zelfs mee sporten zonder pijn.
    Had ze gekocht na een operatie, maar heel mijn zwangerschap plezier van gehad en nu nog.

5. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ik had bij nr 2 op t laatst uit een oude bh de beugels gesloopt, was bij mij ook nog maar een paar weken en van die zachte dingen werd ik niet vrolijk. Had ze zowat op mn schoenen hangen.

Voedingsbh had ik nog van de 1ste maar die paste nog niet. Dus die beugels eruit gehaald en dat was een goeie noodoplossing

6. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Die belvia bh vond ik helemaal niks. Totaal geen steun met een wat grotere maat, alles stuiterde alle kanten op. Heb al snel besloten om dan maar 100 euro uit te geven aan een goede bh..

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ja maar als je idd nog maar even hoeft dan is 100euro wel veel geld "weggooien"

8. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Ik had bij mijn vorige zwangerschap in de laatste weekjes er ook behoorlijk problemen mee ....ik heb toen gewoon een sportbh/top gekocht en die aan de voorkant een paar stikjes gegeven zodat mijn borsten wat strakker kwamen te zitten en dat werkte prima voor die paar laatste weekjes ......

9. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Heb je helemaal gelijk in, maar met cup I is zo'n topje gewoon echt niet te doen ;) Weet niet wat Elleke met een zware voorgevel bedoelt.

10. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Prettymuffin, ze wil geen bv geven, he? ;)

Ik lees even mee!

Liefs,

11. kimmss

kimmss Actief lid

22 okt 2009
    161
    0
    16
    Zijn die zogenaamde Ahh Bra,s niet wat voor je.
    die van de tv die kan je tegenwoordig ook bij de action kopen.
    Ik had ze van de braderie en zitten best comfortabel en geven zat steun

12. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Ana Leigh, oeps :p Heb ik overheen gelezen denk ik (a)

13. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0
    Ik heb zelf al heel vroeg advies gevraagd bij de Hunkemöller en ook heel goed advies gekregen. Uiteindelijk twee fijn zittende bh's gekocht daar. Het zijn heel zachte tshirt bra's en zitten nu op het laatste haakje met korte bandjes, dus kan er nog verder in groeien. Was een enorme opluchting!

14. CreaBea87

CreaBea87 Actief lid

5 jun 2013
    230
    0
    0
    Ik ben zelf van e naar g gegaan. Al vroeg in de zwangerschap voor een andere BH gegaan eerst bij de hunkemoller de speciale zwangerschap BH maar deze is zonder beugel en vond ik echt niet fijn. Nu heb ik al een tijdje 2 bh's van noppies wel voedingsbh , besteld bij wehkamp voor 29 per stuk. Beide met beugel maar ik vind persoonlijk de niet voorgevormde het lekkerste zitten. Ze hadden daar trouwens ook heerlijke onderbroeken. Wel mega voor helemaal over je buik dus niet echt charmant en niet goedkoop €14,95 per stuk maar ze zitten echt heerlijk en geen lelijke naden onder mijn kleding :D

15. kika135

kika135 Lid

31 mrt 2009
    32
    0
    0
    Bij vorige zwangerschap ook hema bh gehad, vond de stevigheid zonder beugel nog reuze meevallen. En was zo blij dat ik van knellen af was. Heb er na bevalling, wel borstvoeding gegeven, dus ivm stuwing anders niet te doen, zelfs mee geslapen. Had mt 85 D en na bevalling E, toen was bh wel even te klein. Bij hema helaas niet groter, vd zou je ook kunnen kijken. Daar had ik toen nog best leuke beugelloze, maar wel voorgevormd, dus ook nog wat steviger.

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier zo'n a bra bij de action vandaan gehaald :)

17. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Freya (borstvoedings)bh's!! Supergoede steun, mooie diepe, volle cup, én in grotere maten. Ik droeg ze in cup F en G.

Deel Deze Pagina