wie nog meer niet?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Angela2009, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    Dat ze er af moeten blijven, leer ik ze ook, maar voor de zekerheid heb ik echt wel aardig wat maatregelen getroffen. Ik heb geen ogen in mijn achterhoofd en een ongeluk zit in een klein hoekje.
    Ik heb in een ziekenhuis gewerkt en helaas zijn er meer dan genoeg kinderen die de trap af lazeren, medicijnen innemen etc.
    Bovendien moet je tot een bepaalde leeftijd toch 100 keer herhalen dat het gevaarlijk is om boven bij de trap te spelen, thee heet is, ze geen schok willen hebben van het stopcontact en ga zo maar door. Zelf snappen ze de gevolgen niet en bovendien zijn ze het na 5 minuten weer vergeten.
    Wij hebben beneden en boven traphekjes, zo'n klemmetje in het kastje met schoonmaakmiddelen, de stopcontacten beveiligd, op de salontafel van die plakhoekjes, medicijnen in het medicijnkastje en de deurklink van de voordeur omhoog.

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Wij hebben wel maatregelen genomen. Stopcontacten beveiligd, traphekje en het keukenkastje met schoonmaakmiddelen een klem op. Thijs stop regelmatig zijn vingers in de stopcontacten, hij is zoooo snel en ik ben dan ook erg blij dat dit beveiligd is. Ik vind ook dat hij moet leren dat dit niet mag, maar om dan een schok te krijgen vind ik te ver gaan.

Deel Deze Pagina