Kloppend hartje is meetsal vanaf 6 weken zichtbaar, soms wat eerder maar bij 7 weken moet je het dus zeker kunnen zien! Lastig he zo 'laat' je echo? Merk dat het zo verschillend is bij iedereen.... Nou ja nog even geduld dus!
hey ladiesss... Hier ook alleen pijn in m'n tieten en af en toe wat kleine krampjes in m'n onderbuik... verder geen klachten nog tot nu toe. Kan alleen niet echt goed slapen door die brammen van me... ze zijn ook nog eens een cup groter geworden en ik had al cup F :-s
hoi hoi ik kom me ok even melden ik ben als het goed is 24 okt uitgerekend heb tot nu toe nergens last van ja alleen pijnelijke borsten succes allemaal xx
Nog een paar dames erbij. Wat leuk hihi. Hier gaat goed. 's ochtends voel ik me meestal niet erg lekker. Als ik tegen de middag aan te lang wacht met eten word ik heel duizelig en misselijk. Moet gelukkig niet spugen. Hier met 7 weken echo maar die betalen we zelf. Eerste keer vk en echo bij haar is met 7 weken.
Ik ben volgens eigen berekening de 29e uitgerekend maar ik moet de termijn echo even afwachten. Qua klachten heb ik vooral pijnlijke borsten, vermoeidheid en steken in de lies zo nu en dan. Al met al valt het dus mee. Het is nu uitkijken naar de eerste afspraak met de VK en de eerste echo. Duimen dat onze minnie blijft plakken.
Hier ook zwanger in oktober.. Heel veel last van bandenpijn. Maar dat is ook alles, geen symptomen veder. VRijdag naar de VK.. En dan te horen krijgen wanneer ik me mag opgeven voor de echo!
Hallo ladies, Ik ben nu 5,1 week zwanger ben 28 oktober uitgerekent. Hier aardig wat klachten. Pijnlijke borsten, beetje misselijk, buikpijn hooofdpijn en moe moe moe moe...
Hallo, Ik ben 7weken en 4dgn zwanger. Ben op 13 oktober uitgerekend. Op 8 maart hebben we onze eerste echo. ben al voor intake bij vlk geweest. Heb niet erg veel klachten. -Zeren borsten (vooral als ik wakker word een erop heb gelegen) -gehele dag snel trek / honger maar niet veel kunnen eten -vooral in de avond (v/a 21uur) wat misselijk maar gelukkig nog niet hoeven over te geven
Hey dames, Hier nog een zwangere die in oktober is uitgerekend. Zoals het nu lijkt en na wat berekeningen ben ik rond de 15e uitgerekend. Hier is alles goed, wel last van misselijkheid en maagzuur. Af en toe voel ik m'n lichaam veranderen, vooral onder in de buik. Tevens is dit voor ons onze eerste kindje, dus alles is leuk en spannend. Mag volgende week maandag 7mrt naar de vk om intake en heb op 22 maart de eerste echo. Heb daar ontzettend veel zin in, tevens een stukje bevestiging dat ik echt zwanger ben. Ik heb het alleen een goede vriendin vertelt maar die weet vanaf het begin al dat we bezig waren. Tevens willen we het de week voor de echo het aan de ouders vertellen, wat ontzettend spannend is. We zijn druk aan het brainstormen om het op een leuke en originele manier te vertellen. Iedereen ook nog gefeliciteerd.
Ha meiden, Ik trek me helaas terug uit dit topic. Gister is het jammer genoeg mis gegaan. Voel me ook meteen niet meer zwanger, geen kwaaltjes meer en een leeg gevoel in mn buik... Heel jammer, hadden ons er erg op verheugd. Maar met goede moed op naar de toekomst! Heel veel plezier, geluk en een heleboel momenten om van te genieten aan jullie gewenst!
ik mag me hier ook bij aansluiten volgens de HA wij zijn nu 6 weken en 3 dagen. ik vind het heel lastig om te wachten op de echo en zeker weten dat het goed zit. En ik wil het zooo graag vertellen aan onze ouders en broers en zussen... toch nog maar even wachten! weinig klachten hier.. iets gevoelige borsten, moe en regelmatig witte afscheiding... (wat resulteert op een snel wc bezoek voor angst voor bloed...) groetjes!
Ik heb intake gesprek gehad bij verloskundige, en heb 17 maart mijn eerst echo.(termijn echo) Ik ben dan 10 weken en 5 dagen zwanger. Kan niet wachten, hoop dat alles goed is. Nu aftellen...... Wanneer hebben jullie je eerste echo?
@3sssL heel veel sterkte meid! @sassefras:ik heb de verloskundige nog niet gebeld, op de site stond dat wel dat je tussen de 10e en 12e week een echo krijgt...duurt nog wel even helaas.....
Hoi meiden, Ik sluit me ook aan! Ben de 28e uitgerekend. Vind het wel heeeeeeeeeeeel spannend of het allemaal goed zal gaan!
He Meiden, Ik ben ook in oktober uitgerekend de 16e. Zwangerschapskwaaltjes; misselijk, gevoelige tepels, moe en een opgeblazen buikje. Helaas heb ik ook regelmatig wat bloedverlies wat me wat onzeker maakt. Ik heb dit al vanaf dag 9DPO, dus ergens denk ik dat het gewoon bij mijn zwangerschap hoort. We duimen in elk geval hard dat dit ukje goed door mag groeien en ik in oktober beval van een heel gezond mini-mensje! Meiden; gefeliciteerd allemaal!
Ik heb 7 maart intake en 22 maart de eerste echo. Ben ook ontzettend nieuwsgierig, en ontzettend veel zin in.