Hoi Suuuus, ja het was inderdaad spannend en een hele opluchting, ook voor mijn vriend, want die maakt alles voor de 1e x mee
@dolfijntjes, 22 maart is nog wel even aftellen, spannend dat jullie het dan gaan vertellen! heb je al een leuke manier bedacht om het te gaan vertellen @maybe, hoe is het bij jou? al een paar dagen heb ik geen berichtjes van je gelezen, hopelijk gaat het allemaal goed! Hier weinig nieuws ik heb vrijdag de eerste echo, dat vind ik erg spannend! Als het goed nieuws is dan vertellen we het denk ik dit weekend aan mijn vader en schoonouders, mijn moeder is drie jaar geleden overleden, dus zal wel weer even slikken zijn denk ik als we het goede nieuws vertellen! nou meiden, succes allemaal met de klachtjes, kwaaltjes en onzekerheden! liefs Suuus
Hey suuus, We zaten te denken voor de schoonouders en ouders een tafelstoel bij de ikea te halen. En voor de zusjes heb ik allereerst een klein baby zeepje. Tevens heb ik een puntzak met blauwe en roze paaseitjes gekocht. Verder moet daar nog iets bij maar weet nog niet wat. Dus nog even op onderzoek uit maar komt zeker wel goed. En jij heel veel suc6 morgen met je eerste echo. Komt vast wel goed. Heel veel suc6 en vooral sterkte met het vertellen. Ben heel benieuwd naar de reacties die je krijgt van het thuisfront. Gr. en tot horens
Ik heb trouwens ergens in een boekje een tip gelezen om het te vertellen aan de (schoon)ouders: een abonnement op het tijdschrift "ook". Is blijkbaar speciaal voor opa's en oma's (ik kende het overigens niet, maar heb even gekeken en is volgens mij best een leuk tijdschrift. Vond het wel een leuk idee aangezien m'n schoonmoeder erg van tijdschriften houd.
hallo meiden Hier helaas slecht nieuws bij de echo, een leeg vruchtzakje Nu is het wachten tot deze loskomt, hoop wel dat het snel gebeurd, dan kan ik het een plaatsje gaan geven en verder. Ik wens jullie allemaal een hele fijne en goede zwangerschap toe! liefs Suuuus
@ Suuuuusss, gatsie dat meen je niet! Wat moet dit een ontzettend rot gevoel zijn.Hoe ver was je? Dikke knuffel. @ Labelle, leuk die hyves. Maar daar wacht ik voorlopig nog even mee. Bijna niemand weet het nog.... @ Roadie, wat fijn dat jullie het hartje hebben zien kloppen! Moet een heerlijk gevoel zijn. @ Dolfijnjes, wat fijn een echo ter bevestiging. Had het beebje zich verstopt? @ All, hoe is het met iedereen? En de zwangerschapskwaaltjes? Ik lig een btje voor pampers op de bank, die misselijkheid kost me af en toe wel aardig veel energie. Maar... het is voor het goede doel.
@suuus, wat vervelend nieuws, je hoopt zelf dat alles goed is maar helaas. Heel veel sterkte met dit verlies. En hopen dat je snel weer zwanger bent, zodat je weer bij het forum kunt aansluiten. @Rrianne, De echo was inderdaad wel fijn alleen was er niks te zien. De kleine had zich verstopt. Het is onze eerste dus lag een beetje diep. Hoop over 2 weken zeker meer te zien. Verder is hier alles geod. Gelukkig niet meer misselijk. Alleen op het einde van de dag bek af. Dus altijd na het eten even een powernap.
@ Suuuus; shit zeg, wat een klotenieuws!! Gaat het een beetje met je. Hoe voel je je eronder? @ labelle; inderdaad leuk die hyves, maar (nog) niet aan mij besteed. @ dolfijntjes; fijn dat je niet meer misselijk bent, idd hopen dat je over twee weken bij de echo meer ziet, maar dat zal zeker! @ all; bij mij verder weinig nieuws, voel me nog steeds goed, dus mij hoor je niet klagen! Fijn weekend allemaal!
hallo meiden, bedankt allemaal voor de lieve berichtjes! het gaat hier wel redelijk goed, vandaag even met vriendlief in de stad geweest en op een terrasje gezeten. ik kan het gelukkig wel relativeren en ik hoop dat het snel wel goed zal gaan! liefs suuuus
@ suus veel sterkte komende tijd! hier zit ik te wachten op dinsdag voor de vk maar waarschijnlijk alsnog geen echte bevestiging want de week daarna pas echo... maar ja hoe verder hoe meer te zien hoop ik ik wordt gek van mezelf elke ochtend.. je leest overal over obstipatie (of zo iets) nou ik wordt elke ochtend rond 7 uur wakker omdat ik moet p..pen. nu eet ik nu een stuk regelmatiger tegen de misselijkheid en ook wel gezonder dus niets mis mee maar 7 uur.... de 23 ste dus een echo en daarna gaan wij het vertellen! (als alles goed is..) ik heb kleine badeendjes gekocht (baby's roze en blauwe) en die geven we aan ouders en broers en zussen! en vertellen we krijgen een kleine baby eend! (ben al me hele leven gek op eenden en bij mijn vriend zit het in zijn achternaam!) nou dat moest ik effe kwijt ik kan niet wachten tot de 23ste!.......