Ik ben nog maar kort zwanger. En had verwacht dat we wc mijn vriend zou zijn om te spugen. Dat is het dus niet maar wel dat ik zoveel moet plassen dat ik er gek van word.. Hoort dit erbij?
Aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap de eerste drie maanden moet je echt heel veel plassen ook s'nacht dat hoort er nu eenmaal bij maar dat wordt straks iets minder en daarna wordt het weer heel veel omdat je kleine straks tegen je blaas aan schopt
Hoort er zeker bij, maar als je bij de vlk bent en je urine word op eiwit getest kunnen ze ook direct testen of je evt een uwi hebt.
dankje dames.. ga het even navragen voor de uwi.. word er niet zo vrolijk van en het zijn ook geen kleine plasjes ofzo het lijkt wel een waterval haha
Gefeliciteerd! Het kan erbij horen idd! Ik heb het niet gehad.. Gelukkig! Ik moet mezelf echt helpen herinneren om naar de wc te gaan.. Verschilt dus heel erg per persoon
Ik moest niet of ik moest nodig, een tussenweg was er voor mij niet. En dus moest ik ook heel vaak, tot een week of zo geleden. Ik kan merken dat mijn baarmoeder nu hoger ligt want ik kan mijn plas weer ophouden . Althans ik denk dat het daardoor komt, anders zou ik het niet weten.
Herkenbaar!! Maar ik moet eerlijk zeggen dat het wel went. Ik moet wel op tijd gaan anders plas ik letterlijk in mijn broek! Hihi.. Laatst dus te laat en mijn dochter moest wel even lachen dat mama in haar broek geplast had in plaats van zij zelf.. Hihi..
Ik moest in het begin ook heel vaak plassen, s'nachts moest ik er zeker wel 3 of 4 keer uit, pfffffff Maar dat houd op hoor! Nu slaap ik weer heerlijk door ( mits ik voordat ik naar bed ga heel veel drink )