Heb vanaf de eisprong een trekkerig en zeurderig gevoel in mn onderbuik! Het voelt heel apart! Wie heeft hier ook vaker last van of had hier last van en was toen zwanger?? PS. mn banner loopt een aantal dagen achter.....ben nu 5 dagen na eisprong!!! (kom ik niet in verleiding om eerder te testen!!!)
Hoi Bloem, Ik heb dat altijd rond mn eisprong en nog een paar dagen erna. Dan wordt t wat rustiger en dan, tegen de ongi aan, voelt het weer alsof er een baksteen op mn baarmoeder ligt... Ben nu ongeveer 4 dagen na mn ei en hoop ook dat het deze maand raak is!
@blike1987...hey gefeliciteerd!! ik zie dat je temp rond de 36.7 blijft..pff ik heb nu ook al een dikke week dezelfde temp 36,7/36,8 en 36,9...moest afgelopen weekend ongi geworden zijn...ben benieuwd!!
Ik had vorige maand ook z'on zwaar zeurend gevoel in mijn onderbuik al gelijk een dag na mijn ei en nu heb ik het weer maar nu heb ik het pas gekregen na een dag of 5 na mijn ei dus hoop dat het een goed teken is.( na eventuele innesteling) Succes
dit klinkt allemaal positief...!! Hooelijk is dat het ook voor mij!! Andere meiden die moeten afwachte veel succes en laten we hopen dat we over een aantal dagen/weken een positieve test in handen hebben!!! Blike1987 GEFELICITEERD!!!! Geniet er van!!!
dat gevoel na de eisprong kan soms lang aan houden en hoeft niets te beteken maar ja natuur doet wat hij wilt je weet maar nooit ,,tussen 5 a 7 dagen heb je de innesteling xx
ik had maandag en dinsdag een ositieve ovulatie test. En heb sinds gisteren ook een zeurend gevoel in mijn buik, dat heb ik anders nooit.....dus hopelijk is het raak.
Heb dus gisteren waarschijnlijk mn innesteling gehad....!! Had een paar seconde hele heftige pijn aan de kant van waar mn eisprong was!! Dus ben heel benieuwd!! (Innesteling was dan op 6 dagen na eisprong!) Bedankt voor het reageren!!! En hopelijk zijn we allemaal snel zwanger!!
Hallo, waar zit de kant van je eisprong dan als ik vragen mag? Ik heb nu 3 dagen een posi ovutest en gister een dikke vette knaller en 's avonds erg last van steken die erg naar onder trokken, Het is wel toevallig maar ik lees wel vaker dat mensen dit kunnen voelen maargoed of dit het was geweest weet ik niet dus kan je vraag ook niet echt beantwoorden. Vandaag een nega ovutest gehad dus ik hoop dat het gister echt dat gevoel was en we raak hebben geschoten
Wat is dan het verschil qua gevoel van innesteling en eisprong? Want ik had ook dat gevoel in mn onderbuik en tegen mij werdt gezegd eisprong. Nu begrijp ik het niet meer?
Je weet pas of het je eisprong is als je ovulatietesten gebruikt, dan weet je het zeker. Verder kan die pijn van alles zijn, eisprong, innesteling of gewoon buikpijn.
Ik voel mijn eisprong heel erg, meer pijn als menstruatie. Het begint heel langzaam, felle steken, die weer weggaan. Later op de dag/nacht word het heftiger en dan gaat de pijn niet meer weg, naar paar uur is het voorbij. Ik heb er hoofdpijn bij, en veel witte vloed. Het zal vast per vrouw verschillend zijn, maar ik vind eisprong niet te vergelijken met menstruatie pijn.
Bij mij voel ik precies wanneer de eisprong is! (heb ook ovulatietesten gebruikt) Ik voelde deze maand aan de rechter kant steeds wat zakken en eergister voelde ik op de plaats waar ik steeds dat zeurderige/trekkerige gevoel had een aantal seconden hele felle steken. (Dat was 6 dagen na de eisprong!!) Dus ben echt benieuwd!!
Consider: Ik zie dat het bij jou echt wat betekende!!! Gefeliciteerd!! Veel geluk/plezier met de zwangerschap!!!
Hoi! Ik denk niet dat dat helemaal klopt hoor, vroeger waren er toch ook geen ovulatietesten???? Ik voel echt 100procent zeker mijn eisprong, en het is geen fijn gevoel!!!! Ik kan af en toe niet staan of zitten van de pijn in mijn buik daardoor!