wie nog meer op het punt om relatie te verbreken

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door kickk, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nuofnooit

    nuofnooit Niet meer actief

    Het zal zeker gevolgen hebben voor vele. Me ma me kids zijn ouders die gaan allemaal raar opkijken. Alhoewel ze t misschien ook wel hebben zien aankomen na de laatste keer. Ik voel me alleen rot tegenover me man dat ie straks in een leeg huis thuis zal komen. Maar ik gun hem echt een vrouw die hij verdiend. En de kinderen zullen niet elke dag hun papa zien. Maar als ik in deze plaats kan blijven dan zullen ze hem wel vaak kunnen zien.....Ik vind t echt moeilijk. Waneer en hoe vertel je je man dat t gebeurd is?
     
  2. kickk

    kickk Actief lid

    3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil je niet ook op fb verder kletsen?
     
  3. nuofnooit

    nuofnooit Niet meer actief

    Pff nou ik heb me man net verteld dat ik niet meer van hem hou. Eerst dacht ie dat ik een grapje maakte. Daarna werd ie boos en begon ie te huilen. Hij is na boven gegaan en zijn bed in gegaan waar ie nu ligt. Pff moeiljk hoor uit melij wil je alles goed maken maar ik weet ook dat ik nu moet doorzetten. Hoe moeilijk het ook is nu. Weet nu alleen nog niet wat er verder gaat gebeuren. Hoop niet dat ie morgen stennis gaat schoppen maar dat we er normaal over kunnen praten. Denk alleen dat dat niet zo makkelijk zal gaan van zijn kant. Hij heeft t dus niet zien aankomen en riep dat hij wel van me houdt en ik maar zorg dat ik weer van hem hou. Ik heb gezegd dat je zoiets niet kunt afdwingen dat is toch ook zo? Of ben ik nu gek? Iniedergeval ben benieuwd wat er morge staat re gebeuren....Ik hou jullie op de hoogte! Ben blij dat ik het toch ergens kwijt kan!
     
  4. kickk

    kickk Actief lid

    3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meis, er wordt hier niet veel gekletst.. Kom er fijn bij op fb... Daar kunnen we elkaar steunen! En voelt ook anoniemer
     
  5. nuofnooit

    nuofnooit Niet meer actief

    hoe kom ik daar? En kan niemand zien dat ik bij jullie zit? Me man is weer bij zinnen ma opgeven nee. Hij denkt dat allemaal wel weer terug komt. Ik dring maar niet tot hem door grrrr.....Moet wel zeggen dat t mij oplucht want ik voel een hele rust over me heen. Afgelopen dagen paniek aanvallen en nu niet. Dus het voelt goed. Alleen nu me man nog aan t verstand krijgen dat t echt over is!
     
  6. anno28

    anno28 Niet meer actief

    hoi meiden

    ik heb hier een aantal weken terug ook een topic geplaatst. maar die is gesloten en kan er dus niets meer in kwijt grrrr.

    ik heb dus alles doorgezet en ben voor me gevoel gescheiden. we hebben bij de advocaat alles al geregeld en ondertekend.
    nu is het nog wachten op wat er met ons koophuis gaat gebeuren.

    en wachten tot ik een woning heb gevonden. heb urgentie aangevraagd maar nog niks vernomen.

    groetjes anno28
     

Deel Deze Pagina