Mijn vriend is bij mij weggegaan toen ik bijna 6 maanden zwanger was. Het was een zware tijd en ook tijdens de bevalling was hij er niet bij. Nu onze zoon 3 maanden oud is heeft hij hem nog steeds niet gezien. Hij wil ook geen alimentatie betalen omdat hij ineens zegt dat het kind niet van hem is. We hadden al een zoontje van 4 samen. Nu heb ik een dna test laten doen. Met de 2 broertjes want mijn ex wilde niet meewerken aan een dna test. Nu heb ik de uitslag gekregen, maar ik snap het niet helemaal. Wat staat er nou eigenlijk? Ze hadden me al gewaarschuwd dat je bij een broer broer test nooit een 100% zekerheidsscore zou krijgen. Bij een vaderschapstest kan dat wel tot 99,999999% maar bij een broer broer verwantschapstest nooit. Maar mijn engels is heel slecht en ik snap echt niet wat er nou staat. Willen jullie helpen? Alvast bedankt.
Euhm... Kun je de tekst onder het schema kopieren en plakken als reactie? want mijn engels is best redelijk, maar k zit wel woorden te gokken omdat k ze niet kan lezen...
The Y-STR profile of the Alleged Brother matches the Y-STR profile of the Brother at 10 of the 11 loci examined; A single mutation was observed at the system indicated by (*). Therefore, we cannot exclude A. and B. from being of the same male lineage. In addition, we cannot exclude all patrilineal related male relatives and an unknown number of unrelated males who have the same Y-STR profile listed here. Ik snap dat er staat dat ze niet kunnen uitsluiten dat ze dezelfde vader hebben. Maar dat is wel zo
Die tekst snap ik dus wel redelijk, maar al die woorden die bij dat schema staan vind ik maar vaag. Ze hebben het 2 keer over 95% zou dat dan het percentage zekerheid zijn dat het om 2 broertjes gaat?
Ja voor 95% zekerheid dat ze broertjes zijn... Er werd van de 11 controlepunten slechts 1 afwijkend dna-iets (weet niet hoe het heet) gevonden... Maakt dat t duidelijker?