dankjewel lieve meiden!! @sarsin blijf positief meid! bij jouw is het nog geen aflopende zaak!! hopelijk is ronde 6 niet nodig meid! ik duim voor jullie !!!
ik hoop ook dat jullie beter nieuws hebben meiden! ik blijf voor jullie duimen dat weet je ... @weegbree : geeft jouw een dikke knuffel !!
Ik word maandag ongesteld als het goed is dus wacht af! Trouwens dames kon het niet laten en heb vanochtend getest...Omoooooo wit!
balen sarsin, maar goed, geen bloed nog ff volhouden he! ik heb hier ook alleen nog bruin, een heel klein kansje nog dat ik wel zwanger ben. maar denk het niet! t zal wel doorzetten!
@ Weegbree, ja heb ook inimini beetje hoop maar ik kan 't teste ging heel impulsief. Heb nu wel beetje rust. En ga vanuit dat ik ongi wordt maar zolang er geen bloed is blijf ik hopen! Weegbree wie weet stopt het bruinverlies you never know! Succes ladysss
Ahhh sarsin baaaaalen!! Maar wat weegbree zegt klopt!! Houd moed!! Ik hoop zo dat jullie niet de volgende ronde mee doen oo het wachtbankje dames!! Ik gun het jullie ook zo erg!! Hopelijk testen jullie dit weekend posi meiden!!!
Ik heb weer donker bloedverlies, klein beetje, pfffff.... wachten duurt lang zo. Zei al tegen mijn man vanochtend, als die donkere druppeltjes blijven test ik morgen al haha Anders zondag.
als jij het weet.... mmmmmmmm bij nod uitgegaan van lf van 14. omdat lf varieert is nod natuurlijk altijd een gokje. ik weet wel dat mijn lf vaak 12 is, dus daar ga ik volgende keren dus maar vanuit! jij nog nieuws?
Hier is het ook over Heb nog steeds maar een beetje bloedverlies, maar waarschijnlijk heb ik deze maand dan maar een keertje zo'n bloedverlies! Ook fijn! Alleen ben ik nu even de tel kwijt. Ben donderdag avond ongesteld geworden dan, als ik het donkere bloed mee tel. Dat is ook meteen mijn vraag. Andere keren was het meteen helder rood. Ben ik hopelijk alweer bijna van mijn menstruatie af en kan de volgende ronde weer beginnen!