We gaan we weer met volle moed en positief tegen aan! Ons moment komt nog dat wij verblijd worden met een positieve test! Laten we vooral blijven genieten...
@ Sarsin, helemaal mee eens! Onze tijd komt nog! Hou jullie wel in de gaten wil weten hoe het bij jullie verloopt.
Hoi meiden, Ik ben weer terug van vakantie, dus ik praat weer gezellig mee! Jammer genoeg geen roze deze ronde, lees ik? Balen... Hier ook nog geen roze helaas... Vandaag is mijn NOD. Ben nog niet ongesteld, maar verwacht wel dat het eraan komt... Mijn temperatuur is sinds afgelopen zaterdag namelijk gezakt. Gisteren was ik wel anderhalf uur te vroeg met temperaturen, i.v.m. een wedstrijd waardoor ik erg vroeg op moest... En vandaag is hij weer 0,1 gestegen. Maar aangezien ik gisteren iets bruin slijm had (lekker praatje haha), ga ik er vanuit dat we ons op de volgende ronde mogen voorbereiden...:x
Nee, m'n banner klopt niet... M'n ei sprong 4 dagen eerder dan verwacht, dus is m'n NOD ook met 4 dagen vervroegd. Die is dus vandaag .
Helaas...precies op m'n NOD is het dan weer zover... Ongesteld :x. Echt balen zeg. Wist natuurlijk wel, dat het eraan zat te komen, maar had toch ijdele hoop... Dus gaan we de nieuwe ronde maar weer in... Sh*t
@meiden baaaaalen allemaal op rood deze ronde? Snik snik Hopelijk hebben we allemaal volgende ronde meer geluk meiden!!! I hope so! Mijn 3e tabletje clomid zit er weer in! Nog 2 te gaan! En volgende week maandag FM meting! Duimen jullie voor mij?
@sarsin hoop het ook idd! zucht wordt toch ook hier weer wat tijd voor roze he nog een paar daagjes in spanning! vanaf vrijdag begint het klusplezier weer!! dan heb ik het idee dat er weer ''schot'' in de zaak zit
Ik mag nog even wachten met klussen..ik heb me voorgenomen vanaf deze ronde er niet te veel en obsessed mee bezig te zijn! Hoop dat het gaat lukken
@sarsin ik hoop het ook voor je meid!! ik probeer dat ook maar ik weet dat het me niet gaat lukken... mijn ei is weer in zicht (volgende wek) dus het begint alweer te kriebelen... dus ik denk dat het toch een obsessie blijft hopelijk hebben we allemaal deze komende ronde meer geluk!!