wie nog meer op het wachtbankje??

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daantje1989, 19 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ik ben even een paar dagen niet meer hier geweest, zelfbescherming ;) Ik heb een heftig jaar achter de rug en dan lukt dit ook nog niet zoals ik gehoopt had, zat er even door heen! Vandaag begonnen met ovu testen. Heeeel licht streepje dus het gaat weer beginnen!

Ik ben trouwens 25 jaar.
    We gaan weer allemaal beginnen met ovu testen?! Spannend!

2. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik begin vanaf morgen met ovulatie testen ik zit dan op dag 10 van mijn cyclus. Ik heb 9 testen. Volgens berekening heb ik op 15 oktober mijn ovulatie.

3. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hopen dat het deze maand raak is voor ons allemaal!

4. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoop so! Hope so! Hope so! Hope so!

5. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ladys heeft iemand al getesttt

6. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ja, ik eergister en gister, maar een heeeel licht streepje :S Heb wel een andere ovulatietest nu dan voorheen, van zwanger & kids. Dat zou geen verschil moeten maken eigenlijk. Terwijl ik eigenlijk volgens mij berekeningen toch wel al een positieve ovulatietest gehad zou moeten hebben. Wij gaan gewoon door met klussen :)

Bij jullie?

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Dag dames sorry ook ff niet meer geweest!!
    Hier gister slecht nieuws!! Clomid heeft ooeens niet zo goed zijn werk gedaan sniksnik :( 12mm ipv 22 van de vorige keer!! :(
    Dus baaaaalde enorm!! Moet nu donderdag terug voor follikelmeting dus ben benieuwd...

Duimen jullie voor mij voor een mooi eitje dit keer??

8. Loes83

Loes83 Niet meer actief

@Bbibi aaaahhhh!! Ik duim voor je/jullie. Veel succes.
    Laat je weten hoe het gegaan is?

9. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Bbibi ik duim ook voor je!!! En voor alle dames!

Gisteren begonnen met ovu testen negatief. Me ovulatie is 15 oktober volgens berekening...

10. Loes83

Loes83 Niet meer actief

@Sarsin ik ben mijn vruchtbare dagen even helemaal kwijt!! Zou nu positieve ovulatie test "moeten" hebben, naar aanleiding van berekeningen en eerdere maanden. Toen klopte het steeds, maar nu nog steeds negatieve ovulatie testen. Heb wel nu voor het eerst ovulatietesten van zwanger en kids, maar dat zou denk ik geen verschil moeten maken.
    Ik ben een beetje kwijt wat ik nu moet doen, denk dat we maar gewoon gaan klussen :) en de ovulatietesten even achterwege laat en zie wat er gebeurt.

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @meiden tuurlijk laat ik weten hoe het gegaan is morgen!!

@loes ik zou idd als ik jouw was beginnen met klussen... aan je banner te zien zit je op dag 13 dus ei kan alsnog ieder moment komenm!!

dus ik zou EN klussen EN ovutesten doen als ik jouw was :D weet je zeker dat je hem niet mist hihi

12. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Loes: Wat raar joh! Ik zou idd nu even om de dag klussen. Vreemd dat je negatief test. Klinkt ranzig maar wat je ook kan doen is je afscheiding in de gaten houden.

13. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Stel je hebt een positieve ovulatietest gaan jullie dan die dag klussen al heb je dag van te voren geklust? Of elke dag?

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @sarsin je stelt je vraag dubbel maar wss bedoel je of elke dag of om de dag? Elke dag is niet goed voor kwaliteit zaad!! Heeft je man super super zaad maakt het niet uit!! Anders wel!! En als je het niet weet moet je er niet vanuit gaan dan hij super zaad heeft! Dus zou ik zeggen om de dat! Zaad van mijn man is niet geweldig maar wel "prima".. Dus wij doen het om de anderhalve dag ! Dus zeg maandag aaf, woensdag ochtend, donderdag aaf, zaterdag ochtend, zondag aaf... :))

@uitslag follikelmeting was klote!! :( ei amper gegroeit!! 16mm dus staat NOG niet op springen helaas *zucht* !! Dus baaaalen!!

15. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Bbibi, idd stelde de vraag dubbel en bedoelde elke dag of om de dag hahah. Ik weet niet wat voor zaad mijn man heeft dus wij doen het om de dag.

Dat is balen Bbibi maar hou de moed erin!!!

16. Loes83

Loes83 Niet meer actief

@Bbibi balen!! Wanneer moet/mag je weer terug?

17. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Hallo dames ik zal me even voorstellen ik ben. Babet en kom uit groningen en ik mag me ook weer aansluiten op het wachtbankje liefs x

18. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom Babettt!!!!!

19. Loes83

Loes83 Niet meer actief

@ Babet hoop over 11 dagen goed nieuws voor jou!

@ Dames ik ben even een paar dagen weg. Als ik terug ben ga ik weer mee kletsen :)

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @loes lekker weekendje weg? Geniet ervan meid!!
    @sarsin dan kan je beter om de dag doen idd!! Weet je zeker dat je goed zit!! :)
    @babet welkom meid op ons wachtbankje!! Ik zit er momenteel nog niet op... Nouja eingelijk wel maar dan wachtende tot mijn ei eindelijk hard gegroeit is door de clomid hahaha ;)
    Jij en ik zijn geloof ik even lang gestopt met de pil... Jij ook februari??

Fijne aaf meiden!

Deel Deze Pagina