Dames!!! Ik heb net getest met clearbleu! En ja hoor "ZWANGER 1-2"! Het is nog zo onwerkelijk.. Liefs Sarsin
Dankjewel Loes. Ik ben nog wel onzeker en kan niet wachten op de eerste echo. Zodat ik het echt kan geloven! Wanneer was jou eerste echo?
Bij de 9 weken en 5 dagen geloof ik. Maar ik heb er ook al 1 gehad bij de 6 weken en een paar dagen ivm bruinverlies, maar dat heb ik nog steeds soms. Hoort er bij mij bij blijkbaar.
Ik heb over 5 weken eerste echo, dan ben ik als het goed is 10 weken. Ik hoop dat alles goed is dan! Kan niet wachten!
Ja, sinds gisteren heftige bloedingen en stolsels gehad en constant aan de lijn geweest met de VK. Zaterdag echo om te kijken of alles eruit is.
Hey Loes, Het gaat prima. Ik heb een moeilijke week achter de rug gehad. Gelukkig is het bloeden nu gestopt en op de echo was niets meer te zien dus alles is eruit. Lichamelijk voel ik me goed maar geestelijk heb ik het er nog moeilijk mee. Ik doe me best en hou me sterk en probeer positief te blijven. Hoe is het met jou??
Je mag/kan nu meteen verder met opnieuw zwanger worden? Snap als je daar nu niet aan denkt, maar sommige moeten even rust nemen, andere mogen meteen weer verder. Hier gaat alles wel goed. Veel mensen zeggen dat het allemaal zo snel gaat die weken.... nou.... ik heb nog steeds geen rust. Wil die 20 weken echo gehad hebben. Duurt lang.
Hi Loes, Ik mag gwn opnieuw zwanger worden zonder pauze ofzo zei de verloskundige. Sommige wachten 1 cyclus om precies te weten wnr cyclus weer is begonnen. Het bloeden is al ruim een week gestopt en ik ben weer bezig Super leuk Loes ik zie dat je een zoontje krijgt!!! Wauw!!! Geniet van je zwangerschap het is iets bijzonders, wens je het allerbeste! Xxx