@weegbree kom jij mij opZoeken bij mijn nieuwe matties hahaha! Straks komt heel mijn pco clubje hier naartoe hihihi grapje hoor meid @flappie wat heb jij een keiiii lieve vent zeg!! Ben jaloerssss!! @loes spannend dan zijn wij gelijk @sarsin geen klachten hierzo dus dan doe ik niet mee voor de hoofdpijn denk
@weegbree ik vind jouw ook gezellie dus jij bent overl welkom hihi!! Bij jouw kan het wel eens raak zijn meid! Heb opzich wel een goed voorgevoel! Zou fijn zijn zonder clomid!!
I hope so i hope so!! En hopelijk lekker snel shoppen samen We moeten elkaar ff door de lastige anderhalve week heen slepen! Wordt steeds wat meer zenuwachtig!! Maar voel nog steeds niks De k steeds voel ik wat voel ik wat... Maar helaas af en toe een ministeekne ofzo maar dat had ik normaal ook vaak of een klein krampje dus niet duidelijk!!
Heb t xelfde hoor. Denk steeds dat ik wat voel en dan is t weg... Op die ichte druk in mijn lies (wat nu bijna weg is) na helemaal niks...vervelend he. Maar denk dat we meer geduld moeten hebben. Na deze cyclus weet je ook n beetje hoe het loopt en is t volgende x makkelijker... Al hoop ik natuurlijk dat we t niet hoeven te weten en positief testen...nog maar n dag of 10-11... :-s
Nou hoop het ook!!! Zou fijn zijn als we het verder niet hoeven weten hihi @sarsin om terug te komen op jouw lijst! Ik heb het wel continueeeee koudkoudkoud!!! Trui aan colbertje badjas erover en een dikke deken!!! Ik blijft het al sinds 2 dagen steen en steen koud hebben niet normaal!!! Maar dat kan miss ook door het weer komen?
zondag is mijn NOD.. heb wel wat "kwaaltjes" maar die kunnen net zo goed op een buikgriep of een spoedig naderende ongi duiden! (borrelde buik, vlagen van misselijkheid, vermoeidheid, krampen alsof je elk moment ongi kunt worden) dus nog ff afwachten...
@ Bbibi: ik heb het ooooook zooo koud hahahahaha me voeten voelen aan als ijsklontjes. Ben nu ook aan 't bibberen op de bank! Heb me winterjas al uit de kast getrokken. Mag het pleaseeeeee een zwangerschapskwaaltje voor ons zijn Bbibi
Sorry dames nogmaals moeten verplaatsen omdat ik hem op de verkeerde plek heb gezet. Veel klets plezier
Heb het ook koud!!! Haha. En hoofdpijn. Maar ben bang dat ik gewoon te hard gewerkt heb de afgelopen dagen. Druk op m'n werk ivm m'n vakantie... En dat komt er nu een beetje uit geloof ik... Hoop natuurlijk, dat het een andere oorzaak heeft... Wat leuk dat er al meerderen zijn die hun NOD op 1 oktober hebben! Kunnen we elkaar een beetje steunen!
Hahaha nou idd we hebben het allemaal steenkoud!! Maar is ook niet gek als we naar buiten kijken hahaha de zomer is over!! Ik zat met dikke badjas en deken en kleding aan met kop thee op de bank en nog niet warm te krijgen!! Bahh ik haat het najaar! I love sunshine!! Laat het maar gauw vlgde week zijn!! Nog geen kwaaltjes dis deze maand al 99% zeker niets!!! Dus ik denk dat ik ronde 2 clomid mag helaas Had nu zooooo graag misselijk geweest en zere borsten!! Hahaha
Hahaha, we letten overal op hè? Maar inderdaad, ik heb het ook altijd koud... Hoofdpijn is ook weg, dus geen verschijnselen tot nog toe
@weegbree I hooe so meid!!! Ik wil iig samen met jouw!! Lijkt me suuuper leuk !! En met de andere meiden ook uiteraard !! Vanmrg alweer bloed wesen prikken meiden, op progestron! Krijg maandag middag de uitslag! Spannend!! @loes hahaha Zo Zie ik het ook idd! Ik maak steeds grapjes tegen mijn man, vanmrg ook ik zo ja schat zondag is je zoon ( voorspelling) alweer 3 weken zeg ik dan hahahaha