@flappie ik ook niet meid, maar idd ik lees toch vaker wat weegbree zegt dat de kwaaltjes pas vanaf week 5 of 6 komen!! Dus er is nog een sprankeltje hoop voor ons meid
Ik voel me vandaag goed (helaas) Bbibi zoals je zegt laat de misselijkheid maar komen. Maar ja daar is het nog te vroeg voor! Mijn gevoel zegt dat de "rode duivel" deze ronde langs komt
Helemaal mee eens! Mijn gevoel zegt dat ook!! En meestal klopt je gevoel zeggen ze!! Al heb ik ook wel eens gedacht zwanger te zijn toen bleek ik gewoon schijnzwanger hahaha dus heeeel veel zegt dat ook weer niet hihihi
Ja, dat heb ik ook gelezen inderdaad! Maar wat zou het toch fijn zijn, als je lichaam zo nu en dan wat signalen zou afgegeven. Maar aan de andere kant.., nu is de teleurstelling misschien iets minder groot, mochten die rode duivels weer komen... Als je het gevoel hebt hartstikke zwanger te zijn, en het blijkt toch van niet, is het helemaal zo rot... Nu kan het alleen maar meevallen, zullen we maar denken
das wel een goeie insteek flappie! ik heb op zich wel een positief gevoel, maar durf het gewoon niet te uiten omdat het allemaal zo onzeker is en je het haast niet durft te hopen.... heb de vraag over de druk in mijn lies nog even bij de kliniek gesteld. misschien krijg ik daar nog antwoord op. het is nu trouwens haast weg! ik ben gisteravond heeeel vroeg gaan slapen en ben nu super fit! afgelopen dagen echt niet, moe en vooral ook beetje sippig... maar gaat nu dus wel beter!
Jullie gaan ook allemaal op de dag zelf testen? Of zijn er bij die wachten tot ze overtijd zijn of al eerder gaan testen? Ik zeg steeds tegen mezelf: Loes, wachten dat 1 oktober! Maar of ik dat ook kan.....
Ik denk dat ik 11 dpo een testje tegenaangooi! Dat is volgende week woe. Vorige keer had ik bij 12 dpo al wat bruinverlies. Maar tis dan nog wel vroeg hoor...maar ach ja tis maar 2,50 he! En teleurgesteld ben ik toch wel als t niet wat wordt...
@flappie haha dat is waar! De telleurstelling is dan idd des te groter!! Maar goed we vinden het sowieso klote als de duivels komen toch @loes ik denk er nu zo over dat ik niet ga teste om teleurstelling te voorkomen en als ik ongi wordt vind ik dat toch minder erg denk ik @sarsins haha idd aftellen! Dit weekend overleven en dan nog een weekje!! Hihi ) @ weegbree spannend meid voor jouw is het al bijna zo ver!! Spannendddd!! @all dit klinkt onwijs stom wat ik nu ga zeggen maar merk wel dat ik er toch veel mee besig ben... Zit continue naar mn borsten te kijken!! Zijn Ze al groter? Zijn ze voller? En Zijn mijn tepels donkerder? En om eerlijk te zijn: alle beantwoord met nee nee nee! snik... Merken jullie daar verandering in?
Doe hetzelfde bbibi! Zit zelfs achter mijn burea te voelen en vraag aan mn vriend of ie wat anders ziet... Wat zijn we toch ook sneu eigenlijk he. Maar je wilt zo graag wat voelen. Maarrr om je vraag te beantwoorden : ik voel en zie niks...
meiden, dit vond ik nog op internet: Pas een week na de eisprong nestelt de bevruchte eicel zich in je baarmoeder in. Pas vanaf de innesteling ontstaat het HCG hormoon, dat zwangerschapsverschijnselen veroorzaakt. Dus verschijnselen eerder dan een week na je eisprong, moeten verbeelding zijn. dus het kan nog! bij mij is het morgen een week!
Ik heb wel sinds vanmiddag ECHT het gevoel alsof ik ongesteld word!! Dit weekend is bij mij ook een week na de eisprong.. mmmmm maar of dit gevoel nu goed is?!
@ weegbree, dat is idd zo heb een internet berekening gedaan en kwam ook op een week na eisprong op innesteling dus morgen! @ Bbibi, meid je bent niet de enige, ik zit constant te kijken naar me borsten, voel ik steekjes, googlen naar kwaaltjes, plas ik veel? Heb ik ineens zin in iets? Het lijkt een obsessie!!! En het stopt niet wordt alleen erger. Dit weekend heb ik 't druk dus hoop dat de tijd snel gaat! Ik ga ook nog op kraamvisite!!! Dus de kriebels worden meer en meer! Ladysssss volhouden!! We gaan bijna testen! Ik wil proberen pas na NOD te testen. Want vorige ronde was teleurstelling zwaar. Ging testen en volgende ochtend werd ik ongesteld. Maar ja of ik het volhoudt, het is maar 2,50 ook he
Thank godddd dat jullie er dus ook zo mee bezig zijn en maak ik me dus niet alleen gek!! Ik zoek wel afleiding vandaag hele dag gepoetst en tussen de middag broodje buiten de deur gedaan met 2 vriendinnen! Een met kind andere kan oeder moment bevallen... Je weet wat gespreksonderwerd van de dag was hahaha! Owhh ja de meeste kwaaltjes in van progestron dus van zere tepels etc!! Veel plassen enz is van hcg en die maak je idd pas aan na innesteling!! Zondag zit ik pas week na NOD !! Dus ben benieuwd!! Ik lijk voor mijzelf de moed al opgegeven te hebben en bijltje erbij neer te gooien! Maar ik weet dat i dat niet moet doen!! Ladys we steunen elkaar soor deze heftige week!!! En fijn te weten van die borsten hihihi
Denk dat iedereen dat wel heeft die het graag wil! Mijn vriend zei vandaag ook nog, je bent er toch niet te obsessief mee bezig? Waarop ik zei nee hoor... :-S heb echt hetzelfde, moet ik meer plassen, heb ik meer of andere honger? hoop wel dat ik volgende week een beetje kwaaltjes krijg (misschien van het weekend wel) dat voelt dan toch fijner op de een of andere manier... Mijn vriend zei ook al test nou maar niet te vroeg, je kunt toch ook "gewoon" wachten tot je ongesteld wordt of niet... lekker nuchter gelukkig!
Hahaha jouw man en de mijne zijn exact hetzelfde denk!! Mijne is ook zo nuchter als iets!! Van hem mag ik ook niet zo zeiken en negatief doen!! Hij zei net nog gvd, heb je nou nooit eens geduld??? Ze zeggen toch niet voor niets 2 weken wachten na ei, en jij hebt de hoop nu al opgegeven! Echt stom hoor en lekker negatief!!! Hahaha ik dacht oeps ... Mag ik dis niet te hard roepen!! Om afleiding te zoeken ben ik net heeeeerlijk naar de zonnestudio geweest met mijn vriendin!!! Heerlijk onder de turno bruiner met dit koude weer!! Knap er weer helemaal van op!! Er is dis nog een leven naast baby baby!!
Zeker! Lekker genieten! Ik lig al heerlijk in bed. Vried niet fit die slaapt al en ik lig lekker tv te kijken! Je man heeft gelijk hoor. Positief zijn!
Wat heerlijk meid!! Ook lekker ontspannen dus? Manlief is net terug van zijn maat, en hij zit nu te game ( verslaafd) en ik op de bank met chihuahua dekentje zo een kop thee en op Zp ( verslaafd) hahaha Heerlijk meid ... Zo komen we toch nog mentaal tot rust!! Hopelijk wordt jij morgen wakker met steken krampen etcetc hihihi en ikke zondag!! Whe hope so!!!