We moeten lekker veel afleiding zoeken en ons zelf verwennen! Zonnebankje klinkt goed!!! We hebben idd nog een leven ernaast. Maar ja wil het zo graag!! Wordt na elke ronde weer wat onzekerder en dat is niet fijn. Het idee dat 't weer niet lukt wordt ik sip van ! Morgen wil ik opstaan met kwaaltjes hahaha. Ik verlang erna, ik droom erover, wil het zooooooo graag! Hopelijk wordt oktober onze maand dames! En hebben we eind deze maand een positieve test in handen....o wat zou ik gelukkig zijn!
Nou ik zou het ook van de daken schreeuwen hoor!! Iedere maand dat het langer duurt maakt je toch weer onzeker he? Mij tenminste wel!! Dat je denkt komt het ooit nog wel goed?! Ik hoop dat het moegen Over is voor jullie dames!! En voor mij een dagje later hihihi
Nou ik had wel erge kramp om zeven uur!!!! Maar ik durf niet te hopen dat t daarvan komt. Heb gister vette hap gegeten en dan heb ik vaker last van mn buik!kon gister ook niet naar de wc. Dus denk dat t daarvan komt... Jullie??
Owhhhh jij houd het spannend weegbree duimduimduim!! Hier ook kramp maar duidelijkkk van darmsn dus niet helemaal onderin bij baarmoeder! Gister bruine afscheiding maar dat heb ik geregeld na min "vermoedelijke" ei !! Denk door verandering hormonen!! Dus helaas nog niks en ook geen ander gevoel ofO... Mana allss kan nog... Zit pas 6 dpo! Innestelling duurt 7 tot 9 dagen uiteraard! Dus we wachten het weer af
Owhhhh jij houd het spannend weegbree duimduimduim!! Hier ook kramp maar duidelijkkk van darmsn dus niet helemaal onderin bij baarmoeder! Gister bruine afscheiding maar dat heb ik geregeld na min "vermoedelijke" ei !! Denk door verandering hormonen!! Dus helaas nog niks en ook geen ander gevoel ofO... Maar allss kan nog... Zit pas 6 dpo! Innestelling duurt 7 tot 9 dagen uiteraard! Dus we wachten het weer af
Ik voel ook helemaal niets voel me prima! Ik voel wel krampjes maar is duidelijk me maag. Want je baarmoeder zit achter je schaambot dus dat is heel laag dan zou je daar steekjes moeten voelen. (de HA heeft me dat een keer uitgelegd). Nog een weekje dames! Ik vind het echt spannend!!!
@sarsin hmm ja je begint je zoooo te focussen he? Op wat je allemaal voelt!! Maar ik voel echt niks niks niks!! Zooooo jammer!! @ weegbree! Nou het was maar een beetje! Voel al wel dagen nat van onder! Het stroooomt eruit mijn wit loes heel gek! Mijn vriendin die in de MMM zit had dat ooeens ook! Maar kon van medicatie zijn zei ze! En gister was het dus bruin maar wel weinig! Liet het man zien ( denk miss verbeeld ik het mezelf) maar hij vond het ook echt bruin... ( sorry voor detaills) maar goed wat ik al zeg dat heb ik zooo vaak!! Dus wil bij mij helaas niks zeggen! Als ik dat nooit had was ik enthousiast geweest nu dus niet! En vooral dat ik ook geen kramp of steekjes of iets dergelijks erbij had... Dus zal niets zijn!! Zit wel weer heeeelemaal onder de puistjes pfff baal ik enorm van!
Heb ook wel wat meer wit. Maar absoluut geen stroming ofzo...en puistjes heb ik ook veel last van sinds ik gestopt ben. Nu is t redelijk rustig juist. Verder helemaal niks geen pijntjes of steekjes helemaal niks. Krijg er n hard hoofd in eigenlijk!
Ik heb geen afscheiding ofzo, voel helemaal geen steekjes, barst van de energie. Maar dames we hoeven ook niks te voelen, de meeste vrouwen in mijn omgeving voelde niks voor NOD. Dus laten we daar op hopen. Ik wil graag positief zijn maar ben bang dat ik moet voorbereiden op volgende ronde! ben echt onzekerzeker geworden hierdoor. Terwijl ik niet eens zolang bezig ben!! Dames hoeveelste ronde is t voor jullie eigenlijk?
Meid hou hoop hoor!! Ik ook nit!! Maar lees het toch echt vaker!!! Ondanks dat ik het bijna niet kan geloven! In mijn andere topic maar ik mee klets ( NOD forum 1 tm 15 okt) zijn er ook veel zwanger geweest zonder wat te voelen!! Dit blijkt toch geregeld voor te komen lees ook maar op inet!! Ik heb ook een dubbel gevoel! Ene kant denk kan nooit geloof niet dat ik zwanger ben! Maar 1 % hoop ivm voorspellingen!! Vooral omdat ze bij mijn collega voorspeld had dat ze aan studie ging beginnen ( wat klopte had ze Ich net voor opgegeven) en dat ze onzeker was voor der rijbewijs! ( zonder dat ze maar iets wist) maar dat dat niet nodig was want ze reed binnenkort auto!! Ze smste me net dat ze zich echt na jaren heeft opgegeven vor der 1 ste les... Dan denk ok toeval? Erg bijzonder... Dus ik houd nog hoop!! Mocht het uitkomen! ( iets met getal 3 ) dis deze maand of november!! En het zouuuu nog niet raak Zijn moet je ook echt een keertje gaan hihi !! Of sowieso voor het geslacht hahaha
@sarsin ken je gevoel suuuper goed helaas!! ik wordt ook zo onzeker omdat we het zoooo graag willen, en zoooo graag wat willen voelen!!! Het moet ons toch ook gegunt zijn dames?? Mijn eerste officiele ronde! Het is pas mijn eerste ei dus eerste ronde? Maar wel al sinds februari gestopt pil !! Dus wacht al zoooo lang erg he wachten en de onzekerheid of het ooit goed gaat komen
@ Bbibi: jaaaaaa het moet ons toch gegund zijn! Ik wil het zo graag dus als iemand zegt aaah je bent nog pas bezig enzo, hoef ik niet te horen!!! Want ik vind 't lang duren. Ik dacht heel naief ik stop met de pil en raak gelijk zwange NOTTT! Bbibi nu je je ei hebt zou het geweldig als het gelijk raak is!!! Hoop het voor je! En voor ons allemaal!!!! Ik hou me hart vast als ik de rode duivels ga zien deze ronde, ik denk dat ik echt depri ga worden!
Kop op ladies! We moeten positief blijven!!! Wie weet is t raak! Voor ons is t ook pas de 1e ronde. Heb net als bbibi pco en dit is mn tweede ei. Wacht al vanaf januari dus gaat al richting n jaar... Maar goed. Mort positief denken. Dat helpt he!!!
@sarsin iedere maand dat het langer duurt wordt ik steeds meer depri en depri maar goed helaas schiet het niet op zo he We doen er niks aan!! Maja we hooooopen gewoon dat er een wonder gebeurd en dat we toch opeens zwanger blijken ondanks dat we totaal geen klachten hebben! Meiden, hebben jullie beide vandaag niets gemerkt van een eventuele innesteling? Voor mij is het morgen! Maja ik verwacht niets spectaculairs eerlijk gezegd
Ja ik vanochtend kramp ongeveer tien min als t daar al van was... Verder voel ik me prima... Volgens onze biologische klok app is t pas dinsdag innesteling voor mij? Wij vertrekken zo lekker naar n restaurant, uit eten met vrienden. Fijne avond!!