wie nog meer op het wachtbankje??

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daantje1989, 19 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ik ben wel goed ziek (geweest)!! Maar dat komt door iets anders denk ik, buikgriep!! Gisteravond 4 keer overgegeven, tot gal aan toe (sorry voor de details) mijn hele maag is van streek. Denk iets verkeerd gegeten of een buikgriepje. Ben nu net even overeind en ga zo weer heerlijk liggen.
    Dit kan ik er nu eigenlijk niet bij hebben!!

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @weegbree nou je houd het wel spannend hoor hihi ;)
    Ja mijn app geeft idd woensdag pas aan!! Maar dat is wel vrij laat toch?? Jij heb zaterdag je NOD he? Hmm je zou donderdag ofzo al een testje kunnen wagen! 10dpo ik vaak te vroeg 11 dpo zou je een innimini lijntje kunnen krijgen!!
    Ik ben 99% zeker dat mijn regels komen!! Is gewoon voorgevoel en die klopt 9 vd 10 keer dus ga uit van dat die komen!! Dus vraag me af wanneer ik dan ongi moet worden!! Maandag 1 oktober dan toch??
    Veel plezier vanaaf meid! En smakelijk!!
    @loes hmmm klinkt hoopgevend!! Zijn ook klachten van een eventuele innesteling!! Spannend meid!!

Fijne aaf meiden

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Meiden, ik snap er niks van!! Ik had net een innimini beetje bruin bloed opeens bij afvegen!! Maar Zo datgeen wat ik altijd heb voor ik ongewteld wordt!!! Dat het ook bij mn urine zit!! Dus zal geen innestelbloeding zijn!! Maar dat beteken wel dat ik dus kei vroeg al ongi ga worden! Dit is pas ewn week na ei !!! :( kan toch nooit goed zijn?:( ik denk exht dat mijn progestron waarde te laag is!! Kut lichaam ook!!! Baaaaal enorm!!! Morgen bloesuitslag zal wel weer niet goed zijn :(

4. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Je weet t niet hoor! Het kan toch heel goed n innestelingsbloeding zijn? Een week na je ei???
    Hoe laat bellen ze morgen?
    @hier voel helemaal niks. Volgens mij heb ik wel n paar bultjes bij mijn tepelho extra. Maar dat zag ik na het zonnebanken. En heb altijd t gevoel onder de zonnebank dat er op de borsten wat raars gebeurd. Echt irritant. Vrijdag kramp, innesteling of gewoon zere buik van vet eten...het was maar kort en toen ik op de wc zat en n scheet liet (ranzig sorry) was het weer weg...
    Dus tja zeg het maar. Had vanmorgen 37,2 maar toen was ik ook al 2x kort uit bed geweest dus dat is ook niet reeel...
    Mmmm vervelend he dames. Maar nog n weekje dan weten we meer...

5. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Voor controlfreaks is t erg lastig om dit te doorstaan zeg...

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Dacht stiekem toch ff testje doen...omo :(

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @weegbree moed nie opgeven je hebt veeeeeeeeelste vroeg getest!!! Ik Zou op zn vroegst donderdag doen meid!! En can je kramp wie weet wel innesteling!!!
    @hier nee is geen innestelbloeding!! Ik herken het precies hoe het is en dan daarna ongesteld wordt! Al 4 dagen voor ongi!! Dus wordt wss al vroeg ongesteld dit keer!! Zo kan er nooit een innesteling plaats vinden !!! :( morgen meteen bespreken met die arts! Ze belt 4 uur smiddags voor uitslag! Ben benieuwd :( denk dat de waarde heel laag is! Of iog onder de 20!! :(

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @test heb met mn vriend vrijdag afgesproken maar aangezien ie naar de voetbal is dacht ik probeer t toch ff. Merk t woensdag/donderdag wel. Vorige x begon mijn ongi zich rond die tijd aan te kondigen...
    Bleh...hopelijk voel je je niet elke ronde zo...

Balen bib! Als jij denkt dat je regels komen dat weet je zelf t beste...maar met pco clomid etc kan alles in de war zijn he! En volgens mij verlies je ook als je zwanger bent nog wel ns bloed in sommige gevallen...
    Niet de moed opgeven, denk aan je koffievrouwtje en het smsje!!!!!!!
    Heb een beetje vertouwen in jezelf!

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Klopt, maar ken mijn lichaam goed! 7dagen na mijn donkere ovutest van de vorige keer ( niet zo donker als deze ronde) kreeg ik ook spotting en 10dagen later was ik al ongesteld! Ofwel, woensdag of donderdag zal ik al wel ongi worden!! :( nouja niks aan te doen!!

En wilde je samen met je lover testen? Lief... Nou ik hoop toch dat je echt tevroeg getest hebt ( weet ik wel zeker) en dat je 2 dikke strepen krijgt meid!! :)

10. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe is het met de dames?

Ik heb gisteren niets gevoeld en vandaag ook niet. Ik zal me voorbereiden op de red devils zodat de telurstelling kleiner is!

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @sarsin dan doe ik met je mee :( zucht...

12. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Bbibi, ik voel het gewoon :( dus wil mezelf niet gek maken!

13. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ik voel eigenlijk nog niks, geen zwangerschap maar ook geen ongi...
    blijf een beetje hoop houden.
    teleurgesteld ben ik toch wel...onder bewust hoop ik er toch veel op...
    ben net nog even bij het graf van mijn opa en oma geweest en gevraagd of ze niet een klein beetje kunnen bijstaan vanaf daarboven... :)

sterkte dames, nog wat leuks doen vandaag?
    mn vriend zal zo wel terugkomen van de voetbal, even lekker tosti's bakken. Misschien nog even stukje lopen/fietsen en iig om half drie voetbal kijken en vanavond lekker eten en een filmpje!
    heb gisteravond zooooo ontzettend lekker gegeten! echt van genoten!
    wel een groot glas rode wijn omgegooid!!!!!!!!!!! zo dom, ben echt een megakluns hoor, dus verbaasde niemand. gelukkig alleen over mezelf heen, maar mn jurkje is verbazingwekkend helemaal schoon na een grondige wasbeurt met veel shout! gelukkig maar!

14. Loes83

Loes83 Niet meer actief

#114 Loes83, 23 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 sep 2012
    Ik ben inmiddels weer een beetje opgekrabbeld! Volgens mij kan je van een innesteling niet zo ziek worden toch? Nog nooit gehoord in ieder geval dat er mensen van moesten overgeven en buikgriep verschijnselen hadden!

@Bbibi, ik hoop voor je dat het toch goed nieuws mag zijn!! Wij mogen tegelijk testen. Innesteling bloeding kan het inderdaad zijn, maar je denkt het niet?

Wie weet wat ons deze week nog gaat brengen met "klachten" Een vriendin van mijn zus zag ik laatst en zij is de eerste 12 weken goed ziek geweest!! Heel veel overgeven, niks binnen kunnen houden. 12 weken bedrust! Of we dat nou willen?!?!

Nog even geduld dames!

15. Loes83

Loes83 Niet meer actief

@ Sarsin wanneer mag jij testen?

16. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ weegbree, HOOP Doet Leven! Heel goed. Positief blijven is goed. Mijn gevoel zegt echt dat ik ongi wordt. Ga me daar op voorbereiden mentaal en stiekem hopen dat 't niet komt.

Vandaag ga ik gezellig met een vriendin op bezoek. Lekker samen koken en kletsen. Ff wat afleiding!

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @loes je hebt gelijk meid dood en dood ziek wil je niet! Al weet je dan wel ECHT zeker dat je zwanger bent!!! Wanneer kan jij testen ook morgen over een week? Of ga je eerder?

@sarsin wanneer is jouw NOD meid?

@weegbree wauwww wat goed dat je jurkje schoon is... En dat met rode wijn!!! Super!
    En goed dat je naar graf van je opa en oma bent gegaan!
    Ik heb vorge week in maria kappel kaars voor opa oma moeders kant, opa oma vaders kant, een voor maria zelf, en eentje voor een bidje of ik snel zwanger raak! En maria bedeltje ligt naast mn bed... Dus wie weet :)
    Maar hoop nergens meer op... Dagen duren opeens niet meer onwijs lang omdat ik mijn bijltje al ver heb neergegooit !! Dusja ..
    Wij krijgen vanmiddag vrienden op bezoek! Vrijdag en gister ook al !! Dus net ff weer gepoetst en lekker ontbeten... En nu ff met hond op de bank zo eens douche en aankleden! Hihi

18. Loes83

Loes83 Niet meer actief

@Bbibi ik mag ook morgen over een week testen. Wil het graag samen met mijn man doen, dus misschien word het al zaterdag of zondag morgen! Of maandag avond, maar of ik daar geduld voor heb..:$
    En jij? Wachten tot maandag?

19. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Bbibi: mijn NOD is 30 sept!

20. Loes83

Loes83 Niet meer actief

@ Bbibi & Sarsin, we mogen dus (bijna) tegelijk testen! Spannend!

Deel Deze Pagina