wie nog meer op het wachtbankje??

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daantje1989, 19 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames ik ga pas na NOD testen, ik durf niet eerder!

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Sarsin en weegbree mogen samen testen zondags
    En loes en ik samen 1okt op maandag hihi toevallig! Maar nee ga niet testen vermoed zelfs dat dus mijn LF heel kort gaat zijn en ik dus woensdag of donderdag al ongesteld ga worden helaas!! Ik wacht het even af :)

3. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ga denk ik zaterdagochtend samen met mn vriend testen...
    We doen ook nog mee met nvm openhuis dus dat wordt poetsen... En ga dan vast appeltaarten bakken voor mijn verjaardag dinsdag. Mocht er iemand komen ruikt t extra lekker in huis... ;)
    Denk dat ik ook zo rond woe donderdag al wat bruin krijg als t niet goed zit dus...
    Spannend dames!
    Fijne gezellige middag!!

4. Loes83

Loes83 Niet meer actief

@Bbibi, jij krijgt morgen uitslag van bloedonderzoek?

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @loes klopt! Heb om 4 uur een belafspraak om alles te bespreken! Dus ben erg benieuwd! Niet teveel morgen op ZP pagina zitten want wil het niet hebben dat batterij opeens leeg is hahahaha

@ weegbree ohh doe je mee aan openhuisen route? Leuk wanneer is dat? Zaterdag? Spannend hoor!! Hoop dat er genoeg mensen op af komen! Zou fijn zijn!! En vier je dat weekend je verjaardag nog? Nou wel gezellig iig!!

Fijne zondag!!

6. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Bbibi, wat betekend LF?

7. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Lf is de luteale fase.fase na eisprong tot ongi. Bij de meeste mwnsen zo rond 14 dagen. Als ie kort is heeft ei minder tijd om zich goed vast te klampen...

Openhuizenroute ja! Verwacht er niet veel van...vorige 3 x ook niemand geweest helaas :(

Vier mn verjaardag gewoon dinsdag eind v d dag met n gebakje...en oudrrs rn onze zussen komen eten...

8. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks Weegbree voor de uitleg!

9. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ik hoop dat aankomende week snel voorbij gaat! Allemaal druk deze week? Ik wel, aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant ook niet :S

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @sarsin zie uitleg weegbree hihi

@weegbree nou gezellig toch meid? Heb je het toch gevoerd!!
    Je had overigens mensen die erg geontresseerd waren toch in jullie huis? Is dat niets geworden?
    Hopelijk trekt deze openhuisendag meer geintresseerde meid! Ga duimen!! En goed dat je die dag iog wat te doen hebt zodat je niet "verplicht" thuis hoeft te zitten! :)

11. Loes83

Loes83 Niet meer actief

@weegbree staat je huis al lang te koop?

12. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Dik 1,5 jaar helaas...
    Jammer want we hadden n overstap willen maken voor we n gezinnetje gaan worden maar dat zal lastig worden zo he.

Trouwens bibi ik las op onze biologische klok dat je progesteron hoger wordt na de innesteling en als dit niet gelukt is dat dan terugloopt. Betekent dat je pas erg laat in je cyclus zere borsten krijgt bij n zwangerschap...?
    Het kan nog!

13. Loes83

Loes83 Niet meer actief

@weegbree, er hoeft maar 1 iemand te komen die je huis wil kopen!! Maarja, moet die ene persoon (personen) wel komen natuurlijk!
    Dat is frustrerend lijkt mij. Veel succes

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ja frustrerend! Helemaal als je graag wilt...maar goed niks aan te doen.
    @bbibi die andere mensen was de man de baan van verloren dus die doen niks...jammer!

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @weegbree hmm zonde van die vorige kopers zeg... Tia het os ook zon lastige tijd momenteel! Maar goed zoals loes zegt ... Er hoeft er maar een te komen die geintresseerd is!

Wat betreft zere borsten etc. Je hoeft het idd niet te hebben! Er zijn genoeg vrouwen die dat niet hebben! Maar meer wel dan niet... Dus zou het net iets "geloofwaardiger maken hihi...

Maar ik zeg al met bruinverlies begin ik altijd al een paar dagen mee... En daarna ongi ! Dus denk dat het echt een kort LF gaat worden!! Dus vermoed zo woensdag/ donderdag ongi :)

16. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Weer een dag dichter bij NOD!

17. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn NOD is trouwens ook 1 oktober als het goed is had verkeerd geteld 1 oktober kom ik op 28 dagen cyclus!

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    En? Voelen jullie wat? Hier niks noppes nada.... :(

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hier ook niks :( en zoals ik in ander topic schreef bruinverlies bleef! Vanmorgen harde kramp werd ff niet goed, dacht nu komt het... Maar toch niet! Ik denk dat ik niet eens een nod krijg voor die tijd ben ik allang ongi hahaha :";)

20. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voel ook helemaal niets af en toe voelen me borsten gespannen aan maar dat heb ik altijd wel voor NOD.

Deel Deze Pagina