Ik voel beginnende menstruatiepijn in me onderrug en buik. Dus ik ga me boorbereiden op de red devils. Ik voel een week van te voren altis hetzelfde.
Heb trouwens met mijn man gisteravond afgesproken dat ik òf zaterdag morgen test (dan zijn wij samen thuis) of maandag avond. Maandag (dè dag!) Maar maakt dat veel uit voor een test als ik het dan die maandag in de avond doe? Wij zijn maandag overdag namelijk beide werken en wil het wel graag samen doen.
Tis het beste testen met ochtend urine, dus je eerste plas... Maar je kunt t proberen! Wij testen vrijdagochtend samen als ik dan nog niet ongesteld ben...
Ja heel spannend maar ben eigenlijk erg sip momenteel omdat ik bang ben dat t niet gelukt is... Maar goed is niet anders dan!
@sarsin buikkramp en onderrucpijn week voor nod is vroeg dus kan duidelijk een innesteling zijn!! Geld ook voor jouw LOes!!! Dus wie weet horen jullie bij de gelukkige!! @weegbree wij voelen hetzelfde hihi... Kut is dat het? Je proeft de overwinning als je te horen krijgt dat je son mooi eitje hebt... Maar waarom dat geen gevoel geen klachten niks? Erg frustrerend!!! Wanneer krijg je uitslag van je hubbie? Spannend!! Fijn dat je iig dit weekend nog een de clomid mag! Hoef je niet eerst te menstrueren?
@ Bbibi: er verscheen een glimlach op mijn gezicht door je berichtje. Zou 't kunnen?!? Ik weet het niet hoor. Want dit zijn typerende mesntruatie klachten. Ik wil hopen maar het lukt niet me hoofd zegt gwn dat ik ongie wordt! Meiden ik hoop dat er iig iemand van ons een positieve test in handen heeft volgende week!!
ja, begin pas met clomid als ik menstruatie heb gehad. maar verwacht het eind v.d. week en dan is het zondag dag 3, voordat ik dan weer te laat ben... ik lees trouwens hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/13511-de-eerste-zwangerschapssymptomen-191.html meer over symptomen. ook heeeeel erg veel mensen die niks voelen hoor!!! dus wie weet. klein sprankeltje hoop begint weer te leven... ben ook gewoon moe en sip, weet niet hoe het komt. echt vervelend!
Hahahaha ja hé, ben een beetje down en onzeker. Wil dat 't snel 1 oktober wordt dan heb ik zekerheid.
Ohja sorry! Zie t aan je handtekening. Officieel 2e ronde maar wacht al vanaf januari. Heb pco en dan heb je geen of weinig (in mijn geval tot nu toe 2) eisprongen. Als dit niet lukt ga ik aan de hormonen waarmee ik wel maandelijks eisprong krijg...! Wachten duurt lang als je iets graag wilt he!!
doordat ik niet ongesteld werd! toen bij de gyn echo gekregen waar vele kleine eiblaasjes te zien waren... op zich heb ik dus wel eitjes, maar wordt er geen groter zodat ze springt! daar gaan die tabletten dus bij helpen!