Hallo allemaal, Heb het zo druk aan mijn hoofd, dat ik mijn berichtje gisteren verkeerd heb geplaats onder algemene clubs in plaats van zwanger worden clubs.. Maar ja hier plaats ik het dan opnieuw. In juni ben ik gestopt met de pil, maar mijn menstruatie is nog erg onregelmatig. Misschien kunnen we hier ervaringen uitwisselen en elkaar steunen. Want door een onregematige menstruatie word ik wel erg onzeker en denk dat er meerdere zijn die in hetzelfde schuitje zitten.... Liefs meli
hey Meli, tussen alle clubs ging ik op zoek naar een club waarbij zich cyclusproblemen voordoen (zoals bij mij ook het geval is, zie onderschrift) om info en steun uit te kunnen wisselen. dus ik weet niet of je dit topic nieuw leven in wil blazen aangezien er verder nog niemand had gereageerd? i'm in! nog anderen?
Hey Kara, Had eigenlijk wel veel meiden verwacht maar helaas. Geen enkel reactie. Ik praat nu met een aantal meiden bij ene topic wat ik zelf heb geplaats. Je bent ook welkom om daar te komen kletsen. Topic:zwanger worden: uiteindelijk de stap gezet naar de huisarts=>onregelmatige menstruatie... Ik zie dat je ook best lang bezig bent, hoe gaat het er nu aan toe??Alvast een fijne jaarwisseling! liefs meli