Overtijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jen1989, Aug 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jen1989

Jen1989 Lid

Jul 4, 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen allemaal! Ik ben al 1 dag overtijd, ik ben al paar dagen licht misselijk. Ik heb al een test gedaan maar die zegt negatief,Misschien te vroeg getest? Wanneer zal ik weet testen? Kunnen jullie mij beetje advies geven? Groetjes en bedankt xx jen

2. sweetbaby

sweetbaby Lid

Aug 18, 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    goede morgen jen1989,
    ik ben vandaag 3 dagen overtijd. 3 dagen achter elkaar getest, OMO-WIT! raaaar.nog nooit overtijd geweesr en nu wel!.? raaar

3. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Misschien is je ei wat later geweest dit keer? Of misschien maakt je lichaam niet zo snel HCG aan. Er zijn genoeg vrouwen die pas een paar dagen na hun NOD pas positief testen. Ik zou, als je nog niet ongesteld bent geworden, over 2 dagen nog eens testen met ochtend urine. Succes en hopelijk is het raak!!!

4. moose

moose Lid

Aug 23, 2014
    24
    0
    0
    klussen en leuke dingen ondernemen
    noord holland
    ik ben inmiddels al 4 dagen overtijd en heb ook negatieve test gehad afgelopen donderdag. Ik wacht weekend af en dan maandag maar weer testje ertegenaan gooien indien nodig. Ik heb vlagen misselijkheid en wel "vollere"borsten. Maar nog niet gevoelig. Het wachten is zo frustrerend he . gewoon of goeie test of gewoon onze regels.Het lijkt zo simpel.
    Als ik jou was zou ik ook gewoon na het weekend weer testen en dan idd met ochtenurine. hoop voor je dat het raak is !

5. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    Hoe weet je zeker dat je 1 dag over tijd bent? Heb je ovulatie testen gebruikt, of getempt?
    Je cyclus kan schommelen, dus je ei kan later geweest zijn! Succes met wachten!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoe lang ben je gestopt met de pil en weet je wanneer je eisprong geweest is?

EDIT. Ik lees dat je in juli een curretage hebt gehad :(.
    Helaas komt het vaak voor dat na een miskraam/curretage je cyclus van slag is.
    Hoop dat dat bij jou niet het geval is!

7. Jen1989

Jen1989 Lid

Jul 4, 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Be happy me spiraal is er al een half jaar uit

Share This Page