ik weet niet zo goed waar ik dit berichtje moest plaatsen, maar wat ik wil vragen: Ik heb een babysite aangemaakt voor als wij zwanger mogen zijn en de weg hierna toe, maar ik ben op zoek naar een mooi, alles zeggend liedje (nederlandstalig) wat mooi op die site als melodie gedraaid kan worden. ben benieuwd welke liedjes jullie mooi vinden passen
Deze vind ik erg mooi: YouTube - Marco Borsato - Een Liefde Voor Het Leven Het komt steeds dichterbij Nieuw leven maakt zich vrij En het is van jou en mij Een liefde voor het leven En alles wat wij zijn is zij Een liefde voor het leven Uit de kracht van jou en mij Alles wat ik jou ooit wilde zeggen Hoef ik niet meer uit te leggen Het verleden heeft geen toekomst meer En ik huil terwijl je zegt Wat ik je ooit misdeed Jouw liefde voor de man In mij nooit heeft aangetast Het komt steeds dichterbij Nieuw leven maakt zich vrij En het is van jou en mij Een liefde voor het leven En alles wat wij zijn Zo ongerept en klein Een liefde voor het leven Uit de kracht van jou en mij Het komt steeds dichterbij Nieuw leven maakt zich vrij En het is van jou en mij Een liefde voor het leven En alles wat wij zijn is zij Een liefde voor het leven Uit de kracht van jou en mij En je lichaam spreekt een taal Die ik nimmer heb gehoord Maar ik versta het allemaal Ik versta het woord voor woord En we lachen en we huilen Om al dat leven diep in jou De kracht die het ons geeft Brengt ons meer dan ooit dichter bij elkaar Het komt steeds dichterbij Nieuw leven maakt zich vrij En het is van jou en mij Een liefde voor het leven En alles wat wij zijn Zo ongerept en klein Een liefde voor het leven Uit de kracht van jou en mij Het komt steeds dichterbij Nieuw leven maakt zich vrij En het is van jou en mij Een liefde voor het leven En alles wat wij zijn is zij Een liefde voor het leven Uit de kracht van jou en mij
Ik heb "Slaap Maar" van Marco Borsato erop staan. Ik zie hoe je moeders ogen stralen De liefde heeft haar aangeraakt Ik zoek een zin die kan vertalen Wat jij in mij hebt losgemaakt Slaap maar En weet dat je welkom bent We leven naar het moment Dat jij hier bij ons zal zijn Zorg maar dat je groter groeit Voor ons heb je al een naam Je wieg staat al bij het raam Dus neem de tijd Ik heb een signaal van jou gekregen En luister hoe je hartje klopt Ik voel je zo nu en dan bewegen Wanneer je naar het leven schopt Slaap maar En weet dat je welkom bent We leven naar het moment Dat jij hier bij ons zal zijn Zorg maar dat je groter groeit Voor ons heb je al een naam Je wieg staat al bij het raam Dus neem de tijd Slaap nu maar En wacht op een goed moment Je weet dat je welkom bent Dus neem de tijd Maar ik zie dat jij nog niet zwanger bent en graag een liedje wil die specifiek over de weg naar Zwanger Worden gaat.... Mmmm, moet ik nog even over nadenken.
Ken je het nummer "teardrop" van Massive Attack? Het is geen nederlands nummer, maar de "hartslag" die je het hele nummer hoort en de clip maken het in ieder geval heeeel toepasselijk: YouTube - Massive Attack - Teardrop
Ik ken dat liedje van de serie 'House', heel mooi! Deze heeft een forumdinnetje van me op haar site, vind ik ook heel erg schattig: Woezel en Pip - Ik voel me fijn (Dinand Woesthoff)