Ik ga 1 dezer dagen een nachtje,hoop aankomende nacht, in het ziekenhuis slapen,Ze brengen me dan in slaap dmv injectie in been. Heeft er iemand hier ervaring mee? Ik slaap niet als ik normale slaapmedicatie inneem dus vraag me af of ik hier wel op zou slapen? Liefs
heb geen idee ken iemand die het wel zu doen maar ze was in het ziekenhuis en toen kwam de kleine er ineens uit dus die heeft pas na de tijd geslapen. succes en hoop dat je lekker slaapt
Ik geloof dat het epitdhitine heet en het helpt heel goed. Althans in mijn geval, was ik eventjes van de wereld. Hoewel het maar 4 uurtjes waren, was ik daarna als herboren. Veel succes en rust goed uit.
Bij de vorige zwangerschap heb ik dat ook gehad. Ik kreeg een spuit met de combi pethidine en phenergan. Hielp heel goed. Was geloof ik 6 uurtjes onder zeil. Ik kan je wel een tip geven. Mocht je er 's nachts uitmoeten om naar de WC te gaan moet je wel hulp vragen aan de verpleging want door die spuit ben je heel duf en kan je moeilijk lopen. En de valkans is heel groot dan. Ik wens je alvast een hele goed nacht en slaap lekker!
Nou afgelopen macht geweest maar heeft niks gedaan,spuit en extra pil gehad maar heb meer niet dan wel geslapen en vind het een grote teleurstelling. Ik heb ook nog geen ontsluiting dus ze kunnen niks voor me doen maar ik kan gewoon niet meer, ben helemaal uitgeput xxx
1 van de junimama's had dat ook, zij werd toch ingeleid. maar goed ze mankeerde ook wel het een en ander. succes!