Wie nog meer overtijd en is het zat!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meertje, 15 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hey meiden succes nog de laatste dagen. zelf liep ik 8 dagen overtijd waarvan ik na 7 dagen ingeleid ben en de volgende dag bevallen ben maar ik las dat je misc gel kreeg maar dat hoeft niks te betekenen want toen ik t had gekregen mocht ik nog naar beneden(echt raar als je denk dat je eigenlij elk moment gaat beginnen) en toen ik terug kwam wilde ze kijken maar ik dach tik verlies iets en ja hoor vliezen gebroken dus wie weet. nou succes weet hoe zwaar t is en je hoeft niet altijd een groot kindje te hebben als je over tijd loopt, toevallig ik wel maar wiste we al met 20 wkn echo dus zet hem op

2. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Hoooiii,

Ons beebje heeft zich ook nog niet gemeld :) Weet iemand hier of het standaard is of je met 42 weken altijd ingeleid gaat worden? Ben het vergeten te vragen aan de vk :rolleyes:

Hier trouwens nog helemaal niks van voorweeen of andere dingetjes...ik voel me prima eigenlijk :) Word wel gek van al die mensen die zo zenuwachtig om me heen zitten te vragen of ze er nou al eindelijk is [-X

Liefs Angela

3. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    He Angela wat ik heb begrepen is dat ze altijd gaan inleiden met 42 weken dit omdat de placenta minder goed kan gaan werken en de beeb minder voedingsstoffen binnen kan krijgen.
    Maar waarom vraag je niet of ze je willen strippen!!

4. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Hoihoiii,

Bedankt voor je antwoord :) Dat hebben ze aangeboden alleen durf ik dat niet zo goed :rolleyes: ik ben bang dat het heel erg pijn gaat doen :(

Zijn er hier toevallig meiden die gestript zijn en deed dit pijn?

Ze wouden me als ik het wou morgen gaan strippen.

5. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Meis ik ben al twee keer gestript.
    eerlijk is eerlijk het is niet prettig.
    Maar aangezien je nu vrij ver bent is de kans groot dat het wel je bevalling op gang gaat brengen.
    Om te strippen moet je baarmoedermond week zijn en er moet iest van ontsluiting zijn.
    Bij mij was het de eerste keer niet gelukt omdat ik eigenlijk te weinig ontsluiting had en tweede keer gewoon pech.

Ik zou er voor gaan inleiden is ook geen pretje!!

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Hoi meiden,

Ben nog lang niet overtijd nu gelukkig, maar bij de zwangerschap van mijn zoontje was ik 2 weken overtijd. Ik ben met 42 weken precies ingeleid. Ik wil nu niemand bang maken, maar er zijn ook ziekenhuizen waar ze je tot 43 weken laten lopen als de kleine het nog goed doet.

Ik werd de vorige keer ook gek van alle mensen die vragen of het er nog steeds niet is? En zeggen ze ook nog, dat ze zo nieuwsgierig zijn.. Grr, jij als aankomende moeder helemaal niet natuurlijk.

Sterkte meiden en ik hoop dat het alsnog uit zichzelf op gang gaat komen.

O ja, ben toen trouwens 2 keer gestript, maar heeft beide keren niks geholpen. Vond het behoorlijk onprettig, maar niet echt heel pijnlijk.

7. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Zijn er hier van het weekend nog beebs geboren!!!!

8. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    nee, wel weer veel "voorwerk" achter de rug!

9. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Goed teken toch! of is het nu weer rustig!!
    Bij mij rommelt het al een week maar het zet niet door of het is ineens weg heel irri!

10. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Meertje,
    nou hier nog geen baby ik heb de 41 weken vandaag gehaald
    wel vanmorgen veel slijm veloren en opeens last van steken onder in mijn
    buik dus zou het toch gaan beginnen ik ben benieuwd
    hoe gaat het met jou?
    gr Chantal.

11. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Hee Chantal,

Af en toe een krampje that's it hahaha
    Maar bij jouw klinkt het eigenlijk wel heel spannend.
    Misschien nu toch duidelijk voorwerk spannend!!!!!

Heb je trouwens al wat gehoord wat ze gaan doen bij je als je wel de 42 weken haalt!!

groetjuuzz Meertje

12. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ik ben vandaag 40 weken zwanger,en behalve harde buiken nog verder geen signalen
    We worden stiekem ook wel wat ongeduldig,al hopen we dat het nu snel gaat beginnen(net als jullie natuurlijk!).Maar beebje zit blijkbaar nog prima,dus er zit niks anders op dan wachten :rolleyes:
    Ik moet straks weer voor controle,dus zal eens vragen wat nu het verdere beleid wordt als beebje zich blijft verstoppen de komende week/weken.. :(

13. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend!!
    Je kan trouwens altijd vragen of ze je wilt strippen!!
    Hebben ze bij mij ook gedaan.

14. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Meiden ik leef met jullie mee, zelf ben ik nog niet zover maar ik hoop voor jullie dat jullie de kleine lieverds gauw in de armen kunnen houden!! Sterkte en succes!

15. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Nee, het zet niet door! :( Heb dat nu al 1,5 week en heb er slapeloze nachten van. Slaap gemiddeld 3 uur per nacht en met heel veel geluk overdag ook nog 2 uur. Ik weet dat ik nog maar 39 weken zwanger ben en het nog 3 weken kan duren maar ben het wel zat! Voor jullie is het helemaal frustrerend, omdat jullie al over de 40 en zelfs 41 weken zijn!

16. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Bij mij ook nog steeds niets..... gisterenmiddag hadden we goede hoop. Flinke (voor)weeen om de 10 minuten en dit hield ruim anderhalf uur aan en daarna was het helemaal over......

Bij jou ook nog steeds niets Meertje?

17. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Succes meiden! hoop dat jullie snel jullie spruit mogen verwelkomen!

18. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    @Ellen1982:thanx meis!

@Pinda: Irri he dat je nachten zo kort worden.
    Probeer je rust zoveel mogelijk overdag te pakken.
    Ik hoop dat je kleine er snel is voor je!

@Tamara84:Het rommelt dus wel lekker bij je dat moet gewoon een goed teken zijn toch!!
    Alleen het is zo irri als het dan ook opeens weer stopt aaaaahhhhh!!

Bij mij af een toe een krampje maar ik denk meer dat ik weer een blaasontsteking heb dan dat het voorweeen heb.
    Gelukkig vanmiddag naar de vk even het hartje luisteren het schoppen wordt nu ook gewoon minder.
    Voor mij nog 2 dagen woensdag wordt ik ingeleid baal er wel van dat ik niet thuis beval.

@Liefde1978: bedankt!!

19. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    nou de steken zijn helemaal weg ik denk te veel gedaan gisteren voelde meer
    als bandepijn
    eerst gaan ze mij woensdag avond strippen en als dat niet helpt inleiden denk ik
    hebben we nog niet over gehad
    ik heb echt het gevoel dat ik weer ingeleid moet worden dus snap niet waarom ik
    daar zolang op moet wachten van mij mocht het vandaag nog
    gr Chantal

Deel Deze Pagina